Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    válasz lenox #58884 üzenetére

    Ó, dehogynem. Utálom is az egészet előre. Viszont mi van még, ha pár éves kisautót keresel? Már a vállalhatatlanul kinéző japán (hibrideken) kívül. Meg a koreaiakon. Esetleg a Mazda, ami szépen felextrázva kb egy kompakt autó árában van: CX3-ból a legolcsóbb fapad verzió 16k EUR a mobile.de-n 100 km-es körzetben, Mazda2-ből az új szériás, 5 sebességes váltóval, 75LE-s motorral, és fapad deluxe kivitelben már van 12k körül is. Szomorú ez az egész helyzet, és kilátásban sincs semmi megoldás egyelőre. Elektromos (és ha jól rémlik, hibrid is) Minit pl. legkorábban 2019-re ígértek, hibridjük van ugyan már, de csak Countryman verzióban, ami... pffff.

    Amúgy meg megnézem azt a 2,0-s TDI-t, ami el tud bújni egy háromhengeres fűnyírómotor mögött, ha kibocsátott károsanyagot mérnek.

    Asszony meg Minit akar, szóval innét kezdve max duzzogás lehetne. Őt meg nemigen érdekli, hogy milyen motor van benne, csak menjen normálisan. Kár a mostani autóért amúgy, 2-3-4 évig elment volna még valószínűleg komolyabb hiba nélkül, megvolt benne minden, ami kell, de karambolosnak lett volna mindenképpen bélyegezve, ami itt max k-európai neppernek eladható, illetve német szerviz nem tudná (lenne hajlandó) annyiból megcsinálni, amennyit a biztosító fizet érte. Mo-ra elvinni meg idő, pénz, energia, szervezés, keresgélés, alkatrész után járás, és még mindig kérdéses a végeredmény. :(

    Tóthgera: Bárcsak lenne még választék 1,6-os szívó benzinesekből, én lennék a legboldogabb.

    p

    [ Szerkesztve ]

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák