Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz szőröscica #50890 üzenetére

    91 körül még a 850i volt a kedvenc autóm. Mióta ismerős mesélget a BMW-ről, nekem is szertefoszlott a gyerekkori nimbusz.
    Ők családi vállalkozásba vettek 530d-t 0km-el, és 400k fölött adták el. Vagyis az autóban 4xx k volt, a motorban 3xx. Ugyanis motorcserés lett. Előbb 60 000-nél elpukkant a turbó, majd 100-nál szétugrott a komplett motor. A csere után már csak váltóproblémák, még 1-2 turbócsere, meg még 3-4 párszázezres javítás volt. Pedig nem eszetlenül hajtották, csakhát 6-7 év alatt belement a 400ezer. És még plusz kopó alkatrészre is elment vagy 5-6 milla.
    De a helyette vett F10-el is volt már nem egy gond. Mondjuk ez használt volt már.

    Az zseniális, hogy egy elrepedt gyári szövetes gumicső cseréjére 100 000-t mondtak márkaszervizben, 60 ezret függetlennél okosba, ő meg megvette 4500-ért a tökéletesen ugyanolyan gumicsövet, és ketten beszereltük fél órás munkával, utána eladásig tökéletes volt.

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák