Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
addikt
válasz INMOTEP #28869 üzenetére
nem tudom, a 2.0-ás az első generációsokban lehetett, mert 1,9-es, 2,2-es, 3-as is van belőle, a 2,0-ás az szerintem messze a leggyengébb lehet az össz dízel között!
valszeg a 2,0-ást a g-s maradék motorjaiból csinálhatták, mert az újabbakban az 1,9es van, az insigniákban is!
-
diablo1984
addikt
válasz bambano #29001 üzenetére
belvárosnak annyira nem nevezném(Budapest alja, lakóházak, stb semmi nincs, híd révén tényleg semmi nem jöhet keresztbe, tehát a legbiztonságosabb rész gyorshajtani az első lámpáig) városi rész, ha jól rémlik 70 vagy 80-as tábla van, de nem ötven az tuti! rtl-en nem lepődök meg, simán ki tudja találni, hogy 140-el megy az autó, ott olyan sámánok vannak, akik ezt megálmodják!
-
diablo1984
addikt
válasz F_Gergely #29093 üzenetére
én is így voltam a passattal, bár azt felárasan vettem, de átcsesztek, döglött volt a motorja. hidd el, az még semmi amit ráköltöttél! olcsó dízelt venni, amire tudva költeni kell felelőtlenség, a dízelekre nagyon lehet költeni!
sógoromék lagunáját most vettem át 50 ezerért, kell rá 2 küszöb, egy első sárvédő és egy hátsó ív és mehet műszakira! gyertyát cseréltem benne, zsír pörgős lett a motor, majd kimostam a motorteret és azonnal kihagyott néha 1 henger...... bakker szeretem a benzineseket, az elektromos gyújtás beázását már teljesen elfeledtem.....
-
diablo1984
addikt
válasz F_Gergely #29096 üzenetére
én is letakartam a generátort, mondván az ne ázzon be, de már 10 éve csak dízeljeim voltak, a fene sem tudta, hogy ezeken a gyújtás beázik és szivat! egy fél órát köröztem mire az összes henger tenni kezdte a dolgát! remélem nem maradt benne pára sehol, de legalább a motortérben is látszik a lemez színe, tiszta retek volt, poros, meg az egyik bilincsnél olajfolyás, azt meghúztam és lesem, hogy ereszt-e még.....
de tény, hogy a vectra keresztbe hosszára veri menettulajdonságra, a francis max kényelmesebb a fotel jellegű ülései miatt, de kemény a kuplung, kemény a fék, a vectra meg ehhez full extrás!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz bambano #29098 üzenetére
az, csak koszos volt az egész motortér, a gyertyát hogy kivettem a gyertya furata is tele volt porral, porszívózni kellett, hogy ne a hengerbe essen a retek! valamit kellett csinálni, de ebben a francia cuccban kismillió csati van mindenfelé, nem tudom mi ázott be, mert amiket néztem száraz volt....
-
diablo1984
addikt
válasz AMD Power #29108 üzenetére
óracsoport csere nem nagy kaland, nem is drága mostanság, meg asszem még kábelezni is kell, de ebben a részében nem vagyok biztos.
amit linkeltél az sportosabb autóban is teljesen gáz kinézetű, de egy 60 lovas fapadban megy egyenest kirázna a hideg, még egy sárkányos matrica kellene az oldalára meg egy húskonzerv doboz kipuffvég.....
-
diablo1984
addikt
válasz AMD Power #29113 üzenetére
szerintem nem, sportolni úgysem fogsz vele, a lehet most pezsegnél töle, de később ha megunod a hangját ez ott dübörög, idegölő. szerintem a gyári teljesen jó, én a benzinesben azt szeretem, hogy piszok halkan jár alapjáraton a motor, szinte hangtalan.
jah és a műszakit utána vehetnéd rá, mert nem szeretik azt ami nem gyári, hanem sportos.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz _seth_ #29120 üzenetére
ez valami szelep?
F_Gergely: én mikor decemberben jöttem a pályán visszafelé Budapestről, kerestem valami golyófogót magamnak, a6-os audi, bmw-k, de mikor beálltam mögéjük, hogy toljad haver, kiállt előlem és elengedett, gondolom nagy tempónál azt hitte feltart.....nem tudtam kihozni belőle a racert!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
mármint kiállsz, vagy golyófogó mögött mégy?
bambano: nekem a dízel escortom alatt volt sportdob, szép hangja volt, de ha pályás tempónál kellett volna hosszabb távon menni vele kiakadtam volna, a szélzajt és mindent elnyomott az a morgó búgó hang! soha többet, azóta a csend az isten! most a lagunán is szét van hullva a cső a hátsó dob előtt, majd jövő héten megy kasztnishoz, de már idegbajt kapok a hangjától, az alatt sem lesz sportdob, pedig 2literes benzines már szépen szólhatna, de nem vagyok már tini, hogy a picsák benedveljenek, ha 15-el menve ősrobbanás jön ki a kocsimból.....
pályán is az olyan autókat szeretem, ami messziről nem hallik, hogy 180-al suhan, csak a gumi hangot lehet hallani, az olyan romokat, ami 2 perccel érkezés előtt is hallik és a teherautót is alig tudja megelőzni, na az szánalmas.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz adidas4death #29149 üzenetére
osztókör módosító egy baromság, ugyanígy mint a kerékagyat lecserélni egy felni miatt! nézz rá rá való felnit, a többi kókányolás!
-
diablo1984
addikt
válasz AMD Power #29172 üzenetére
ja, de a km órás képen az órát tartó 2 csavar le van sarkazva! gondolom csak égőt cserélhettek benne 9000km alatt hosszú nyelű csillagcsavarhúzóval. nagy volt biztos az öröm hogy rátaláltak a kocsira és még nagyobbat csináltak belőle!
mókás, hogy szervízkönyves is, gondolom a bácsika évente elhordta, hogy a 300km-es olajat ledobják belőle, meg a rozsdás féktárcsákat cseréljék.......
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz stefi76 #29176 üzenetére
szerintem is, ha volt is benne 50-60 ezer azt leszedték belőle, ki tudja, hogy volt-e végig vizsgáztatva a kocsi, vagy csak állt! akkor az olaj is állt benne, a fékek is gyógyultak, a gumis dolgok öregedtek.
értem én ha az a 9000 tényleg is annyi, de az a használat nyomain kívül semminek nem tesz jót, aminek mozognia kellene az nem mozgott.....
-
diablo1984
addikt
válasz Markizmark #29255 üzenetére
azért a 150 lovas 1.9cdti-t nem írnám le a helyedben! a több mint 1,6tonnás bódát repíti!
-
diablo1984
addikt
válasz Markizmark #29272 üzenetére
tehát csúnya.
-
diablo1984
addikt
válasz Lomha 8V #29323 üzenetére
én is egy nyarat nyomtam le a passattal nyári gumival, mikor építkeztem, mert az alufelni+nyári gumit sajnáltam utánfutóztatni, a téli gumi+acél felni párost viszont nem! kb 5000km-t mentem vele, billegősebb volt az autó, szárazon is csúszott durván, szemre is meglátszik, hogy melyik volt a hajtott tengelyen, az jelentősebben kopott!
tehát szerintem éppúgy életveszély nyáron a téli, mint a nyári gumi télen használva! akinek ennyit nem ér meg a biztonsága, az vagy ülje le, vagy majd az árát hordja kasztnishoz, mert vannak olyan dolgok, amire felkészülni nem lehet(bicajos kiteker az ember elé, gyalogos kilép, gyerek kifut a labda után, stb), utána a lelkiismeretével meg mindenki maga számol el, ha esetleg 40 ezer egy élet......
-
diablo1984
addikt
válasz erikke17 #29326 üzenetére
motormosást én a saját példámból okulva nem ajánlanám! gyújtás utána hülyéskedhet, bárhol be tud ázni, akár az önindító, akár a generátor, bármi!inkább legyen poros, kevésbé gáz, mint a 3 hengerezés.....
a fórumtárs az olajcsere esedékességét kérdezte, tehát következik, vagy már túlhordtad 2-3 évvel.....vagy 30e km-rel.....
adidas4death: ártani nem árt, sőt! csak ahhoz egy teknő tömítés is kell, mert a régi valszeg nem zárna szivárgás mentesen, ha véletlenül túléli a levételt....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
-
diablo1984
addikt
válasz diablo1984 #29335 üzenetére
meg persze a szimmeringeket, tömítéseket, stb.....
-
diablo1984
addikt
válasz Markizmark #29379 üzenetére
én is erőteljesen gondolkodom rajta, hogy a 321 ezres autóba beleöntsem a fékolajat, abban már lehet bőven dzsuva, ha kimarja, azzal vagy jót teszek, vagy kivégzem a motort, majd kiderül!
-
diablo1984
addikt
válasz Markizmark #29410 üzenetére
és mi benne a spórolás? 20 ezerért körbe lámpázni, vagy 90 forintos égőket cserélni 2-3 évente egyet? ráadásul az olcsó menetfények kínai szarok, lehet egy hónapot sem bír ki....
-
diablo1984
addikt
válasz Markizmark #29527 üzenetére
pláne hogy ez benzines.....
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Vízszerelő Országosan 24/7
- Philips Airfryer XXL HD9650/90 Forrólevegős sütő
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest