-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Findzs
addikt
válasz Declare #29973 üzenetére
ahogy adorjant írta multiméterrel alapjáraton rámérsz az aksira (persze előtte valahogy be kell indítani a kocsit)
13,6 körül kell mutatnia, 1000 rpm körül 14v felett,de itt szépen le van írva mi is a teendő hibás aksi esetén: [link]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
AMD Power
titán
-
Declare
őstag
válasz Declare #30046 üzenetére
Marmint ezt ugy ertem, hogy 70+Ah. Tehat ne 50-60Ah akkut. Nekem azt hiszem ez a 74Ah a max amit bele lehet tenni.
Nincs nagy különbseg arban, de telen amugy is kisebb teljesitmenyt kepesek leadni, hidegen az akkuk es a dizelnek vagy 2x akkora indito aramra van szüksege, mint egy benzinesnek. -
F_Gergely
őstag
válasz Declare #30047 üzenetére
Igen, igen pont ezért szeretném télire lecserélni ahol azért izzítani kell rendesen, szerelőm is azt javasolta, hogy nyárra felesleges, de őszre még tél előtt szerezzek be egy nagyobb akksit. Hozzáteszem, nem volt vele gondom most télen, na de olyan hideg sem volt, meg a biztonságérzetem is jobb ha tudom megfelelő akksi van benne, megfelelő indítóárammal. 72-es a gyári ennél kisebbet nem szeretnék, azt kéne majd meglesnem mekkora generátor van a kocsiban.
-
Lomha 8V
addikt
válasz Declare #30052 üzenetére
Persze, csak ennyi, hogy a multiméterre nem érdemes nagyon támaszkodni, mert csal (igazából az akku csal, nem a multiméter). Az akkuknál csal persze, a hibás fogyasztót természetesen meg lehet találni vele. Pont hétfőn méregettem akkukat multiméterrel, az egyik 12.36V-t mutatott, pislákoltak vele a lámpák és nem indult az autó. A másik 11.X-et mutatott, világított minden ahogy kell, de az önindító meg se moccant vele. Mint utóbb kiderült, mindkét akku rossz volt, de a multiméteren ez nem látszott.
-
Findzs
addikt
válasz Declare #30447 üzenetére
"na itt én azt hittem az jön, fiatalabb feleség . De aztan rajöttem, hogy az majd a következö lepcsö....ha meg sokkal idösebb leszel, akkor jön a kapuzaras, a kabrioval es a fiatalabb feleseggel "
nem hinném de minden elképzelhető
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Declare #30447 üzenetére
„Viszont ha ilyen nyugisan megyek, akkor egyszer csak rájön, és akár fél/negyed óránként jön a kis lámpácska....motor ujraindit és hiba megszünik.”
Nekem is volt hasonló nyűgöm a B vekimmel./ X1.8XE / Sárga lámpácska világít, 4500 fordulatnál letilt.
Hiba:bedöglött a vezérműtengely jeladó. /Jobb esetben „csak” a vezeték szaraxik./
Opel Vectra B 1.8 16V
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
sitotomi
tag
válasz Declare #30502 üzenetére
Mikor megvettem a C Vekit, ugyanez a hiba jelentkezett, állandóan villogott a kulcsocska, teljesen változó időszakonként.
Kb. 3 féle hibaüzenetet dobott miatta a kocsi, mikor kiolvastuk a hibalistát.
Az EGR szelep volt a ludas.
Annyi dízelkorom lerakódott benne, hogy öröm volt nézni, vele egyetemben a szívósorban is. 6e forintért kipucolták, azóta király, és egyszer sem villant a visszajelző lámpa.
Elvileg azért villog össze vissza, mert a leszakadó korom darabka is random időben szorul meg az EGR szelepnél, nem tud nyitni zárni, és bejelez. -
-
AMD Power
titán
válasz Declare #30506 üzenetére
Te elhiszed azt amit abban leírtak? És akkor csodálkozunk ,hogy ennyi roncs van az utakon.
Benzinesnél maximum 15e km után már csere (De ott is inkább 10e km főleg sok városi használat mellett ) , dízelnél én meg 10e km után már cseréltem.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
sitotomi
tag
válasz Declare #30505 üzenetére
Igen, kezdetben, ha előjött, mindig félreállás, lekapcs, újraindítás, és utána megszűnt a hibajelzés.
Én is rengeteget utánaolvastam német, angol oldalakon, és mielőtt szerelőhöz vittem a kocsit, már biztos voltam benne, hogy ez az EGR a ludas, ezért én nem tulajdonítottam a későbbiekben nagy odafigyelést rá. Ha előjött a hiba előjött, nem álltam már félre miatta.
Viszont nálam a végén már komolyabban jelentkezett, mivel a szívósor is tele volt, így hiába nyomtam a gázt, nem ment a szekér.Szerelő először azt mondta, hogy meg lehet próbálni huzamosabb ideig 3000-es fordulat fele tartani a kocsit, hátha az "kikormolja", de mikor már ilyen sűrűn meg random dobálja a hibát, akkor szerintem a tied is eléggé el lehet tömődve, és sok lehet a lerakódott korom, mint nekem volt, így nincs értelme ennek.
Én egybe tisztíttattam a kettőt, szívósort és EGR szelepet (valamilyen speckó koromoldó folyadékban áztatják), szerintem így érdemes.
Egyébként az olajat szerintem is 10000 vagy max 15000 km-ként illik cserélni. Én ~10000 km-ként szoktam.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz Declare #30528 üzenetére
Szegény B Vectraból nem sok maradt.
Declare: Ez nem okoskodás volt hanem jó tanács. Remélem megfogadod és sok probléma mentes km fogsz menni a géppel!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Declare #30502 üzenetére
A vekimben nincsen” rohadmányos szervizkulcsos narancsos lampacska” csak rettegett sárga
csekkendzsin lámpa.- „plusz a szerelöm kiolvasott egy P0301 hibakodot, ami valami szikra problema.”-
A kis okosomba megnéztem a hibakódot azt írja hogy:
P0301= 1.henger égéskimaradást érzékel. A kipufogógáz visszavezetéséért felelős szelep,az EGR hibája nagyobb fogyasztást,teljesítményvesztést,alacsony fordulaton nyomatéktalan üzemet okoz(egyenetlen alapjárat),mivel hibásan nem képes a tervezett mennyiségű kipufogógáz áteresztésére,ezzel rontja a keverékképzést. Az EGR-hibáját (az esetek 95%-ban) a lerakódott korom okozza, így mindenképp érdemes a csere előtt megpróbálkozni egy tisztítással.Ha a tisztítás nem orvosolja a problémát,akkor jöhet szóba a csere,esetleg a szelep lezárása/"lefalazása".
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
sitotomi
tag
válasz Declare #30538 üzenetére
Kipucoltatni 6-10e, ha esetleg elromlik és újat kell venni akkor az meg ~30e (legalábbis c vekinél, nem tudom pontosan milyen autód van).
Egyébként meg többet fogyaszt a kocsi, szerintem ez észrevehető, esetemben az volt, illetve egyszer csak előzni szeretnél, és nem tudsz mert nem gyorsul majd a szekér, még baj is lehet...
Én nem javaslom halogatni. -
sitotomi
tag
válasz Declare #30540 üzenetére
Ohh, akkor az üzemanyag ami a munkába jutáshoz szükséges blokk/számla ellenében visszajön év végén, vagy nem? (talán még a gyógyszerek ára is) Ilyen szemszögből nem is gond a fogyasztásnövekedés sem (mondjuk azért nem horribilis a növekedés mértéke)
Tégy belátásod szerint. -
F_Gergely
őstag
válasz Declare #30560 üzenetére
Huhhh bakker ez a legszarabb mikor keresd miért merül le az akksi...
Bár én ha kinyitom az ajtót, nekem csak a belső világítás kapcsol fel, se rádió se semmi, ha beindítom a kocsit utána kapcsol, világítást meg én kapcsolok. Mélyládát is direkt úgy kötöttem be, hogy a fejegység kapcsolja be a fejegység meg gyújtás nélkül nem kapcsol be.
Hát kitartást de mindenképp írd meg mi volt a hiba. -
Petya25
addikt
válasz Declare #30560 üzenetére
Nekem is H-m van és zümmögés a műszerfal mögül jön nem a tank felől, inkább a digi klíma szellőzés állítgató motorja lesz az. Ha leállítod a motort és vársz egy percig akkor is dolgozik pár másodpercre. A benzin szivattyú csak akkor indul ha a gyújtást ráadod, szerintem nem az lesz az oka.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Findzs
addikt
válasz Declare #30584 üzenetére
"1.4es H astraban ha van 52A akku akkor az 3 ajtonyitas utan lemerül.... "
nekem pont ilyen kombinációm volt és nem merült le 3 ajtónyitástól
7 éves korában cseréltem a gyári akksit egy s5 -ös boschra és azzal is adtam el 9,5 évesen
az az akksi egy álom volt (mondjuk az ára is) volt olyan, hogy 2 hétig nem használtam a kocsit és úgy tekert utána mintha akkor lett volna feltöltve, a kis városi szakaszoktól se merült leha kipurcan a mostani kocsimba a banner unibull akkor tuti s5 veszek megint
meg lehet valahogy tudni hogy hány éves egy akku? van az oldalába beleégetve egy számsor de nem tudom belőle kisilabizálni a korátszerintem vagy kifogtál megint egy hibás akkut, vagy valami zárlat van, vagy nem lehet hogy a generátor túltölti az akksit és azért makkan meg?
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
mephi666
nagyúr
válasz Declare #30590 üzenetére
ja, de arról az oldalról elindulva, hogy generátor tölt, akku meg 100%, csak valami rejtett fogyasztó marad... valami zárlatos/testel és szív... de ehhez tényleg aprólékos átvizsgálás kell: nálunk is ismerős mondta a művelet végén, hogy ha ezek után is lemerül, tényleg nincs több ötlete
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
nagyúr
válasz Declare #30636 üzenetére
A H-ban az összes műszerfal világítás LED-es. Ott elég macerás mindent atomjaira szedni és kiforrasztgatni a kismillió SMD LED-et Szerintem jobban jársz, ha megszokod sajtsárga színt
Ami belső tuning; a mennyezetvilágítást (ha kombid van akkor a hátső "csillárban is) kicserélni LED-esre. Én nem úgy oldottam meg, hogy a szofitákat cseréltem le, hanem építettem bele réz hűtéssel 1W/LED-es szalagból brutál világítást. Olyan alakúra szabtam a réz betétet amilyen a lámpa és arra tettem fel a LED-eket.
Így szinte nappali fény van az autóban este mikor kinyitomTelefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz Declare #30649 üzenetére
Gondolom tele van a mennyezeted lámpákkal. És azokban 11W-os szofiták vannak; azok zabálhatnak rendesen! Nekem elől volt 1db 11W-os és hátul kettő 11W-os - így csak ezek hárman voltak 33W-al a buliban!
Amióta a LED-ek vannak benne, nincsen gond az indítással. (mert néha akadt,hogy 1-2 órás bütykölés után -közben folyamatosan nyitva voltak az ajtók- egy kicsit nehezebben indult )Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #30695 üzenetére
lehet, csak nem lett törölve az intervallum, vagy nullázva! attól még nem szar az olaj! itt a link, hogy hogyan tudod kivenni, ha zavar! de mint írom, az nem hiba, ergo nem valamit érzékel a drága, csak jelez, hogy olajcsere közeleg(persze nem, csak nem nullázták legutóbb)
-
diablo1984
veterán
-
Dr. Gonzο
senior tag
válasz Declare #30699 üzenetére
Többen vagyunk, többféle véleménnyel!
Nem felejtették el törölni, így jelez jól, ahogy jelzett!
Az olaj az idő múlásával is veszít a kenőképességéből.
Én nem várnék az olajcserével túl sokat, amint lehet cserélném.
Castrol, Total, Fuchs, teljesen mindegy ezek közül, csak megbízható helyről szerezd be! -
AMD Power
titán
válasz Declare #30694 üzenetére
Felelőtlen idióta.
Fapados márkája nem, olcsó autója viszont lesz az Opelnek
Ismét jöhet Astra Classic, de egyéb puskapor is van az Opel háza tájánEladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #30707 üzenetére
akkor itt évente van az olajcsere, rönyóéknák 2 évente.... akkor az 1 évet jelzi, de nem történik semmi, ha kicsit túlhordod az olajat, elvégre nem elkoszolódik az olaj, csak "öregszik", de az még éppen belefér.... csak rendszer ne legyen belőle, mert hosszú távon nem használ a gépnek!
-
Calogero
addikt
válasz Declare #30695 üzenetére
Ha neked ezt írja ki akkor rugalmas átvizsgálási intervallum van felprogramozva az autón.
A szervizintervallumok hosszát a használattól függő számosparaméter határozza meg.
Amikor a következő szervizeltetésig hátralévő távolság kevesebb mint 1500 km, akkor a gyújtás
bekapcsolásakor megjelenik az InSP felirat és 1000 km hátralevőtávolság. Ha kevesebb mint
1000 km van hátra, az InSP felirat jelenik meg néhány másodpercre. Végeztesse el a karbantartási
munkákat egy héten vagy 500 km-en belül (amelyik hamarabb bekövetkezik) egy szervizben.A hátralévő távolság kijelzése:
1. Kapcsolja ki a gyújtást.
2. Röviden nyomja meg a napi kilométer-számláló nullázó gombját. Megjelenik a kilométer-
számláló.
3. Tartsa nyomva a nullázó gombot körülbelül 2 másodpercig. Az InSP felirat és a hátralévő
távolság megjelenik a kijelzőn.Ha tetszik ez a funkció, NE enged törölni Tech2-vel a szervizintervallumot olajcsere esetén - csak a Reset+gyújtás módszerrel - mert a Tech2 átállítja fix 30.000km/1év-re a szervizintervallumot. Ettől kezdve a műszeregységen nem követhető mennyi km van még hátra és többet a rugalmas szervizintervallumra NEM lehetséges a visszaprogramozás!
A szerviz könyvben úgy emlékszem volt ilyen zárójelben +1 hónap vagy + 1000 km
Ahová a következő szerviz időpontját szokták megadni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Microsoft Excel topic
- BMW topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen program, ami...?
- Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Politika
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen