Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Loha #17073 üzenetére

    De az a 60hz-en 1ms input lag ha csökken 20%-ot, nem történik az égvilágon semmi, pláne, hogy a panel ~4ms válaszidejéhez képest az 1ms is szinte semmi.

    Érdekes, késleltetésre a G-syncnek kéne rosszabbnak lennie, Abu85 szerint +1 képkocka késleltetést okoz: [link].
    Hogy mennyi idő alatt érkezik meg a monitorra a kép az jó kérdés, gondolom, a DisplayPort-ot alaposan kihasználják, tehát lehet elvileg itt nyerni 5-10ms-et. Mondjuk ez nem tűnik szintén komoly nyereségnek, pláne, hogy tudomásom szerint az NV drivere 1-2 képpel többel számol "előre", mint az AMD-s, ami azét ennél több időt tesz ki.

    (#17081) Keldor papa: Az általad leírt jelenséget én minden játéknál tapasztalom, hogyha hozzá vagyok szokva a 72hz+90-100FPS sebességhez, utána olyan borzalom pl. a Tomb Raider is 30-40FPS-el, akármennyi hz-en, hogy sírni tudnék, akad, késik, minden baja van, míg ha hozzászokok, azért tudom úgyis élvezni. :)
    Ezért is vagyok szkeptikus a G-synccel, 60-70FPS alatt nekem amúgysem az igazi a folyamatosság érzés egy játékban. :N
    Amúgy lehet, van benne valami, hogy az általad említett Ubi játékokban valamit a kelleténél (szokásosnál ;] ) is jobban elszúrtak, és az okozza a gondot... Szerencsére abszolút hidegen hagynak az Ubis-s címek, főleg ez a kettő, szóval kb. esélytelen, hogy kipróbáljam, sajnálnám rá az időmet pazarolni. :B

    (#17083) Abu85: Szerintem pedig teljesen jó ez az új módszer. :D Ha jelenleg 1 parancs/órajel a 100%, akkor a 2-3 az bizony 200-300%. :D Inkább átnevezni kéne GPU-usage-ról command/clock-ra. :C

    (#17085) Abu85: A GPU PerfStudio-t kicsit nehézkesebb realtime kirakni az OSD-re. :P

Új hozzászólás Aktív témák