- Azonnali játékos kérdések órája
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Diablo IV
- Lords of the Fallen
- xDefiant
- Nintendo Switch
- Battlefield 2042
- Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
WP14
őstag
válasz Mikulásbá #69065 üzenetére
A tárcsa nem "üvegesedik", a keményebb betét szokott. Jól kell összeválogatni a tárcsához a betétet, mert a keményebb betét hamar eldeformálhatja a puhább tárcsát pl. A puhább betét viszont gyorsabban kopik a keményebb tárcsával. Szerintem az ideális a magasabb széntartalmú tárcsa egy közepes keménységű betéttel. Nekem pl. Zimmermann tárcsák vannak TRW betétekkel és brutális a fékhatás.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz Luck Dragon #69079 üzenetére
Mekkora a gyári méret?
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz Luck Dragon #69081 üzenetére
Akkor simán jó, 2 mm-rel lesz nagyobb az átmérő, de azt észre sem veszed, csak a nyomvályúnál kell erősebben fogni a kormányt, a szélesebb gumi miatt.
Futómű is simán bírja, ne aggódj.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz Luck Dragon #69083 üzenetére
Kb. 1 cm-rel lesz alacsonyabb a gumi oldalfalának a magassága, az még nem vészes.
Nekem 215/40R17 a nyári és nem érzem sokkal komfortosabbnak most téli gumikkal, ami 205/50R16.Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz Luck Dragon #69085 üzenetére
Nem, nekem G Coupe turbo.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz Luck Dragon #69088 üzenetére
Szívesen Nekem ilyen a gyári-nyári, jó H Astrára is, ha 5 csavaros
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz Luck Dragon #69091 üzenetére
Szép ez is. Mindenképp gyári Opelt vegyél, sokkal jobb minőség, mint a sok alufelni "specialista" gyártmány, persze vannak a nagynevű gyártóktól is kiváló minőségűek, de azok már nagyon drágák.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz B-L-A-C-K #69272 üzenetére
Én nem töltenék semmilyen adalékot hozzá a motorolajhoz. A mérnökök azért vannak, hogy a megfelelő adalékokat hozzáadják gyárilag, ami a motornak kell, az autógyárak pedig teszteléseik során adják a saját minősítésüket az adott olajokhoz, lásd pl. Dexos2.
(#69276) B-L-A-C-K Szerintem beszélj előtte egy olajipari mérnökkel is, részletesebben kifejti, amit én írtam
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz B-L-A-C-K #69279 üzenetére
"Jót tőlem ezekről a „csodaadalékokról” nem fog hallani. Ennek több oka is van.
Egyrészt ezen adalékok nagy része az olaj kenőképességét fokozza, ami csak egy az olajtól elvárt tulajdonságok közül. Ezenkívül az olajnak még kell hűtenie, a motort tisztán tartania, védenie a korrózió ellen és jó karban tartani az elasztomereket. Sok ilyen adalék a kenőképességet a többi tulajdonság rovására fokozza. Például a teflon- vagy kerámiatartalmú adalékok szigetelő hatású lerakódást képeznek, amivel megakadályozzák, hogy a motor leadja a hőt az olajnak. Az olajhőmérséklet alacsony lesz, közben a motoré megemelkedik, tehát az olaj máris képtelen ellátni az egyik feladatát.
Másrészt a motorolajban a gyárilag hozzákevert adalékok kényes egyensúlyban vannak. Az olajtársaságok általában több évtizedes tapasztalattal kísérletezték ki ezek megfelelő arányát. Ezt borítjuk fel, ha egyszer csak beleöntünk valami plusz adalékot. Könnyen lehet, hogy ezzel megakadályozunk más, kulcsfontosságú adalékokat abban, hogy kifejtsék a hatásukat.
Aki jót akar az autójának, használjon egy jó minőségű, teljesen szintetikus, esetleg félszintetikus olajat, és mindenekelőtt tartsa be a gyári előírásokat.
Üdv:
Olajdoki"
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz B-L-A-C-K #69286 üzenetére
Tényleg nem áll szándékomban vitázni, tényeket írtam le, amit a gyerekkori autószerelő barátom is megerősített számomra, tehát én nem teszek a saját autómba semmilyen adalékot
Természetesen, mindenkinek szíve joga, hogy mit tesz bele az autójába, semmi közöm hozzá, csak segíteni próbáltamInkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz B-L-A-C-K #69288 üzenetére
Nagyon sok ilyen és hasonló termékreklámnál fizetett hozzászólók vannak, úgy a neten, mint videokban is. Számomra sokkal meggyőzőbbek az észérvek szakemberektől, mint a sok hozzá nem értő ajánlása.
Számomra ez az adalék olyan, mint a péküzemi termékekben a "lisztjavító szer", amire a közkedvelt humorista kérdése, hogy: "miért, elromlott a liszt?"Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz B-L-A-C-K #69290 üzenetére
"Totalkáros "Olajdoki" is lehet éppen egy cégnél dolgozik"
Számold össze, hogy milyen sok olajcég van, mindnek nem dolgozhat, ugyanis a Metabond ellenében mindegyik másik olajcég mellett szól. Azaz logikátlan az állításod
(#69291) kmarci25 Akkor a minket fizető cég mellett kellene érvelni, különben semmi értelme és nincs miért fizetniük, ha nem említjük konkrétan a nevüket, hogy igenis, ettől és ettől tessék vásárolni olajat, mert ez a legjobb
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz Markizmark #69336 üzenetére
Akkor úgy mondom, hogy a Z20LET motorral szereltekben nincs gyárilag EGR.
(#69337) Declare Lehet én értem félre, de üzemmeleg motornál kell ellenőrizni az olajszintet, leállítás után 5-10 percet várni és akkor kihúzni a nívót, letörölni és vissza, ismét kihúzva látod a valós értéket
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz mohabá 007 #69344 üzenetére
Ez szerintem Vectra B műszeregysége.
Nem tudom milyen Astrája van, de a GSI 16v-nél 8 ezerig skálázott a fordulatszámmérő.Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz Petyyyyy #69358 üzenetére
Igaz, de az több két gyertyával, egy szelepfedéllel és egy hengerfejjel
A Z20LET beleférhetett volna a B/2-be, akkor egy combit kilestem volna belőlük(#69359) llwynog A turbo nem feltétlenül kell, hogy hibaforrás legyen, ha megkapja a minőségi olajat és indulásnál-megállásnál a felemelgítést-lehűtést, akkor 200 ezer km garantáltan hibamentes
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz littlejohnny #69439 üzenetére
Itt keresd, küszöb patent néven.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
-
WP14
őstag
válasz Petyyyyy #69484 üzenetére
Nekem a szinterezést ajánlották, tartósabb, mint a fényezés és jobban ellenáll a kavicsfelverődésnek is
Annak is kb. 7-8 ezer db-ja.(#69485) Bodrik Nekem ezek nem tetszenek, de nem is nekem kell, hogy tetsszen, ha neked szimpatikus, akkor vedd meg
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz Luck Dragon #69493 üzenetére
Azt hittem Bodrik-nak ajánlja, elnézést
Az a felni szép, nekem is tetszik. De nekem marad a gyári turbo, szépen felújítvaInkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz B-L-A-C-K #69498 üzenetére
Írtam, 7-8 ezer/db. Ha a pereme kicsit horzsolt, akkor drótkoronggal kicsit ki kell igazítani és mehet.
(#69499) Petyyyyy A régi Ikarus gyár területén van egy cég, autószerelő barátom már több garnitúrát vitt oda ügyfeleinek, szépen dolgoznak
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz diegho #69526 üzenetére
A Zimmermann bevonatolt tárcsákkal nekem nagyon jó tapasztalataim vannak, TRW betétekkel remekül működnek együtt, nem csikorog, nem nyikorog, hangtalan és a bevonat miatt nem is rozsdásodik, csak a fékezési felületen, de azt az első fékezés lekoptatja
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz mephi666 #69623 üzenetére
Ha "néha 3 hengerezik", az simán lehet gyújtás probléma is, attól is rángathat, hogy nem folyamatosan kapja a szikrát, néha kihagy. Előbb azt kellene leellenőrizni szétbontás előtt, mert, ha hengerfejes lenne, akkor vagy az olaj lenne vizes, vagy az kiegyenlítőben a víz mustárszerű, nagy valószínűséggel.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen