-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
WP14
őstag
Hát azért nem kellett volna SZÁNDÉKOSAN kitörölnöd belőle ezt:
Abban nincs szándékosság, ha vészfékezek egy baleset elhárítása érdekében...
(#24013) KrenAtesz: Rendben.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
-
WP14
őstag
válasz adidas4death #24053 üzenetére
A "link" célja az volt, hogy ne lógjon ki a sárvédőn kívülre, mert fakabáték nem díjazzák
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz adidas4death #24056 üzenetére
Milyen színű autóhoz lenne?
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
Sziasztok!
Nagyot tévedek szerintetek, ha azt gondolom, hogy EZ A SZÁRNY méretben azonos a coupe-ra valóval és alakítás nélkül fel tudom szerelni?
(Természetesen G Astra a coupe is)
Köszi a válaszokat
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
Valaki ERRE? Köszönöm, ha válaszoltok.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz KonzolKartel #26642 üzenetére
Szerintem nem, mert nem haladja meg a kár értéke az autó baleset előtti értékének az 50%-át.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz _seth_ #26646 üzenetére
Köszi Az 1.-es ponton kívül a többin túl vagyok, hétfőn terveztem telefonálni, csak a türelmetlenségem miatt tettem fel itt a kérdést.
De nem kaptam egyértelmű utalást a képekről sem, hogy a csomagtér ajtaja egyforma méretű, kerestem egész nap a képeket, adatokat pedig, de biztosra akarok menni. Én is azt gondolom, hogy jó rá, de a 100% az, ami tutiKöszi még egyszer
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz _seth_ #26663 üzenetére
Coupe csomagtér ajtajában gyárilag van pót féklámpa, szárnyba nem kell nekem
Közben találtam olcsó szárnyat, hétfőn hívom is és megveszem, ha van Ennyit megér nekemInkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz Lomha 8V #26698 üzenetére
Nem tudom merre van az a "felétek", de felénk nem csapják be egymást barátok, akik meg becsapják egymást, azok nem barátok
(#26701) Impressa: Igen, az átírási költségben van, nélküle nem írják át az autót és nem csak kinti, hanem itthon vásárolt autónál is van ez a díj (pénz lehúzás)
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
-
WP14
őstag
válasz bambano #26712 üzenetére
Amelyik hibát nem ismeri az, aki jár az adott autóval, az csak apró hiba lehet. Szintén magamból indultam ki, ahogy hallok egy akár pici kopogást is valahonnan, elmegyek szerelő barátomhoz és megnézetem
Szilentek, gömbfejek, fékek stb...Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
-
WP14
őstag
válasz #81556480 #26757 üzenetére
Az lehet, ellenben az a minimális benzin minimális idő alatt el is párolog Attól biztosan nem marad a fél liter olajat megzabáló motornak ugyanakkora az olajszintje, erre nyakamat teszem
Nem mellesleg pedig, ha valaki ellenőrzi a szintet, az a nívó pálcán meglátja az esetleges más anyagot az olajon kívül - szerintem
Én általában meg szoktam szagolni is, hogy van-e égett szaga, kokszos-e
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
Egy kis segítség a motorolaj választáshoz:
GM MINŐSÍTÉSEK
GM-LL A-025
A GM konszern 1995-től folyamatosan vezette be ezt a jóváhagyást, amely elsősorban az olajfogyasztás csökkentése érdekében magas (3.5 mPas) HTHS értéket és rendkívül alacsony párolgási veszteséget ír elő. Alkalmazható az Eco Service Flex rendszerrel szerelt benzinmotorok esetében is. A benzinüzemű motorokban használható GM LL A-025 jóváhagyásnak SAE 0W-30-as 0W-40-es 5W-30-as és 5W-40-es.GM-LL B-025
A GM konszern 1995-től folyamatosan vezette be ezt a jóváhagyást, amely elsősorban az olajfogyasztás csökkentése érdekében magas (3.5 mPas) HTHS értéket és rendkívül alacsony párolgási veszteséget ír elő. Alkalmazható az Eco Service Flex rendszerrel szerelt részecskeszűrő nélküli dieselmotorok esetében is. A diesel motorokban használható jóváhagyásnak SAE 0W-30-as és 0W-40-es, és ezen túl a SAE 5W-40-es olajok felelhetnek meg.DEXOS 1
Észak-Amerikai piacon használatos minősítés, az ott futó benzin-, gáz- és etanol-üzemű motorokhoz. Európai típusok üzemeltetésében nincs szerepe.DEXOS 2
2009-től bevezetett szabvány benzines és dieselmotorokhoz részecskeszűrővel vagy anélkül. Ez a szabvány az előzőek helyett is alkalmazható. Jellemző viszkozitási osztálya: 0W-40 és 5W-30. A Dexos 2 visszafelé kompatibilis a korábbi GM-LL-A-025 / GM-LL-B-025 előírásokkal és tökéletesen helyettesíti őket.Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen