Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
C5 citroen lenne de baromi ritka a full boros es kezi valtos.
E39 bmw az oreg, renault laguna nem tetszik.
Azt nem talalom sehol hogy mi a baj a cdti motorral. Konkret hibat nem talaltam sehol, toronycsapagyat surubben kell cserelni de ez a benzinesre is igaz. 3 literes dizel oke hogy miert rossz, de az 1.9-re semmit nem talaltam miert rossz.
Konkretumot te se mondasz csak hogy rossz. En elfogadom hogy szar csak mondjatok konkretumot hogy miert. -
F_Gergely
őstag
Nem ertem az osszefuggest. Vett egy szar lelakott lepusztult verdat. Attol meg nem szar maga a tipus.
Ott az en b vectram, rakoltottem 1 millat. De ettol meg nem maga a tipus a szar hanem kifogtam egy szar peldanyt.
1 db velemeny alapjan vonjatok le a kovetkeztetest hogy szar az a tipus? Ezzel az erovel senki semmilyen autot ne vegyen mert 1000%-ig biztos vagyok benne, hogy barmilyen tipusra fogok talalni hasonlo velemenyt. -
F_Gergely
őstag
válasz bandi0000 #75548 üzenetére
Ami jo allapotban van nem adjak el, mert nem.eri meg eladni. En is tudok olyan B vectra tulajt aki 1.2 millaert arulja az autot es evek ota nem.tudja eladni, es keptelen az agyaval felfogni hogy nem er ennyit. Viszont a legtobb tulaj 1+ millat mar ralocsolt, es keptelen elfogadni a tenyt, hogy az auto piaci erteke akkor is csak 400-500 ezer.
Lattam en is 800ert B vectrat, de baszki 20 eves autorol beszelunk csillio km-el. Es a legtobb fapad! 4 rohadt elektromos ablak sincs benne. -
F_Gergely
őstag
Az a 2 liter lenne nalam 5 vagy tobb liter, tudom mert kiszamoltam. En most atlagban 5,5 literrel jarok. Ha vennek egy legalabb 2 literes, turbos benzinest, 10 liter alatt nem kozlekednek. Es az uzemanyag kulonbseg egybol nem 40 liter.
Ezert irtam, hogy kb habi 70 ezer lenne nekem egy benzinest tankolni. Netto baromsag, ha dizellel meg eljarok 5 literrel ugy hogy a szemet kinyomhatom, porgethetem tiltasig es padlozhatom akkor is 5 liter nem tobb. Es nem kell azon agyaljak hogy uristen most padlozom mennyit fogyaszthat. Tudom hogy mennyit, 5 litert. Klimaval, varosban is ugyan ennyi. Benzinessel 10 liter alatt nem usznam meg. Arrol nem beszelve hogy mutass benzinest aminek 300-400 nm a nyomateka. -
F_Gergely
őstag
Gazt nem szeretem, nem vagyok vele kibekulve. Kell hely a tartalynak, plusz ha gond van vele baromi szivas, es beszereltetni egy vagyon. Illetve a melygarazst mint olyat bukod.
Most honda accord dizeleket nezek, bar nem olyan mint egy c vectra de lehet az lesz. Es legalabb lancos a motorja... -
F_Gergely
őstag
Ilyen szempontbol leszarom a teszteket. De a honda hiresen keveset fogyaszt, dijjakat is nyert. Nem veletlenul kerul annyiba amennyibe. De pl en a 20 eves kis dozel opelommal 5 literrel jarok Y20DTH motorral, ugy hogy turbos es csak 100 loero es 230 nm.
De ha pl a c vectra 3 literes dizele nem.lenne szar, lehet nem.erdekelne mennyit fogyaszt cserebe a vezetesi elmenyert. -
F_Gergely
őstag
válasz Luck Dragon #75575 üzenetére
Vegig olvastam a nepiteletek de a lenti hibak nem.tipus hiba hanem egyedi. Nem.altalanos.
Kettostomegu minden vele egykoru dizelben van ezt felesleges hibakent felhozni.
Injektorok eredeti opel ara 64 ezer per db. Es ezt se kell 100 ezrenkent cserelni, baromi hosszu az elettartamuk.
Altalanos jellemzo hibat en neten nem talaltam, meg facebook csoportban sem. 3 literes dizelnek vagy tipushibaja az oke. De kulon az 1.9 cdti-re jellemzot nem talaltam. Eseti hibak oke de ez nem altalanos.
Pl en is mindent kicsereltem az auton de ez nem a tipus hibaja hanem egyszeruen oreg es van benne fene tudja hany szaz ezer km amirol en nem tudok. -
F_Gergely
őstag
Az a baj, hogy a benzines sose fog olyan vezetesi elmenyt adni mint egy dizel. Nem foglak meggyozni, mert mindenki mast szeret, de hogy en nem ganyolnam szet az uzemanyag rendszert az is biztos. Es szamomra a gazositas az igazi fillerbaszo megoldas, veszek egy benzines autot de kurvara nincs penzem tankolni, gyorsan gazositom mert az olcso.
Szvsz akkor ne vegyen benzines autot vagy vegyen valami kissebbet amit tud fizetni. -
F_Gergely
őstag
Nem tudom hogy reszedrol ez most szimpla kotozkodes, vagy csak en nem voltam ertheto, en az utobbibol indulok ki ezert megprobalom erthetoen kifejteni.
A dizel nyomatekos auto. Nagyon! 300-400 nm az alja, es ezt kis fordulaton mar kifejti. Nem kell porgetni, rendkivul jo utazo auto mert palyan is alacsonyabb a fordulat, es nem kell visszavaltani mert nyomatekbol megy. Ehhez tarsul egy 5-6 loteres fogyasztas ami fix, tehat ha porgeted akkor sem megy feljebb. Ugysn ezt egy benzinessel nem.tudod megtenni mert ha a 6,5-7 loteres fogyasztast ugysn varosban tudod tartni mondjuk egy 1.4 szivoval, palyan siman benyeli a 8-10 litert mert alul motorizalt es hiaba 120 le lofasz nyomateka van. A loero meg mint olyan semmit nem er ha nincs nyomatek. A benzinest porgetni kell, magasabb fordulaton kell hasznalni, adott esetben vissza kell valtani hogy huzzon. Tehat egy 100 lovas benzines soha a budos eletbe nem.fog olyan vezetesi elmenyt hozni mint mondjuk egy 100 lovas dizel aminek 300 nm-es nyomateka van. Van olyan benzines auto, amivel elmeny utazni, pl 4,2 literes 400 loeros audi A8 vagy egy subaru impreza vagy egy mitsubishi evo, csak ezeknek a fogyasztasa 20-25 liter. Tehat egy olyan benzines ami hozza egy dizel fogyasztasat soha nem fog olyan nyomatekos es dinamikus vezetesi elmenyt adni mint egy dizel.
Remelem igy mar ertheto, nem szeretnek dizel vs benzin vitat mert mindenki mast szeret, masok az anyagi lehetosegei. En inkabb ulok egy 2 literes turbos dizelben aminek van 400 nm nyomateka es 180 pacija, mint egy 1.4 benzinben ami mondjuk 120 le es nulla nyomateka. Plusz sztem az autopalya a dizel asztala, szereti, ott erzi jol magat, es 2 ezres fordulaton lehet vele utazni. -
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #75600 üzenetére
Igy van, ezert nezek en is fiatalabb (fiatalabb?! Szoval 10 eves...) autot. Vectra eszetlenul rohad, nem eri megcsinaltatni, csak a kasztni + fenyezes lenne 300-400 ezer. Korbe rohad mindenhol plusz az alvaz is.
A C vectra mar nem rohad, csak ugye arrol meg, megoszlanak a velemenyek, pedig baromi nagy es tagas.
Most honda accordokat nezek de messze nincs olyan felazereltsege mint a vectranak meg a fullosnak sem
Mazdak ezert is esnek ki, rohadnak mint a szemet. -
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #75602 üzenetére
Igen, en is ugy vagyok vele, ha mar veszek.autot az jo legyen, minden szempontbol. De hogy 1,6 millaert nem veszek 300-400 ezret futott autot az is hetszentseg, hiaba dizel.
Es 2007nel oregebb nem kell, mar a 10 eves is oreg , de tobbet meg sajnalok autora kifizetni. Utcan parkol, eg alatt, neha igy is fosok feltorik, osszetorik stb. Dragabb auto akkor johetne szoba, ha lenne sajat garazs, meg betudnek allni a kerten belulre. -
F_Gergely
őstag
válasz Luck Dragon #75604 üzenetére
Hat a turelem egy dolog, de a augusztasban lejar a vectta muszakija tok jo lenne ha addigra lenne masik. Ez az egyik resze.
A masik hogy tok jo lenne megtalani azt higy mit kene venni. Mindegyikkel van valami gond ami nem tetszik. Ezeketet neztem:
BMW E39 facelift
Audi A6 B5
Opel Vectra C facelift
Citroen CII
Renault Laguna2 facelift
VW Passat B5-B6
Honda Accord 7 facelift
Toyota Avensis (2007) facelift
Mazda 6
Peugeot 407 SWC vectra volt idaig ami evjaratban, felszereltsegben, megfizethetosegben jonak tunt de szerelom nagyon le akar beszelni. Honda Accord motorja piszkosul jo, nagy a csomagter viszont kevesbe felszerelt es extrazott mint egy vectra. Meg nem tudom mi lesz, az ido ketyeg. Citroen C5 is jo lenne de itthon nincs olyan ami nekem kene, kint 2 ezer euroert mar van a 170 lovas 2.2es dizel borrel, navival mindennel.
Fogalmam sincs mit sikerul megvenni, de a legnagyobb gond az hogy az ido megy. Nyilvan ha nem talalok akkor lemuszakiztatom a vectrat es hasznalom tovabb, de augusztusban tesom eskuvojere mar jo lenne nem egy rohado roncsal menni. -
F_Gergely
őstag
válasz Luck Dragon #75606 üzenetére
Szerelom ajanlotta a fordokat, de valahogy a belteruk nem igazan szimpatikus, meg ugy valahogy az egesz auto formaja nem jon be.
-
F_Gergely
őstag
válasz Doggy dog #75613 üzenetére
Meg a 6 literrel ki tudok bekulni.
Mondjuk erdekes ez a fogyasztas dolog, en fiex 5 literrel jarok, face csoportban meg vannak paran akik azt mondjak ez lehetetlen ugyan igy kombi, ugyan az a motor es ok 8 literrel jarnak. Nekem meg ez a hihetetlen... aztan kiderult hogy van aki pl 70nel valt harmasba, meg varosban 3nal feljebb sose valtanak.
Nem tudom mennyit eszik a C de biztos hogy vezetesi stilustol is fugg.
Ez a szivosor csere mit takar? Ez az EGR utan levo pillangoszelepes cucc? Olyan van B vectran is, szepen tele tud menni dzsuvaval az teny, mondjuk mikor en szetszedtem kb 250 ezer km volt a motorban ilyen futas mellett meg ertheto az elkoszolodas. -
F_Gergely
őstag
válasz Luck Dragon #75641 üzenetére
Kérdeztem face-en a srácokat, EGR-t mondtak hibának az van a B vectránál is.
Szívósor szintén. Néztem a Győri opelnél (Győrben van az autó) van 5 ezer forintos teljes átvizsglás az egész jól hangzik. Bár kicsit fáj a szívem 1,6 misit kiadni egy vectráért -
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #75657 üzenetére
én kiváncsiság képpen beírtam keresőbe hogy kombi benzines tempomattal és alig volt pár db találat.
Astra szerintem egy baromi igénytelen autó, nekem sehogyse tetszik és messze túl van árazva.
Ford meg szimplán nem jön be. Nem ragaszkodom az opelhoz csak nem nagyon találok mást ami megfizethető és hozza az elvárásaimat. De még azért keresgélek. -
F_Gergely
őstag
válasz bandi0000 #75674 üzenetére
B vectra szét fog rohadni alatta, plusz 3x megette a föld-hold távolságot.
Lehet venni, de még a legmegkíméltebb példányra is fogsz költeni, nem is keveset. Nem éri meg!
20 éves autóról beszélünk, piszkosul rohad, ráadásul csak fanatikusnak van kb kivétel nélkül, ők meg úgy baxnak át a palánkon ahogy akarnak, mert ugye veszed észre.
Tapasztalat 4 éve van B vectrám és jópár tipust javítottam az autós társaknak.
G astra jobb lehet bár szerintem messze nem olyan kényelmes mint egy B vectra nem komfortos, szögletes, alul extrázott. -
F_Gergely
őstag
válasz bandi0000 #75679 üzenetére
1 milla körül már kapsz normális állapotú C vectrát viszont ezek mind full alap felszereltségűek, másfél körül vannak a már jobban felszereltek.
Illetve kérdés hogy facelift-es vagy azeötti.
Ha elég neked a fapados akkor 1 milla körül már találsz jót.KM óra állás meg lekérdezhető ha külföldi az autó akkor is (pl autoDNA)
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #75689 üzenetére
C vectrák nem rohadnak, benzinesből van láncos motor is. Facelift előtti már van 1 milla alatt is, benzinessel nagyon mellé lőni nem lehet.
-
F_Gergely
őstag
válasz bandi0000 #75695 üzenetére
Kifejezetten hiba nincsen - én nem találtam és face csoportban sem írtak.
EGR az lehet problémás mint minden típusnál de kopó fogyó alkatrész.
Másik negativum még a toronycsapágy, nincsen semmilyen gumiborítása, ezért kb 80-100 ezer km-ként cserélni kell, tehát sűrűbben mint egy átlag autónál, és sajnos ehhez eléggé szét kell bontani az elejét.
Érdemes a faceliftes verziót megvenni, abban sok elektronikai hiba már kijavításra került.
Már a benzinesben is van kettős tömegű lendkerék ezek kb 200 ezer km-t bírnak de van akinek elment 250 ezret is az autó.(#75696) WP14
Első sorban melóba járás, de ezen felül minden máshova is. Nem nézem a km-t ha úgy tartja kedvem belük és autókázom 200-300 km-t csak úgy valamerre. Siófokon van nyaraló oda elég sokat járkálok igy sokat megyek pályán. Havi szinten 2-3 ezer km-t belerakok az autóba. Szeretek dinamikusan vezetni, de nem rendszeresen hogy pörgetem a motort, dizelt felesleges, viszont mindig ki van kormolva a rendszer. -
F_Gergely
őstag
válasz Declare #75702 üzenetére
Én teljesen megvagyok elégedve a dizellel, fogyasztásban nem érné meg a benzines de ezt már többször tárgyaltuk. Gázt én meg nem preferálom, kókányolás az autó üzemanyagrendszerében, plusz a tartály elveszi a helyet. Én megvagyok elégedve a dízellel, nyomatékos, lehet bele pakolni, nagy és kényelmes.
Nekem amit kellett köteni a B-re annak kb semmi köze nem volt ahhoz hogy dízel. Nem emiatt kellett ráköltenem.(#75698) bandi0000 :
Autótól függ mennyi az annyi, de pl C vectra esetén a vezérlés 30-40 ezer huf, fékeket ilyesmiket meg tudod nézni kell-e cserélni, ha kell azt meg belekalkulálod a vételárba. Benzinnél nagyon mellényúlni nem tudsz. -
F_Gergely
őstag
válasz Declare #75705 üzenetére
Azt nem írtam hogy sportosan, csak hogy szeretek autókázni. Nekem teljesen megfelel a dizel, pályán is szerpentinen is. Ültem kollégám gyári fulos OPC Corsájában baromira nem jött be, az üléstől már minden bajom volt, baromi kényelmetlen, plusz a kemény sport futómű se volt szimpatikus.
Meg azért autót tartani hogy havonta mondjuk 1x beindítsam nem éri meg.
Autópályán is szívesen megyek az se kell hogy előzgessek tempomat be aztán ennyi. Maga az hogy autóban vagyok, és vezetek, csend és nyugalom, hallgatom a zenét, és élvezem hogy szabad vagyok
Két autót nem is tudnék hova tenni, így is telt a létszám otthon a 3 autóval a családban, plusz én ha veszek másikat a B még marad egyenlőre, így most 4 autó lesz(#75709) WP14
Látom nagyon a dízel ellen vagy, nem baj, kell ilyen ember is, tudod mint a Greenpeace
Aki dízelt vesz, általában tudja miért, és nem feltétlenül az üzemanyag miatt, hanem a teljesítmény miatt. Van aki is-is.
Nekem éves szinten fél milla a megtakarítás, és nem garantált hogy kell is javítani. Így nálam csak plusszos lehet. B vectrára ráköltöttem 1 millát, ebben egyedül az adagoló meg a turbó volt ami a dizel miatt kellett a többit ugyan úgy ráköltöttem volna egy benzinesre is. És igen, dízelt az vegyen akinek van pénze javítani is. De egy bizonyos éves futás felett már bőven megéri.
Kissé túlreagálod ezt a dízelt sztorit...[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
Bontottam meg raktam már össze pár autót, így igen, tudom miről beszélek, mellékállásban meg autóvillamossággal foglalkozom.
Illetve van jó pár haver akik bontással foglalkoznak, és rendszeres nálunk hogy két autóból építenek egyet eladásra a megmaradt cuccokból amiket nem tudnak eladni, de így még pénzhez jutnak.
Amennyi pénzből megállna ez a tragacs, annyi pénzből veszel egy normálisabb autót, ez csak látszatra tűnik nagyon jó vételnek, aki rutinosabb az látja hogy egy roncs, és forintot sem ér, ezek a kupék amik normális állapotban vannak milla körül mennek, full bőr belsővel és full extrával. -
-
F_Gergely
őstag
Neked hány dízel autód volt? nekem csak dízel volt, és szereltem is egy párat, és a sajátomat teljesen lebontottam és újra építettem.
Értem én hogy bassza a szemed a dízel mint olyan mert vannak ilyen emberek is, csak nem értem miért lovagolsz ezen? Nagy dízeles biztos nem lehetsz mert akkor nem beszélnél baromságokat. -
F_Gergely
őstag
Egy rendesen karbantartott és jó állapotú dízel nem füstöl. Nyomsz egy padlót akkor sem. Ami füstöl vagy kormos a rendszer, vagy a lehúzógyűrű szar, vagy chippelve van lehet több oka, de egy korrekt dízel nem füstöl. Pont.
A cikk amit linkeltél, korrekt, de nem a dízellel van baj, mert nyomatékosabb jobb a hatásfoka mint a benzinnek.
A gond ott van, hogy egy dízel drágább autó mint egy benzines, és sok ember csak megveszi és nem fenntartja. Ezek a fillérbaszók, akik azt hiszik mert 5 litert fogyaszt semmit nem kell rá költeni. Ez nettó baromság, de és hozzáteszem hogy DE nem többet mint egy benzinesre.
Mindenki jön a mumussal hogy juj fúj dizel, juj milyen drága, persze annak biztos drága akinek nincsen rá pénze de megveszi mert egy gyökér.
Az vesz dízelt aki tisztában van annak fenntartásával járó kötelezettségekről, és megéri.
Nekem baromira megér, éves szinten fél milla megtakarítás, ez 10 év alatt 5 milla, és a kettős tömegű meg turbó meg befecskendező 200-300 ezer kmt bír. Hol megy el valaki 600 ezer kmt 10 év alatt? előbb rohad el az autó vagy cseréli le.
Mondom, én 1 millát költöttem a vectrára, mégse mondom hogy rábasztam, mert 4 éve van meg évente fél milla megtakarítás, tehát az első két évem nullszaldós volt, a második kettő meg behozott 1 millát, amiből most megtudom alapozni a következő autó vételárának a felét.
Nem kell szídni a dízelt, nem szar, az szidja aki nem ért hozzá, vagy sose volt dízel autója. És birtokolni meg céges autót vezetni két teljesen külön dolog.#75738) Petyyyyy
Én a mai napig le vagyok döbbenve hogy a vectra mennyivel nagyobb mint az astra, ahogy egymás mellé állítottuk a két autót.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
Alap esetben a dízelek 500 ezer km-t simán elfutnak, főleg ha láncos.
Kivétel mindig van, amikor kell cserélni idő elött valamilyen komolyabb alkatrészt de ez nem általános.
Sokan szidják az EGR-t, ugyan olyan kopó alkatrész mint bármi más, cserélni kell és ennyi.
A dízeleknél 200-300 ezer között szokott a turbó és nagy mumus a VP44 adagoló de ezek is bírják.
Aztán jön a hiszti, hogy megvette a tekertórás szart aztán kell költenie adagolóra meg turbóra. Utána meg szídja a dizelt mint olyat. Semmivel sem problémásabb egy dízel, csak általában jóval nagyobb a futásteljesítménye, jobban van terhelve mint egy benzines, jobban használódik.
Van dízleből is egy egy hibás széria lásd 2,5V6 ahol a főtegely kopik idő előtt szarrá, de kár általánosítani és alapvetően a dízelt szidni
B vectrát szídják mert adagoló meg turbó. Egy benzinesnél úgyan úgy szétmegy a turbó mint egy dizelnél.
Azt meg érdekes mód a sok rinyálós nyomorult nem nézni hogy van az autójában 400-500-600 ezer és még gyári az adagoló neeeeem azt nem , csak fostaliscska az autó mert tönkrement egy alkatrész.És akkor arról még nem is beszéltem mikor a fillérbaszója a Lukoil-nál meg Auchan-nál tankol pancsolt gázolajat mert az OMV meg a Shell drága, és mennyire teszi ezzel tönkre a főbb alkatrészeket. A mechanikus adagoló pont leszarja a gázolaj minőségét, de az elektronikus vezérlésű bizony baromira megszenvedi és csökkenti az élettartamot és teszi tönkre magát az adagolót.
-
F_Gergely
őstag
"1600-1800 baros nyomást nem lehet sokáig hibamentesen fenntartani, ára van."
Röhögve elfutnak 300 ezer km-t probléma nélkül ha odafigyelve használja az ember, és normális üzemanyagot tankol. Ezek a rendszerek nem erre hanem sokkal nagyobb nyomásra vannak tervezve, nem véletlen hogy a dizeleket baromi könnyű chippelni, mert sokkal több van a motorban és magában a rendszerben mint a gyári érték 20-30%-ot simán lehet húzni rajtuk károsodás nélkül úgy hogy a töltőnyomáshoz még hozzá se nyúltál.Miért akarják a dízeleket kivonni? Fogalmam sincsen, a környezet tudatosság szellemében lehetne jogos, de nem üzemanyagfajtához, hanem káros anyag kibocsájtáshoz kötném. De a 20 éves dízelek is már euro 3-as motorokkal vannak szerelve (környezeti besorolásuk 6-11 között szokott mozogni).
(#75752) legelek:
Egyedül az OMV aki nem itthon veszi a többi mind a MOL-tól. Az adalékolásban eltérnek, az nem mindegy hogy a gázolaj kén tartalma mennyi. Nálunk alapvetően "száraz, és vizes" a gázolaj nyugatabbra lévő kutakhoz képest.
A minimális szabvány szerinti értéket mindegyik kút teljesíti de mivel nálunk a fent említett gázolaj gondok vannak érdemesebb nem a minimális minőséget megvenni, mert dízeleknél a gázolaj kenési feladatot is ellát és ha ez nincsen megfelelő szinten akkor károsodik a rendszer.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
Hat a fax ki van, amit neztem, illetve linkeltem C veki, megse lesz befuto, a gyegebbik valto van benne, ez csak 320 nm.nyomatekot bir el a nagyobbik F40es valto viszont 400at.
Ez az auto is kiesett a rostan -
F_Gergely
őstag
válasz Luck Dragon #79396 üzenetére
Csak a motorháztető felnyitásával látod, egyébként sehogy.
De nem kell ezektől félni, jó helyen 100 körül felújítják az adagolót. -
F_Gergely
őstag
válasz Luck Dragon #79461 üzenetére
Rigotech-et hagyjuk, aki kicsit mozog ebben a korben tudja hogy milyen szinvonaluak....
2 literes dizel vectrabol kb 101 LE-bol lehet kihozni 125 LE-t es 280-300 nm-t.
Egyetlen egy ceg van akik profin es tenyleg hozzaeertoen dolgoznak elotte utana dyno paddal ok pedig a ProTechnic.
Minden mast el lehet felejteni. -
F_Gergely
őstag
válasz Luck Dragon #79466 üzenetére
Az a fajta chiptuning, ami arrol szol hogybodamesz, laptop elo es feltoltik a szoftvert el lehet nagyivben felejteni. Ez ciganymunka.
A chiptuning ott kezdodik, hogy beallsz autoval egy meropadra, ott megneznek minden letezo adatot es aszerint irnak egy programot.
A jo chiptuning nem tucat, hogy bejon egy 101 LE dizel vectra leveszem a polcrol a megfelelo pendrive-ot es feltoltom, orulj neki paraszt.
Nem, rohadtul nem errol szol. Marpedig a rigotech is ilyen mint az osszes tobbi. A protechnic meg barmit le tud gyartani, leomlotol kezdve a turboig akarmit, mert ok erre vannak szakosodva. -
F_Gergely
őstag
válasz farkas-j #79472 üzenetére
Persze, a sok feketen fustolo dizel tulaj is mind boldog (lasd smoke&charm) es ok mind elegedettek.
Csakhogy ez cigany mokolas, olyan mint a powerbox.
Egy jo chiptuningnal nem fog feketen fustolni a dizel, mert egy jo dizel nem fustol.
Es az aki nem rakja az autot padra, megis mi alapjan ir egyedileg chipet az autora? Ha utana nem rakja padra az autot mi alapjan ertekeli ki a teljesitmenyt? Honnan tudja min kell valtoztatni, mit kell finom hangolni.
A pad marcsak azert is kell, hogy chip utan ne hulljon darabokra az auto es kideruljon ha valami ertek nem jo.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen