-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz AmunRa #45952 üzenetére
kettőt is tudok ebből az egyik Pécelen van a másik 17. kerület péceli út.
ők vannak pécelen eredetileg opel szervizesek voltak, aztán a képviselet megszünt a szervizes srácok meg nyitottak egy saját szervizt. Profik! De nagyon, diagnosztikában szerintem a legjobbak. Viszont időpontot kérni kötelező, csak úgy az utcáról bemenni nem tudsz. Őket bátran merem ajánlani!
ők vannak a péceli úton érdemes előtte odaszólni telefonon, jó fej srácok, van náluk is minden. (egyébként ha elektromos nyűgje van valakinek és nem tudják megoldani ők is a péceli srácokhoz irányítják a delikvenst)
-
F_Gergely
őstag
Rocket akksival kapcsolatban van valakinek infója? Egy ismerős tud cégen keresztül ilyet rendelni 72Ah-t tudna 22-ért, ők a cégnél ilyet használnak azt mondja jó meg állítólag a mercikbe is ez a cég rak akksikat.
Valakinek valami infó?
Én nagyobbat raknék be de sajnos csak 74Ah a max ami befér, ennél nagyobb már nem -
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #46196 üzenetére
Nálam az eredetvizsga annyi volt, kijött egy fiatal gyerek, fényképezett valamit, aztán ennyi. Csóváltam is a fejem hogy baszki, szarban leszek ha el kell adnom a kocsit és valami nem kóser... Egész eredetvizsga volt kb 5 perc és helyben nyomtatta is a papírt.
Mástól meg hallottam hogy felemelték a kocsit, motorszámot néztem meg ilyenek, nálam semmi ilyen nem volt.(#46177) trassher:
Belenyúltál a tutira de még mindig nem annyira mint én, hozzám képest te hibátlan kocsit vettél, szóval fel a fejjel
Ezek a költségek semmiségek, mondjuk drágábban is vetted a kocsit. Majdnem egálban állunk
Én mondjuk elégedett lennék már, ha nem zörögne a belseje... Most az az új hobbija, hogy a gyújtáskapcsolóban zörög valami de a tököm se tudja mi.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #46256 üzenetére
Kb 700 lóerő és ugyan ekkora nyomaték 210-nél simán elpörög neki a kerék.
Váltó 6 gangos kézi.
Van egy két videója a srácnak -
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #46270 üzenetére
Kivételesen őt ismerem személyesen. Hatalmas forma (a szó minden értelmében), nagy szkanderos.
Mikor találkoztunk én nem tudtam kicsoda, ugye szóba került ki mit csinál, mondja ő autókkal kereskedik. Mire mondom hogy hát igen én is szeretem az autókat.
Erre csak annyit mondott, nem az autó a lényeg, hanem a kereskedelem. A lényeg hogy kereskedsz valamivel teljesen mindegy mi az ha van piaca. Ez a beszélgetés annó annyira beleégett a fejembe, hogy talán ennek köszönhetően is lett belőlem logisztikus/külkeres.
A kontakt egyébként onnan van, hogy anyu tanár volt, és tanította a fiát -
F_Gergely
őstag
Ha már klímást sikerült találnom, nem tud valaki esetleg pesten jó, és megbízható karosszériást?
-
F_Gergely
őstag
válasz lsebestyen #46275 üzenetére
milyen kocsi? a hátsó öveket huszonvalahányas kulcsal tudod leszedni, én a kerékkulcsal szoktam mert erőkar viszont kell hozzá.
-
F_Gergely
őstag
válasz lsebestyen #46278 üzenetére
astra kb ugyan az mint a vectra.
Szóval az öveket a kulcsal tudod, ha nincsen mázlid szépen be vannak rohadva, kell neki erő hogy kijöjjön.
A műanyag borítások patentosak azok lejönnek könnyen, de elöbb az öveket kell kiszedned. -
F_Gergely
őstag
válasz lsebestyen #46280 üzenetére
elsőre kicsit én is szenvedtem vele de már becsukott szemmel szedem szét
-
F_Gergely
őstag
válasz lsebestyen #46282 üzenetére
nekem négyágú kerékkulcsom van annak az egyik része jó a csavarhoz és azzal szoktam letekerni
(#46285) trassher
Komplett műszerfalat ki kéne bontani, és mögötte van a fűtőradiátor. Totál szét kell hozzá bontani a kocsit sajnos.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
Pár hónapja lett felújítva a generátor, idáig töltött 14.4-et gyönyörűen, fogyasztókat bekapcsolva 14.1-et.
Ma azt vettem észre hogy helyből már csak 13,8-at tölt, fogyasztókat rányomva meg 13,0-13,5....
Ma felhívom a szerelőt de kurvára nem vagyok boldog... -
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #46367 üzenetére
az eleje kicsit semmitmondó gagyi, olcsó hatást keltő, a hátulja 100% kicsit passátos de elegáns, szép.
Az eleje nem igazán bejövős de meglátjuk milyen a belseje. De egyenlőre még a passát jobban tetszik
Azt hiányolom, hogy az ülés nem nyitható síkba a csomagtérrel. Képen legalábbis nincsen síkban, ez a vectrához képest visszalépés ...[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #46378 üzenetére
Én a szögletesebb, karakteresebb formákat jobban szeretem, ez a gömbölyű forma sportosnak még talán, de nem elegáns, nem komoly, nincsen presztizshatása. Komolytalan, tucatautó formája van.
Pont azt néztem a kombi verziónál, hogy gyakorlatilag eltűnt a 3. oldalablak. Marha jó lehet a kilátás.... Egy kombinál azért ilyen szempontokat figyelembe lehetne venni, mert hátra oké hogy van kamera de a D oszlopnál nem árt ha ki is látsz... -
F_Gergely
őstag
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #46383 üzenetére
Nem presztizs hanem presztizst sugalló, tehát minőségi felszereltség, és megoldások
A nagyon régi autókat én sem birom- pl lada meg ilyenek.
Régebbi tipusoknál az nyűgöz le hogy milyen megoldásokat használtak már akkor. Pl elektromos hátsó roló, xenon, esőszenzor, kétzónás digit klíma, füthető hátsó ülések, zajszigetelés, 4 tárcsafék, elektromos ülések stb.
Régebbi volvók nálam már a túl kocka kategória, de ott is vannak olyan megoldások amik nagyon jók, és irigyelhető (pl ha elmegy a klímagázod villog a klima kapcsolójának a gombja és innen tudod hogy nincs benne gáz).
A mindenféle asszistenstől agyfaszt kapok, én szeretek vezetni, ne szóljon bele az autó hogy oldom meg. Minden féle szenzor úgyszintén, nagyrészt teljesen feleslegesen tartom. (cégnél a targoncák a legújabb fejlesztések, tele is van b@aszva szenzorokkal, mindenhez van legalább 20 ilyen szar, ennek megfelelően rendszeresek a hibakódok, szerviz semmit nem tud vele mit csinálni - pontosabban tudna, de 300-600 ezer egy ilyen csere és ők azon a véleményen vannak hogy a saját kontójukra nem cserélnek ki egy alkatrészt mert hibás jelet kap "néha" és hibakódot produkál. A megoldás az lett ha hibakódot kap a targonca állítsuk és indítsuk újra. Fogalmuk nincsen miért kap a csodaszenzor rossz értéket, mert maga a szenzor jó csak néha hülye.)
Nem vagyok a haladás ellen hiszen születnek olyan dolgok amik tényleg jók, de néha csak a fejem fogom, hogy zsír új autó, ez az nincsen benne míg egy 20 éves autóban simán megvan... -
F_Gergely
őstag
válasz trassher #46399 üzenetére
Arra mondjatok valami okosságot, az mitől lehet hogy meleg időben tölt rendesen a generátor, ilyenkor reggel 15 fokban meg alig tölt...
Másik, hogy dizel milyen esetben fogyaszthat többet? Kevés a nyomás a motorban? Szerintem többet eszik mint amikor megvettem és nem igazán kezd ez tetszeni.Én helyből levágtam a gyári csatlakozókat, (megvannak, majd ha eladom a kocsit visszarakom ha lesz kedvem), én Wago csatikat raktam be, azok tuti hogy nem lesznek kontakhibásak.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #46462 üzenetére
Adagoló meg lett csináltatva, fogyasztásra még mondták a katalizátort, egr-t, vizhőfok jeladót...
Kompresszióra tippeltem első körben, azt kéne megméretni, de emlékeim szerint csak a mérés 20-30 ezer... -
F_Gergely
őstag
Az izzítást nem lehet valahogy állítani? Elvileg 5 fok alatt izzít, viszont 15 fok alatt, kicsit remegősen indul, izzítással meg szerintem simán menne, mintha hiányozna neki.
Szoftverrel ezt lehet állítani hol izzítson? Gondolom ha a relé lenne rossz akkor egyáltalán nem izzítana. -
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #46473 üzenetére
hát az faja... akkor így marad most nincs 20-30-50 ezrem bevizsgáltatni meg újat rakatni bele
most néztem 40 ezer darabja cromaxban.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #46475 üzenetére
Nálam nem ráz, pöccre indul télen nyáron, csak indulás után 1-2 másodpercig kicsit olyan mint amikor nincsen izzítás de maga az autó meg igényelné. De ez csak az első indításnál van, ha hideg van és izzít az autó akkor meg nincsen gond. Azért gondoltam hogy hátha lehet állítani az izzítást. Fogyasztást majd legközelebbi teletanknál meglátom, csak tavaly volt olyan, hogy 210-et mentem és 10 litykó hiányzott mutató szerint most mentem 110 km-t és jobban húz a mutató 10 literhez, mint a feléhez. Oké hogy nem pontos ez sem, de zavar.
-
F_Gergely
őstag
válasz trassher #46477 üzenetére
Dizelbe van lambda szonda? Mondom csak hidegben indulás után 1-2 másodpercig számomra kicsit fura a motor járása de utána jó, alapjárat is stabil nem ingadozik. Wago csati hibátlan, azt nem huzza szét semmi, nálam az ülés alatt minden azzal van összekötve (ülséfűtés, légzsák, övfeszítő). Gyári csatlakozót levágtam, nem akartam kontakt hibát és ránézésre is szar amit gyárilag kitaláltak rá. Könnyű szétszedni és összerakni is. Nálam be van számozva minden kábel így az sem lehet hogy összekeversz valamit.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz trassher #46484 üzenetére
Arra figyelj, és ezt mondd a szerelőnek is, hogy mielőtt bármit csináltok akksit le kell húzni! Én mindig így nyúlok hozzá az elektronikához, és sose volt eddig gondom, de volt olyan akinek mondtam, nem húzta le utána meg ki is dobta neki a légzsák hibát. Meg célszerű összejelölni a kábeleket, így ha valamiért ki kell szedni az ülést akkor egyszerűbb utána visszarakni meg a kábeleket összedugni.
Kár hogy debreceni vagy mert ez kb negyed óra, simán megcsinálnám neked egy parkolóban -
F_Gergely
őstag
válasz trassher #46486 üzenetére
Baszki 8 ezer.... semmi mást nem csinál csak leblankol 12 vezetéket (ha van ülésfűtésed, ha nincsen akkor kevesebb, 2x4 vezeték)... Na ezért utálom a szerelőket.
Én azt mondom csináld meg otthon, csak egy csipőfogó kell, leblankolod, összedugod és ennyi.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #46551 üzenetére
Amit linkeltem mazda az dizel Mazda, Toyota dizelben szerintem nagyon jók, Hondák úgyszintén.
Nagyon túlbonyolítjátok ti ezt a kérdést
(#46550) Declare:
Hifis oldalakon meg fórumon kár nézelődni, ők eléggé elvakultak, kb olyan mint ahogy bringás fórumon is van aki helyből betolja a fél millás bringát ilyet vegyél mert ez fasza,
[link]
Ez mondjuk alapnak teljesen jó
"nem fog kikapcsolni / bekapcsolni a gyújtással, " ezt cáfolom mert de!Ha nem használod a gyári fejről a gombokat, akkor simán mehet bele 2DIN nem fog elütni a gyári kinézettől.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz lolka1980 #46565 üzenetére
Kell neki távolság, 10 km alatt a vízhőfok felmegy, (télen -10-ben ha rátolod a fűtést ezt felejtsd el). Első pár km-ben nem toljuk neki, nem pörgetjük mert atomjaira fog hullani a turbó is meg idővel a motor is. Érzed ha már pörgetheted kicsit (és nem nagyon) mert nem lesz olyan nyúlós az autó vezetése.
Dízel a pályát szereti, városban bekokszosodik, dzsuvás lesz a rendszer, EGR-t lehet takarítani majd cserélni, turbót/katalizátort/kipufogót rendszeresen ki kell kormolni. Ha városban nem használod a turbót akkor szépen le fog ragadni majd beszorul és mikor kéne akkor meg szintén atomjaira fog hullani.
5-10 km-es távokra messze el kell felejteni a dizelt (és itt nem is fog neked 5 litert enni hanem inkább 8-10 litert) 20 km az alja amin el lehet gondolkodni, hogy valóban kell-e. Szintén szempont az éves futás, ha mész évente 10 ezer km-t akkor szintén felejtő. én évi 20-30 ezert megyek 4-6 havonta van olaj és szűrőcserém, motormosással.
Imádom a dizelt, nem vennék mást, de elég sokat megyek, nyaraló siófokon van igy sokat pályázom, barátaim németországban laknak igy szintén jó ha tudok pályázni és nem kell félnem hogy 10 litert fog enni.
Kompromisszumok kellenek, és nagyon alaposan mérlegelni, milyen körülmények között használnád. -
F_Gergely
őstag
válasz Borokafa #46607 üzenetére
1.6 a legerősebb dízel? ez most vicc?
Más:
A klíma kondenzvíz elvezetőjét nem találtam meg, de olyan szép tócsa lesz kocsi alatt tuti hogy tiszta és működik rendesen (megnéztem a vizet mert először be is szartam miért van tócsa a kocsi alatt).
Tegnap voltam szerelőnél, a generátor jó, hosszbordásszijfeszítőt kell cserélnem.
Most kb. 6,5 liter az átlag fogyim városban, klímával. Én nem értem hogy a büdös francba tudnak emberek 3-4-5 literes fogyasztást csinálni Azt hiszem megpróbálok megbékélni ezzel a fogyasztással. -
F_Gergely
őstag
válasz mohabá 007 #46639 üzenetére
Olvastam, csak még se türelmem se időm nem volt vele foglalkozni
Tegnap is parkolt a kocsi, csak ugye klímával állítottam le, aztán az ott lecsöpögött. Majd egyszer meglesem, de az a lényeg hogy működik és nincsen eldugulva -
F_Gergely
őstag
válasz Declare #46688 üzenetére
Szerintem kissé túl van misztifikálva ez a dolog, ha átlátja az ember mit miért és hogyan egyáltalán nem nagy ördöngösség. Én úgy vagyok ezzel, hogy számomra a legjobb akkor lesz ha magam megcsinálom, mert akkor tudom hogy van kivitelezve.
Hangszigetelő anyagokat lehet kapni, én is olyan céghez mentem akik kifejezetten ezzel foglalkoznak (hangszigetelés). Hangszórónál mindenki másra esküszik, és nagyban befolyásolja a rendszert hogy milyen zenét hallgatsz.
Ugyan ilyen téma a hangszórók száma, vannak akik arra esküdnek hogy elég a két első ajtóba 1-1 hangszóró és szevasz. Én nettó baromságnak tartom, de mások vagyunk.
Kicsit utána olvasol megcsinálhatod magadnak is csak kicsit kell az elektronikában is elmélyülnöd, hogy a vezetékezést megcsináld. A legtöbb gyári cucc egyébként tényleg ótvar, bár én mondjuk pl a Bose rendszerét kifejezetten szeretem. -
F_Gergely
őstag
válasz Declare #46691 üzenetére
omegában volt gyári bose, illetve audiban hallottam még mindkettő nagyon kellemes volt
Én mondjuk 20 éve zenélek, lehet ezért gondolom úgy másik kicsit túlspirázzák ezt a dolgot
Legjobban úgy fogod észre venni a különbséget, hogy egyrészt nem lesz dobozhangja (pl g astrában elviselhetetlenül szar a gyári rendszer, vectrában kifejezetten jó a gyári rendszerekhez képest), illetve egy csomó hangot/hangszert hallani fogsz amit amúgy nem. Pl mikor megvettem a vectrát és hallgattam a zenéket és feltűnt hogy bazzeg ezt se hallom, azt se hallom, teljes frekvenciák hiányoznak. És itt jön ki igazán a különbség a gyári és az utólag beépített rendszerek között. Sokkal színesebb, nagyobb frekvenciatartományt fed le az utólag berakott rendszer.
Én mindig utána olvastam annak ami érdekel, eléggé műszaki beállítottságú vagyok, nyilván tudom mik a határaim, de pl mosogatógép tönkrement, nem is volt kérdés hogy atomjaira szedem és megcsinálom. Ugyan ez a mikrónál is. Kocsinál sem volt másképp, multi, forrasztó, aztán hajrá. Egy motort nem szednék ki, bár ha lenne egy faja műhelyem, zsiráffal meg aknával, biztos nem szarakodnék
Kókányolni, gányolni nem szeretek, viszont mindig utána olvasok, melóban, vagy lefekvés előtt vagy amikor időm van.
Kifejezetten utálok bármit is szerelőhöz vinni, én szeretek eszüttyögni vele, akár 4-5ször összerakni/szétszedni, viszont ingyen van, és tudom hogy jó mert én csináltam.
Na meg minek fizessek olyanért amit én is megtudok csinálni. -
F_Gergely
őstag
válasz haddent #46779 üzenetére
Ez egy B veki, az a nagyon kinaji első lökös meg egy sport vectra lökhárító ami olyan ritka mint az állat.
(#46789) necsak
Bontóval nincsen jó tapasztalatom ellenben sokan bontanak otthon kocsikat, azok lehetnek jó vételek, és általában korrektek is.
Hangszórócseréhez le kell bontani a kárpitot, ülés tetőkárpit lehet bontott nekem is mindkettő az pedig az ülések bőr.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs