-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz DemonDani #4048 üzenetére
Pontosan ezért lett kialakítva a sweet spot. A fejlesztők visszajelzéseire építik a rendszert. A tesszellátor nem annyira lényeges. A Xenos kompatibilis egység alig 10 millió tranzisztor. Nem ezen múlott. Sőt a box-osok szeretik használni, mert egyszerűbbé teszi a fejlesztést a PC-xBox360 multiplatform címeknél.
Annyit érdemes itt látni, hogy a Xenos-os és a DX11-es egység más logikát követett. Az xBox360-ban az a tesszellátor dolga, hogy a fejlesztők alacsony poligonszámú modelleket alkalmazzanak, amivel a rendszer erőforrásait valamilyen szinten felszabadíthatják más feladatokra. A részletességet majd kialakítja a tesszellátor. Ezt használják az MS konzolján a fejlesztők, már van pár ilyen játék (Mass Effect 1-2, Viva Pinata 1-2, Dragon Age).
A DX11-ben inkább a magas részletességre ment a hangsúly. Itt csak az Unigine Heavent lehet felhozni, mert játékban nem igazán használják az eljárást, ilyen komoly mértékben. De nyilván ez érthető egy benchmarkban nem számít a sebesség, míg egy játékban komoly problémát jelent a felület kiépítése és a keletkező háromszögek árnyalása, feltextúrázása. Egyelőre a karakterek tesszellálása a menő (STALKER: CoP, AVP, Metro 2033), ez nem nagy dolog, és alapvetően látványosnak is mondható. Teljesítményigény szempontjából sem megterhelő. Az AVP már használ pár felületre tesszellálást, de nem vitték túlzásba. Esetleg a Dirt 2-ben látható mód is reális alternatíva, effekt szinten használni az egységet. A Genghis Khan MMO lesz majd ebből a szempontból előrelépés. Ugyan a felületek továbbra is csak kismértékben lesznek tesszelálva, de a karaktereken már könnyen észrevehető változás lesz. Márciusban is jön két DX11-es játék, de előreláthatólag egyik sem használ tesszellálást. Szerk.: Illetve három jön, mert a Metro 2033-at is ide kell sorolni. Na az használ karaktertesszellálást, a'la STALKER: CoP.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- iPhone topik
- Sorozatok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Újszerű PowerColor Fighter AMD Radeon RX 6600XT 8GB GDDR6 ÁR/ÉRTÉK BAJNOK! Bolti Garanciával!
- Eladó ASUS GeForce GTX 1660 Super 6GB Phoenix videokártya (PH-GTX1660S-6G)
- 10x R5 430 2GB DDR5 egybe (zörgő ventis)
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- MSI GTX 1080 OC AERO
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen