Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
addikt
válasz Declare #31563 üzenetére
de épp ez az, hogy nem kell szétszedni érte annyira, mert olyat, amit nem a vezérlés hajt, akkor arról leveszed a hosszúbordást, leengeded a vizet, pár csavar tartja a vízpumpát, leveszed újat berakod, szív vissza és kész! megvan viszonylag rövid idő alatt! nem kell sokat belezni érte mint a vezérlésnél!
az volt a furcsa nekem, hogy az opel-es fiat motornak a vezérlés hajtotta a vízpumpát is és elbarikádozva volt! azzal cserélni kellett persze, mint ahogy írod is, de az általam írtban nem, felesleges a kettőt összekötni!
amúgy a vezérlés sem annyit bír mint írják, hanem jóval többet, de ez az a rész amit elővigyázatosságból kell cserélni, mert ha megnyikkan(szíj szakad, görgő beáll, stb), akkor viszi magával a motort is! attól függetlenül jóval többet is kibírna, mint ahogy ajánlott a cseréje!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
-
-
diablo1984
addikt
válasz Dluinet #31602 üzenetére
ja, pontosan, a vw és konszenjének ára éppen ezért túlárazott, mert anno a 90-es években elpusztíthatatlan autókat csináltak, most nem nem sokkal megbízhatóbb mint egy francia autó, az értékvesztése meg mégsem annyi! ezért van túlárazva a VW, Audi, Skoda, Seat is!
(#31605) Declare : azért egy audi és egy dacia viszonylatot összehasonlítani meredek, mert a dacia egy francia márkának az olcsó-olcsó, low-end szeglete, míg az audi a VW család minőségében a csúcsot jelenti! ergo sosem lesz egy fullos logan olyan minőségű, mint egy alap audi, igaz az alap audi alapból 2-3x-os árú mint egy fullos dacia...... magyarán nem a kutya briósát kell a marhapörkölttel összehasonlítani ízre, mert nem egy kategória.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz Findzs #31647 üzenetére
nem rossz autó a g astra, de harmadannyit ér mint 2 millát! főleg ez már classic, újonnan sem ért többet.....
am még a fircsa, nézegettem 4 éves autókat 2 milláig, furcsa, hogy van egy rakat dízel 200-250ezres futással szervízkönyvvel, 130e-res futással szervízkönyv nélküli, de a 10 éves autókban sincs 250-300ezernél több! ez vagy azt jelenti, hogy mindenki 250 ezek km után lespájszolja a kocsiját, vagy (amit inkább reálisabbnak tartok) szépen mindenki pörgeti az órát mint a búgócsigát! szomorú valóság ez, hogy az évi 50-60ezres futású cégautókból így lesz 2 milláért 110-ezres családi autó persze szervízkönyv nélkül...... a fejét tépném le és a torkába okádnék annak aki először kitalálta ezt az étcseszést, én is átcseszném egy nadrágszíjjal a nyakán egy kissé.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz Findzs #31650 üzenetére
azt látná egy egyébként jó kocsinál, hogy a km óra 500 ezret mutat menne tovább sose adná el a gazdája
vagy aki megvenné, nem érezné magát átverve, hogy egy lehajtott szart vett egy vagyonért.....
ha a valós km-ek szerepelnének, akkor mindenki valóban el tudná dönteni, hogy kell-e neki a kockázat vagy nem, mert mondják (a pörgetők) hogy nem km-t kel venni, hanem állapotot, de én meg azt mondom, hogy egy 500e km-es autó lehet megkímélt küllemű, de bármikor megdögölhet benne bármi, mert már 1,5 életet leszolgált, szóval aki ilyet mond, azt életfogytig 500e km-t futott autókkal büntetném!
a cayanne-hez, 3,4 liter még a priusnál is nem kivetelezhető életszerűen, nem hogy egy ekkora bódénál! jó ha duplája tartható lesz.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz mohabá 007 #31654 üzenetére
és 26 csikó
az 1,1-es limuzin 880kg és 50 ló a használtautó szerint.....
de van 700kg és 39ló is! ebből látszik, hogy 11ló 180kg, tehát 1 ló 16,36kg-os! biztos maszületett csikó!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz Markizmark #31896 üzenetére
ez melyik motor? mert hangra dízel, de van hangja nem csekély!
-
diablo1984
addikt
válasz Markizmark #31898 üzenetére
és mi baja? olyan mint egy 1,6 szívó D kadett motor.....
-
diablo1984
addikt
mint minden, az olaj is öregszik, felmelegszik a blokkban és lehül, pára kicsapódik benne, elhasználodik akkor is, ha nem használod a kocsit, akkor még a benne lévő szemcsék is leülnek......
a km is ezek miatt fontos, nagy km több pára, több kopás miatti kosz van benne, a végén meg már eszi a motor az elhasználódott olajat, nincs meg a megfelelő kenés, nő a hő, nő a surlódás, nő a kopás, csökken az erő!
-
diablo1984
addikt
válasz Markizmark #31908 üzenetére
én meg azt hittem, hogy a lagunamban van hidrotőke hang, de az ehhez képest csendes benzines!
-
diablo1984
addikt
válasz Ruszki #32578 üzenetére
klímából egész egyszerűen elmehetett a gáz, az eladó feltöltette, így eladáskor még működött, de azóta elkopott, így javíttathatod, nem ritka jelenség, egy klímásnál ellenőríztetheted, de 99% hogy gáz ment el belőle!
motorhűtő jel? tehát ráadod a gyújtást és az világít, vagy hogy kell ezt érteni?
-
diablo1984
addikt
válasz AMD Power #32658 üzenetére
hát én is a vectra kombiba egy nagy kombi hűtőt hoztam haza egy utcabeli srácnak, aki azt hitte a 3 ajtós corsaba befér egy háromszázpárliteres kombi hűtő csomagolva! hát a fele sem fért bele és megszorult, én látva a kinlódásukat megálltam, átraktuk, befért, az üvegnél a csomagolóanyag kissé feszült, de pont méret volt! nem gondoltam volna!
-
diablo1984
addikt
válasz mohabá 007 #32673 üzenetére
+1
különben autókölcsönző lennék, mert lenne olyan, aki elugrik a balcsira a vétel után és visszahozza, hogy sokat eszik..... belefér a 3 nap garba....
én úgy vagyok vele, hogy közlöm a vevővel azt amit a kocsiról tudok, ha tetszik akkor tetszik, ha nem nem, de utána nem hozza vissza, hogy nem úgy gondolta meg hasonlók, használt cucc, bármivel történhet bármi....
trassher: igen, más különben el sem hozhatnád az előző gazdájától! 30 napod van(vagy 14nap) átíratni a cuccost
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz tboy93 #32686 üzenetére
mert az eladó dolga lenne az, hogy bizonyítsa, hogy az autó eredeti, nem hekkelt alvázas, vagy lopott motoros!
ha te vagy a vevő és fizetés után csináltatsz és elhasal, akkor ihatsz rá hideg vizet, intézkedések sora következhet, mire a nevedre kerülhet, főleg ha nem lopott valamelyik része.....
másrészt az eredet vizsgánál derül ki, hogy tehermentes-e az autó, mert ha hitel, vagy foglalás van rajta, azt sem írják át, míg ki nem lesz fizetve, az eladó meg röhöghet a markában......
tesómék úgy jártak, megvették, eredet vizsga később és ott derült ki, hogy vétel után 2 héttel is hitel volt rajta és foglalás volt bejegyezve rá! volt vagy 2 hónap csöcsre járás, mire a nevükre vehették, de ha a végrehajtó elvitte volna, sírhattak volna az ombucmannak, de azt sem érdekelte volna a történetük.....
na ezért fontos!
ja még extraként a hercehurca alatt ki is vonták a forgalomból a kocsit, tisztázatlan tulajdoni jogviszony miatt.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz trassher #32692 üzenetére
azért mert a törzskönyvet az utolsó eladáskor állítják ki, de te mikor megveszed a kettő között eltelt időben akár totálkárosra tört roncs rendszámdonorját is csinálhatnak a vasból, vagy lopott motort is rakhatnak bele! ez újdonság, hogy a terheket is felvezetik benne!
-
diablo1984
addikt
válasz Bitpalace #32704 üzenetére
Mi van ha rosz polaritással teszem be?
akkor fordítva működik, a környezet fényét magába szívja és dimenziókaput nyit egy másik világra!
viccet félretéve, semmi, ugyanúgy fog világítani! konnektoros éjjeli lámpát vagy ilyesmit nem dugtál még konnektorba? annak sem tudod, hogy melyik a színe-fonákja, mégis műxik! az izzó szálon ugyanúgy áthalad az áram amitől izzik, az irány ezért nem lényeg!
-
diablo1984
addikt
válasz KillHates #33177 üzenetére
ha ez a sor 5 hengeres 2700as moci, akkor az tutira bírja, a 416-os 2003-as sprinterben is ez volt, hétszázpár ezer km után adta el a cég(használtam vették, 150ezerrel, de később kiderült, hogy már valamikor 250ezer is volt benne), szóval 750+-os motornál semmi baja sem volt, láncos vezérlést sosem kellett cserélni, nálunk megkapta a spórolás netovábbjait, mikor eladtuk az abs jeladó hibát írt így se az abs, sem az esp nem működött, az izzítógyergyák szépen fogytak, de a fönököm b@szott kicserélni, télen volt, hogy 3 henger indult és az lökte be a maradék 2őt, hülye hangja volt, de mikor kisimult a hangja szép volt, abban csak 163ló dohogott, de úgy ment mint a villám, a fogyasztása meg meseszerű volt!
asszem a jópár év alatt egy sor injektort kellett benne cserélni(igaz ha jól rémlik négyszáakárhány guriga volt a sor), mást nem, igénytelen jószág, az egyik legjobb merga dízel mind közül! utána meg a v6 3000, de én a 2,7-est jobban szerettem! -
diablo1984
addikt
ejj, jó ez a benzines autó,ma a kipufogó rendszert festegettem, a kipuff tele van vízgőzzel, rohad szét mindenfelé a házsó dob! az elmúlt időszakban csak dízeleim voltak, ott nem volt ez gond.....
tavasszal lehet majd hátsó dobot szereznem, mert ennek annyi.... -
diablo1984
addikt
válasz horvathkrisz #33464 üzenetére
szabadon kellene futnia, tehát forognia kellene, egyéb esetben az ékszíj nem lesz tartós!
-
diablo1984
addikt
válasz horvathkrisz #33466 üzenetére
passz, mintha az elektromágnes ha old, pont akkor akassza meg.....
villamosságihoz, vagy klímáshoz el kell vinni, mert tényleg nem sokáig bírja a szíj, megmelegszik, megnyúl és elszakad!
-
diablo1984
addikt
válasz horvathkrisz #33468 üzenetére
persze, neki eladó volt.....
-
diablo1984
addikt
válasz horvathkrisz #33480 üzenetére
a lánc nem nagyon jellemző, hogy fordulaton csörög, alapjáraton meg nem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Saab, Volvo topik
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Ukrajnai háború
- Ford topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen