Új hozzászólás Aktív témák

  • anrb

    aktív tag

    válasz nutfile #17162 üzenetére

    Nem erre gondoltam. Mindenki ezerrel megy az előfizetéses szolgáltatás konstrukció felé, ebben van nagy pénz (SaaS - pl. Adobe, Microsoft és a többiek). A sport termékek terén is látszik, pl. Fitbit, Whoop, vagy most az Oura. Évről-évre modellről-modellre drágulnak a termékeik, zsúfolják be a felesleges funkciókat. És mégis egyre kisebb az igény a frissítésre, mert a régi is jó. Ebből viszont nincs bevételük, előbb vagy utóbb havidíjas lesz szerintem a Garmin Connect is.
    A Garmin nemrég vette meg a GEOS kereső és mentőszolgálatot. Részben ehhez akar ügyfeleket szerezni a mobil képes hordható eszközökkel az inReach család mellé.
    Ilyen kicsi eladott termék példányszám mellett az általános eSIM csak hátrány (fejlesztési költség, csökkenő akkuidő), bevételt viszont csak a telkóknak hoz.

Új hozzászólás Aktív témák