Új hozzászólás Aktív témák

  • Fisha

    őstag

    Kicsit off, de annyi óda van itt az lg szakszervízről, hogy leírok egy ellenpéldát is.
    Bejelentettem egy hibát augusztus elején. Kaptam róla szakvéleményt, amit nem tudtam elfogadni. (a konkrét eset most irreleváns, mert csak az lg panaszkezelése a lényeg). Erre már rögtön semmi lehetőség nincs, hogy reagálj. Feladtam így hát egy új hibajegyet, amiben leírtam az előzményeket. Eltelt 20 nap, semmi. Felhívtam őket. Legyek türelemmel, látják, de 30 nap a válaszadási idő. Ma megint felhívtam őket, így 40+ nap után, hogy mi a helyzet. Hát. Nincs semmilyen függő hibabejelentésem. Itt azért eldurrant az agyam. Amúgy is rettenet a felületük, semmilyen visszajelzést nem kapsz a bejelentésedről. Még egy válaszemailt se, nemhogy azonosítót, amire hivatkozni tudnál. 20 nap után még látták 40 nap után, már szerintük sose volt ilyen. De ha akarom vegyünk fel újat, amiről megint nem kapok semmit, és majd vagy válaszolnak vagy kitörlik, mert nem tetszik nekik. Azt nem teljesen értem, hogy erre iso9001-et hogy lehet manapság kapni, nomeg egy tech világcégtől elég szánalmas megvalósítás. Mindeközben az idióta droid meg csak hajtogatta, hogy de mindegy is, mert van már egy szakvélemény és az az állápontjuk, és fel se fogta, hogy itt most már nem is ez a fő gond. Felvetettem velük hibát újra, ami mellé odacsaptuk, hogy ez a hibakezelés így minősíthetetlen. 30 nap.

Új hozzászólás Aktív témák