Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz parandroid #54786 üzenetére

    Exmunkahelyemen a gyárigazgató 120d-jében(automata) az volt a legfontosabb, hogy minél gyorsabban ki tudjuk kapcsolni mielőtt elfelejtenénk, ugyanis nem egyszer, nem kétszer (by Gaben) fordult elő, hogy egy lámpához értem, ahol még épp piros volt, de állóra kellett fékezni, mire leállt a motor, és abban a másodpercben lett pirossárga, és már indult is be a motor 0,8 másodperc állás után. Kereszteződésben dettó.
    Exkolléga az 530-ban induláskor azonnal kikapcsolja. Ugyanezen okok miatt.

    Ebben eddig mázli volt, mert 1-1 percet kellett várni, és addig állt. Ez így jó. Mondom magamban, ha neki nem fáj, tőlem állhat. Majd kipróbálom, hogy ha megy az index, akkor is leáll-e, vagy mivel lehet még rákényszeríteni, hogy ne kelljen totál kikapcsolni, de ha 100% tudom, hogy nem kéne épp leállítani, akkor kicselezhessem. Kuplungot nem akarnám 1 percig nyomva tartani.

    Ebben mondjuk eleve nagyon jó a motorindítás, de lehet hogy a rendszer pozitív hozadéka, mindenesetre kulcsfordításra nem az a nyers azonnali indítózás van, hanem amolyan távoli finom kattanás és csendes zümmögéssel beindul. Hideg alapjárata is szinte elektromechanikus hangú, nyitott ajtóval szoktam indítani hogy halljam.

    Aláírás (nem kötelező megadni)

  • Tim82

    nagyúr

    válasz parandroid #54786 üzenetére

    Az ilyen hozzáállás miatt lovagol a pokolba a hanyatló Nyugat konzumerista társadalma. ;]

    "You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA

Új hozzászólás Aktív témák