Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #32233 üzenetére

    Te hazudsz. Azt írtam, hogy maximum 10% lesz a hátránya a PCI Express 3.0-nak, és ehhez az kell, hogy sok puffer legyen a host visible memóriatípusban. A tipikus hátrány, amit átlag hozni fog az 4-8% közötti. Ezt a különbséget hozza is a Horizonben, vagy a Death Strandingben, mivel a Decima motor pont úgy működik, hogy olyan memóriába rakja a puffereket, amelyek a host számára láthatók, tehát azt a memóriatípust tudja olvasni a CPU is. Az NVIDIA-t valamivel hátrányosabban érinti ez a megoldás, mert nem használnak a VRAM-ban host visible és coherent memóriatípust, így minden puffert a Horizon és a Death Stranding kiment a rendszermemóriába, amit a GPU a PCI Express interfészen keresztül fog majd elérni, de a CPU közvetlenül tudja olvasni ezeket. Az AMD implementációja fordított, ugyanis a VRAM-ban van host visible és coherent memóriatípusuk, tehát tudják a VRAM-ba menteni az ide szánt puffereket, viszont a CPU ezeket a PCI Express interfészen keresztül tudja csak elérni.

    Itt vannak a gyártói memóriakonfigurációk:

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák