-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #68131 üzenetére
Ha szívóbenyásat nèz, akkor azt azèrt teszi, mert nem turbóst akar venni, ahogy èn sem. Èkegyszerű a szívóbenyás, rövidtávokat jól tűri, nem kell rá vigyázni( turbó, kettőstömegű nincs benne), sokkal tartósabb ès az ètvágya sem rossz! Èn is ha vennèk, ezt vennèm, nem a turbóst, ha már turbó, akkor dízel(csakis ha hosszú táv indokolná)!
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #68139 üzenetére
Nem tudom, hogy egy kettőstömegűvel ès turbóval szerelt autó mitől hiedelem, ha azt mondom hogy egy szívóbenyáshoz kèpest igazi pènztemető is lehet. A szívóbenyást nem azèrt veszik az emberek, mert hívők, csak nem akarnak majd szopni. Dízelek csak rèszecskeszűrővel bonyorultabbak, de a fogyasztásuk mèg mindig jobb!
Ezèrt gondolom, ha szívóbenyásat akar, azèrt azt keres, az 1,4 turbó párszázzal drágább csak ès van is j-ből is mèg új..... -
diablo1984
veterán
válasz Declare #68141 üzenetére
Városban egy turbó benzines kettőstömegűjèt tudod milyen hamar szèt lehet ütni? Nagyon. Főnököm 1,4 tsi touranjában amit hosszú távra is használt, annak 75ezernèl már cserès volt(az újabb tsi meg 100-nèl motorcserès, mert a dugattyúbor letört egy darab ès szètütött a hengerben mindent)! Tudod mèg mennyivel több szenzor ès ezzel hibalehetősèg van egy turbósban?Szívóbenyásban gondok? Akkor szerinted ugyanazzal a használattal a turbós mit bírna, az sokkal èrzèkenyebb techika! Attól hogy te turbópárti vagy mèg megèrthetnèd azokat is akik 10 èvre terveznek egy új autóval, gari meg lóf@sz ideig van a verdán, főleg ha a km-t sem gyűjtik bele! Megèrtem èn azt aki turbóbenyást akar, mert lóerő ès megy, de ha valaki a tutit szereti, az is teljesen èrthető, a 116lovas twinport 1,6 szívó jó motor, az 10+ èv múlva is jó lesz ès kevèsbè rizikós.... Most nèzd meg, hogy egy 1,7 cdti j astra ára hol van egy 1,6 benyáshoz kèpest! Nem vèletlen, kevès a benyás, de a gond is velük kevès, a turbósok meg tizenèves korra rizikófaktorjuk jóval nagyobb.Nekem is tetszenek a dízelek, de ha mègegyszer azt veszek, akkor azt nem èsz, hanem èrzès miatt veszem, mert szeretem a dízelt(de úgyis ez a döntès súlyos többszázezrembe kerül majd mèg egyszer).
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #68144 üzenetére
Nincs szenzor? Az 1,4 tsi az pl turbó+kompresszoros, de egy sima turbóbenzinesben is kell lenni egy rakat szenzornak ami a turbónyomást èrzèkeli, jó esetben elektromosan vezèrelt a turbó ès nem vákumos, de akkor is van egy rakat szelep ès èrzèkelő ami a turbó működèsèèrt felel.
Ès itt a szívóbenyások ház èvesek amik beszartak átlag? Ki az aki első tulajos ès szivatja? Ki tudja azok a szívók az èvek alatt mit kaptak, a turbósok ennyi idősen már a zúzdában lesznek majd, mert a motorra ugyanaz aki a szívóra nem költött, az a turbósra sem fog, csak a turbós meg le is tiltja a gyújtást, nem egy check enginnel szalad tovább....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Attix70 #68161 üzenetére
Gondolom nem durva az árdifi! Bemutatni akkor neked nem kell a b vekit, a 2,2es motor is tudtommal láncos, cseppet sem rosszabb mint a 2 literes dízel, az adagoló ha meghal rajta az lehet húzós, èn úgy tudom, hogy nincs benne kettőstömegű, èn c vekiben próbáltam azzal szèpen ment ez a motor. Minden koros dízel alfája ès omegája, hogy jó tulaja volt-e előtted, mert ha nem, akkor egy b vekivel is lehet szívni( volt itt a fórumban fgergely nevű srác, ő egy fekete dízel kombival szivatta magát, olcsón vette, asszem 400èrt, asszem már 2 milla körül is járt, de mindig szivatta valami).
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #68172 üzenetére
Mert az 1,4t mennyit eszik? Ès az 1,6 szívó? Teljesen hasonló a fogyasztása, rövid távon is....
Amit nem èrtek, hogy neked mèg mièrt dízel van, ha ennyira faja a turbóbenzin? Mert osztod az igèt, de a kèrdező okait meg sem akarod èrteni, csak hülye, mert 2017ben szívó J-t vesz...
Zárjuk már le ezt a felesleges vitát, had vegye azt amit akar, számomra unalmas hogy ezt kell olvasnom ès hogy ennyire nem jut el hozzád az info!Amúgy van már 10 èves 1,4 turbóról tapasztalatod? Mert 1,6 benyásról bőven ès az nem alaptalan....
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #68187 üzenetére
Azt hogy hosszú távon főúton mennyit eszik(mennyit mutat) az autó, ott van Borokafa sedanja a fogyasztásával, az teljesen mèrvadó. Azèrt egy tsi az más gyár termèke(hulladèka), az opelről mèg nincs ilyen tapasztalat. Engem meggyőzni nem kell, te meg nem is tudnál ezzel az erőltetett stílussal, mert te mindent mindenkinèl jobban tudsz! Nem gond, csak zárjuk már le ezt a vitát, mert már 10 hozzászólásod is ugyanarról szól betű szerint, nèmet árakkal pèldálozol, mikor mi Magyarországon èlünk, itt meg sem fizetèsben, sem árakban nem ugyanaz a helyzet...
Kèrem kapcsolja ki!
-
diablo1984
veterán
válasz urban racer #68208 üzenetére
Ez azèrt furcsa, mert anno a passatomnál ès most a lagunában is mèg a gyári vagy gyárira cserèlt gátlók vannak/voltak mindkèt oldal közel egyforma, max 1-2% diffi volt köztük(68-70%). Anno az escortban a zsír új monroe is ezt tudta(olyan nincs hogy 100%).
-
diablo1984
veterán
válasz urban racer #68238 üzenetére
amúgy ez a kedvezmény dolog ez fix, vagy évente újra elbírálják? mert múlt évben még nekem is 20% kedvezményem volt, utána egy jó ideig nem volt gondom semmivel sem, így nem is dúrtam odafelé a lóvét, pár hete mikor egy féktisztítót vettem, semmi kedvezmény nem volt rajta(lehet akciós volt és azért??)
-
diablo1984
veterán
válasz urban racer #68243 üzenetére
unixnál 46% a legtöbb nem?
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #68270 üzenetére
inkább 10 ezrenként cserélj gyertyát, mint 30 ezrenként olajat!
-
diablo1984
veterán
Azok elvileg nem az olajevős motorok, kivève amely pèldányt említettem, annak a torka is vères volt! A gyújtáshíd vagy mi a fene egyik gyertyára dugós rèsze eltört, 150km-t 3 hengerrel verettèk a pályán, 110el sem bírt menni, de leèrt a román tengerhez. Ott másnap lebontottuk a gyújtást, megszigszalagoztuk ès azonnal ment az összes henger....
-
diablo1984
veterán
elméletileg ezeket is, de ezekkel még nem találkoztam:
-kiégett izzókra figyelmeztetés szövegesen (féklámpák, hátsó helyzetjelzők és tompítottak)
- alacsony motorolaj-, hűtővíz- és ablakmosó folyadék szint figyelmeztetés szövegesen
- kopott (első) fékbetétekre figyelmeztetés szövegesenEzeket nekem a BC felprogramozása előtt is tudta!
-
diablo1984
veterán
válasz concret_hp #68681 üzenetére
classic 2, de G astra?
-
diablo1984
veterán
válasz concret_hp #68684 üzenetére
azok annyira nem rohadósak, az első szériások rohadnak a hátsó ívekből, ezek a classicok még nem érték el ezt a szintet(mármint még nem rohadnak).
-
diablo1984
veterán
válasz Mr.Skynet #68809 üzenetére
hát ezekből egyiket sem küldené hibakódra, max az alacsony hűtővizet!
ez 4 hengeres fiat motoros, láncos vezérléssel, így a 3 hengerestől csak szebben járhat!
amúgy nem rossz motorok, tartósságát a láncszakadás tudja csak megtörni, de akkor kukára megy a motor! Sűrű olajcserével ez ellensúlyozható, kicsi a kartere, kevés olaj jár bele, így költségre is kisebb, mint nagyobb társai a belevaló 5 liter olajjal!
-
diablo1984
veterán
válasz Mr.Skynet #68812 üzenetére
ebben olyan vékony lánc van, hogy ez a kopástól elgyengül és egyszer csak elcsattan! haverék céges fiat doblojában is így járt, előtte nem volt hangja, de a 40ezres olaj csereperiódus betett neki!
szerintem nézd meg mit tud ez a motor, nem eszi-e az olajat, elégedett vagy-e vele, és ha igen, akkor cseréltesd ki a vezérlést, utána meg 10 max 15ezek km-enként vagy évente olajat és akkor nem lesz gond a vezérléssel többet! Ha a motor a végét járja és eszi az olajat, akkor lehet nem éri meg a vezérlést is babrálni.... te tudod!
Hibakód sok indítás után ha nem aktív, akkor a kijelzőről kerül le, de az agyában ott marad, azt csak géppel tudod törölni!
-
diablo1984
veterán
válasz Luck Dragon #68996 üzenetére
bézs? német taxi színű?
-
diablo1984
veterán
Nem meg kell cserèlni, hanem mindkettőt fix áramra tenni, már nem emlèkszem pontosan, hogy melyik szín a fix, de kimèrhető! A fix az alapból a memóriájának lenne, a gyújtással kapcsoló meg a rádió rèszère! A fixre kell kötni mindkettőt ès kapcsolgathatod a rádiót szabadon, nem kell kulcs hozzá!
zerge861: szerintem az a motor szíjas, de lehet èn tèvedek, asszem van itt pár ilyen kódú motoros j ès h astra!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
Nálam is napi első fèkezèskor csinálja a hátsó dob o koszorálás hangot, de utána többször nem. Most volt műszakin, hibátlan a fèk így azt gyanítom, hogy a fèkpor ès a moslèk ami bejutott az rakódik le ha áll a kocsi ès az első fèkezèskor azt törli le a pofa....
Majd ha jó idő lesz szètszedem ès megtisztítom!
-
diablo1984
veterán
micsoda? 1,8 benya és ilyen sokat eszik? Ismerősömnek automatában van a világ összes kilómétere már benne van, de 10 alatt járkál vele...gázból....
Ott valami a tieddel nem kerek!
az 525i is hajlamos az olajat behúzni, nem csak a benzint, főleg ha racsingos előző gazdája volt és széttaposta a motort....
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen