Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz
szőröscica #50890 üzenetére
91 körül még a 850i volt a kedvenc autóm. Mióta ismerős mesélget a BMW-ről, nekem is szertefoszlott a gyerekkori nimbusz.
Ők családi vállalkozásba vettek 530d-t 0km-el, és 400k fölött adták el. Vagyis az autóban 4xx k volt, a motorban 3xx. Ugyanis motorcserés lett. Előbb 60 000-nél elpukkant a turbó, majd 100-nál szétugrott a komplett motor. A csere után már csak váltóproblémák, még 1-2 turbócsere, meg még 3-4 párszázezres javítás volt. Pedig nem eszetlenül hajtották, csakhát 6-7 év alatt belement a 400ezer. És még plusz kopó alkatrészre is elment vagy 5-6 milla.
De a helyette vett F10-el is volt már nem egy gond. Mondjuk ez használt volt már.Az zseniális, hogy egy elrepedt gyári szövetes gumicső cseréjére 100 000-t mondtak márkaszervizben, 60 ezret függetlennél okosba, ő meg megvette 4500-ért a tökéletesen ugyanolyan gumicsövet, és ketten beszereltük fél órás munkával, utána eladásig tökéletes volt.
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Milyen videókártyát?
- Mini-ITX
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Futás, futópályák
- Gyúrósok ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...