-
GAMEPOD.hu
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Motion_Blur #12688 üzenetére
Olajcsere soha sem pénzkidobás. Az az olaj meg eléggé csereérett volt akkor ha nem jó az 1-es szonda.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Motion_Blur #12693 üzenetére
Az boven jo. Nekem a Skoda ha meghajtottam benezett 110 fole is.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #12717 üzenetére
Semmi hátránya benzinesbe a C-s olajnak igazából ha a gyártó engedi. Az ACEA A (benzin) / B (dízel) szabvány is párban jár. C3-as olaj egy közepes hamu tartalmú olaj (pont azért, hogy dízelbe és benzinesbe is jó legyen) ami DPF/OPF és katalizátor kímélő. Amúgy ez autógyártói érdek, hogy ne kelljen 2 féle olajat logisztikázni, készletezni.
A GM Dexos2 pl kifejezetten az ACEA C3 szabványra és az ILSAC GF-4-re épül (plusz pár egyéb GM specifikus előírásra). Tehát a Dexos2-es olaj C3 és minimum GF4-es lesz.
Bocs, az gippazoid-nak címeztem volna.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gippazoid #12715 üzenetére
Ha ragaszkodsz az A / B-s olajhoz a tiédhez jó pl Motul Eco-Nergy 5W30 az A5/B5-ös olaj.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kstcsk #12723 üzenetére
Persze GM olajat se a GM gyártja. Ford-nak a gyári Motorcraft olaja ugyanez. De az A. Z. Meisterteile is csak átcsomagolt olaj. Azt sajnos nem tudtam kideríteni ki gyártja az Unix-osok csak annyit mondtak, hogy európai olajgyártó terméke (maga a gyártó is csomagolja szóval 1:1-ben termék más címkével). Szóval elég sok variáció van, Orlen, Total, MOL... Azért van egy pár európai olajvállalat.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen