Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Devid_81 #78583 üzenetére
A 10 nm-rel van baj. A 14 nm-ből csak a kapacitás kevés, mert mostanra már azt számolták, hogy a lapkák 30%-a 10 nm-en készül, de azon nem tudnak gyártani. Ez van. Az első generációs 10 nm-ből nem lesz semmi. A második generációs 10 nm jobban működik. Arra az Ice lake jön, de az sem tökéletes. A harmadik generációs node-ra ígérik azt, hogy oké lesz.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz Devid_81 #78653 üzenetére
dehat ugyanazt tudja fele aron! mekkora jo vetel!
kb mint a 7700K & 8086K reviewek, alig gyorsabb dehat ez a leggyorsabb egyszalas.
kozben vegigmentem az OC3D / HWunboxing / linus / anand csoporton (guru3d thermal / noise tekintetben vagy valogatott kartyakat kapnak, vagy irrealisak a tesztkorulmenyeik, cserebe hurraoptimistak), 2080 kb sehol nem ajanlott.
anand erdekes, ugy nez ki a star wars raytracing demo kb felezi az fpst.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Devid_81 #78667 üzenetére
A 7 nm-es Vega a Vega 20. Ebből lehet rendelni egyslotos mintát. A SIGGRAPH-on is kint volt. A számítási teljesítménye hasonló a Vega 10-hez, de 0,5 helyett 1 TB/s a sávszélessége, illetve csak 120 wattot fogyaszt. Plusz a Vega 20 újításai, GMI, DL Ops, PCI Express 4.0. Lesz belőle egy gyorsabb verzió is ~225-235 watt körüli fogyasztással, de annak még nincs mintája, vagy legalábbis nem volt ott a SIGGRAPH-on.
A roadmapben négy Vega 20 szerepelt. Egy kicsi egy slotos Instinct, egy nagyobb kétslotos Instinct, illetve egy olyan verzió, ami nem gyorsító, hanem úgy készül, hogy egy Matisse CPU mellé van helyezve ugyanarra a tokozásra, és PCI Express helyett négy GMI-vel van összekötve a CPU-val. Ez elvileg az Intel új, BGA-s Xeon Phi generációja ellen megy majd. Emellett lesz egy Radeon Pro verzió. Gaming változat egyelőre nincs rajta a roadmapen. Jó lehet, hogy a rendezvény professzionális beállítottsága miatt, de nem láttam még olyan útitervet, amin ez rajta lett volna.
Én annyit tudok, hogy idén a Vega 12 van gaming szinten is tervben, de nem tudni, hogy csak OEM-eknek szánt termék lesz-e, vagy dobozos piacra is jön. Emellett ami még biztos, hogy jön az év végén a szokásos nagy driver, ezt már jó előre beharangozták, hogy "beszarásdurva" lesz, de igazi újdonságot nem tudtam róla kideríteni. Pár mostani funkció lesz polírozva, illetve a HiAlgós csapat dolgozik valamin a háttérben, mert a Chillre már nem kell sok erőforrás. Nem tudom, hogy mi az, de ha tippelni kellene, akkor valószínűleg egy ReShade-hez, illetve ENB serieshez hasonló, gyári injektor lehet, mert az új API-k sajátosságai miatt ezek nem igazán működnek DX12 és Vulkan mellett, de hasonlóan, ahogy a Chillnél, itt is sokat jelent, ha az ezt fejlesztők látják a driver forráskódját, de ezt ugye a ReShade és az ENB series programozóinak nem fogják megmutatni.
Végül a nem VGA-s projektek futnak. Ezek közül ugye fontos a Subor konzolja, mert az Kínát eléggé durván letarolhatja, és már nyivákolnak is a Kínát célzó PC-s gyártók, hogy az AMD mennyire szar helyzetbe hozta őket ezzel (ebben azért részben igazuk van ). Emellett a Smach Z is egy kiemelt projekt lett, ami nem rossz kütyü, de az ára az nagyon ott van. Értem, hogy másik piac, de a kicsi majdnem annyi, amennyi a 2080, míg a nagy a 2080 Ti-hez közelít. Nem látom rá a tömeges igényt, jó persze, más ilyen szintű teljesítménnyel még nem próbálkozott kézikonzolban, de akkor is.
Szóval kb. ennyi. Elmondanám, ha tudnék mást is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
cyberkind
félisten
-
-
Habugi
addikt
válasz Devid_81 #78704 üzenetére
Úgy értettem, hogy szerintem ez is egy olyan hobbi ahol nem feltétlen kell minden lépés mellé/mögé rízöninget állítani, néha az embernek egyszerűen csak kell egy új kütyü amivel babrálhat kicsit. Ahogy írod is, nem kell túlzottan komolyan venni mert egy ponton túl még lelkiismeret furdalás ütheti fel a fejét h ez most minek is kellett stb.., ezek ártó gondolatok , azért kellett mert kíváncsi az ember és új hw. Bódottá' ..
A magam részéről ezt úgy tudom/szoktam szabályozni, hogy relatíve ritkábban fejlesztek/próbálgatok mint mások, nade akkor viszont kb mindent.
(#78706) proci985:
Főleg árnyékokra vonatkozó minimális kompromisszumokkal (+ DoF & MB kuka) egy kártyával is elég jól futott már 1080p-ben a Mankind Divided, nem úgy mint a Dishonored 2..
FC2 és a Primal is eszembe jutott immerzsön/feeling síkon, a Dishonored első részét nem próbáltam.
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
TTomax
nagyúr
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Devid_81 #78731 üzenetére
Kérdés, hogy az NV mit csinál a Pascállal. Azért ennek az architektúrának vannak igen komoly korlátjai is, például nem lehetnek bizonyos erőforrástípusok ugyanabban az erőforráshalmazban, illetve hardveres szinten nem bindless az UAV-re és a CBV-re vonatkozóan, amire így egy CPU-oldali emuláció van beépítve a driverbe, és ez megnöveli a processzor terhelését. És ha nem úgy írsz egy DX12-es alkalmazást, hogy ezeket figyelembe veszed, azaz nem rakod ki a Root Signature-be a buffer vieweket, ami a Pascalon még a pixel shader teljesítményt is csökkenti, akkor az komolyat tud ütni a Pascal teljesítményét.
A Turing át lett itt alakítva. Ez az architektúra a GCN-hez hasonlóan minden buffer viewre vonatkozóan bindless, tehát egyrészt nem kell neki a CPU-oldali emuláció a bekötésre, másrészt jobb számára, ha a buffer viewek nem direkten a Root Signature-be kerülnek, hanem egy memóriahalmazba. Ettől még a pixel shader teljesítménye sem csökken, illetve akármilyen erőforrástípus elhelyezhető egymás mellett egy erőforráshalmazon belül. A Turing tehát effektíve úgy működik a DX12 felé, ahogy a GCN, ergo azok az optimalizálások ideálisak számára, amelyek a GCN-nek jók, és a Pascal-féle optimalizálásokat nem szereti. Bár azt hozzá kell tenni, hogy amíg a GCN-nek és a Turingnak az NVIDIA ajánlásai maximum 2-3%-os mínuszt okozhatnak, azt is maximum szökőévente előforduló szituációkban, addig a Pascal számára a Microsoft előírásai szerint írt kód 10-30%-os deficitet jelenthet eléggé sűrűn.
Az ultimate kérdés, hogy az NVIDIA mit akar. Mert ők most már dönthetnek úgy is, hogy a Microsoft optimalizálási javaslatait kell követni, amiket a Forza Horizon 4 követ, és ennek nem lesz baja Turing mellett, viszont növelni tudják a Turing előnyét a Pascalhoz képest, miközben csökken a processzor terhelése, ez mondjuk automatikus, a saját ajánlásaikkal sincs CPU-oldali binding emuláció, tehát mindenképpen kevesebb processzormag kell a Turingnak, így később fog CPU-limitbe ütközni.
Amit az NV megfontol most, hogy az ajánlásaik nem teszik egyszerűvé a DirectX 12 használatát. Oké, hogy direkten bele lehet rakni bizonyos UAV-ket, CBV-ket, SRV-ket a Root Signature-be, de nem minden formátumot, ugyanis a Microsoft nem úgy alakította ki ezt, hogy majd buffer vieweket fog tárolni. Az az alapvető modell, hogy ide memóriahalmazok kerülnek, amelyek képesek akármilyen formátumú buffer viewet tárolni. Az sem praktikus, hogy minden erőforrástípusnak külön erőforráshalmaz kell. Működik vele az API, de nagyon nehézzé teszi a memóriamenedzsmentet, ami ettől pazarló lehet. Erre van egy beépített fallback, ami a Tier_1-es hardverekre eleve úgy alakítja ki a működést, hogy kompatibilis legyen az erőforráshalmaz Tier_2 szintjére írt kódokkal, csak ugye, ha erre bízod a dolgokat, akkor ütni fog egyet a teljesítményen, eléggé negatívba, ezért választják inkább ma a fejlesztők a szopást, mert sok a Tier_1-es hardver a felhasználóknál, illetve az NV is kiemelten azt ajánlja, hogy erre optimalizáljanak, mert ez a GCN-nek nem probléma, nem veszít sebességet, ahogy a Turing sem fog, de a Pascal megcsuklik egy Tier_2-re felhúzott kódtól, bármennyire is egyszerűbb ilyet írni. Na most az NV el tudja adni azt, hogy a Turinggal követik a DirectX 12 működését, és a fejlesztőknek egyszerűbb lesz, ezért ajánlják mostantól inkább a Microsoft optimalizálási stratégiáit a korábbi helyett, de félő, hogy ezzel a Pascal tulajokat magukra haragítják. És nyilván ettől joggal félnek, mert ahogy fentebb leírtam a Pascal is tud bizonyos teljesítményt DirectX 12-ben, ha igazodnak a fejlesztők az architektúra sajátosságaihoz, amely igazodás nekik lehet, hogy nehézkes, de más hardver teljesítményét nem bántja. Viszont az NV egy üzletként tekint erre, aminek jobb az, ha Turing ellép a Pascaltól, és ennek fentebb olvasható a módja.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
keIdor
titán
válasz Devid_81 #78745 üzenetére
Szerintem egy percig se bánd, a 1080Ti és a 2080 közül utóbbi a jobb és az árat leszámítva minden más tulajdonság a Turing mellett szól.
Pont.
Ez az újabb, ennek nagyobb a tudása.Egyébként is, a 1080Ti is egyelőre csak használtan éri meg, nyomott áron.
Új áron egyáltalán nem jó vétel.¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Devid_81
nagyúr
válasz Devid_81 #78745 üzenetére
Igy nez ki a fan curve jelenleg.
Igy tudom 72-74 fok kozott tartani.
Ugyan ezzel a fan curve-el hasznaltam a GTX 1080 Ti, majd a sima 1080, majd Titant...es vegul az integraltat vizzel hutottemA GTX 1080 60 fok fole nem is ment, a Titan Black az igen
Keldor papa elobb utobb ugyis atmentem volna a sotet Turing oldalra, ismerem magam annyira
Annyi csak, hogy inkabb kivartam volna amig normalizalodnak az arak es akkor egy 2080 Ti, de ahhoz egy jol mukodo minimum 1080 Ti kellett voilna, hogy tartsa bennem a lelket
A mindig csak "varni amig ez az tortenik, vagy megjelenik" ezzel mostansag csak a baj van az IT szakmaban
Szoval jojez'...
-
akoska07
nagyúr
válasz Devid_81 #78747 üzenetére
Jó lesz az,vizet neki.
#78744 Keldor papa :
Nem 24.-től megy a kiszállítás ?
---
A hangya egész nyáron szorgalmasan gyűjtögetett, a tücsök pedig csak henyélt és muzsikált. Aztán jött a tél. Hideg volt, fújt a szél, és gyakran esett a hó is. Meg is döglött mind a kettő.
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
-
bombibmw
veterán
válasz Devid_81 #78885 üzenetére
Legjobb.
Nem rendeltem és nem is lesz.
Engem kifejezetten taszít ez a széria.
Amúgy is..
Látom, már megint késni fog a Ti.
Vicc az egész.(#78887) Devid_81
Nekem nem éri meg ezt a rengeteg zsetont,amit rá kéne költeni.
Majd a következő gen.
Na, az nagyon érdekel, de erről már lemondtam.[ Szerkesztve ]
-
-
akoska07
nagyúr
válasz Devid_81 #78944 üzenetére
Kiderűűűű....
#78943 cyberkind :
Elvileg jövőre jön a b@szó ps.
Mit fog tudni ahhoz képest az új b@szó xbox 2 évvel később ?
[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
nagyúr
válasz Devid_81 #78949 üzenetére
Szerintem ez úgy fog működni hogy lesz ray-tracing + DLSS (az rt miatt visszább kell venni a komplexitást, amit a DLSS-el fognak visszakompenzálni) vagy pedig sima UHD/4K... és majd választhatsz melyik kell.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
akoska07
nagyúr
válasz Devid_81 #78956 üzenetére
Én is csak tőlük veszek.
#78957 Puma K :
PS4 Pro Red Dead Redemption 2 Bundle...£349.99
Expected in stock: 26 October 2018
Btw mennyibe is kerül ez a játék ?
£50-70 ?
Akkor hol a bundle izé kedvezmény ?
[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
keIdor
titán
válasz Devid_81 #79005 üzenetére
Nekem semmivel nem adott többet vagy kevesebbet az Android, mint az iOS, előnye és hátránya van mindkettőnek. Ez a telefon viszont rohadt gyors, köröket ver egy belakott S8-ra, ami sokszor döcög, de ez szokásos Samsung jelenség. Face ID-tól le vagyok nyűgözve, tényleg nagyon gyors és pontos, másnak nem nyitja a telefont csak nekem és nagyon hamar teszi. Jack hiánya egyelőre csak a hátrány, de van BT a kocsiban. Meg ez a stereo hangzás is zseniális.
Nézegettem én Androidot is, de melyik legyen azt nem tudtam eldönteni. Ugye már írtam régebben, hogy a Samsungot most hanyagolnám egy darabig. Meg S9 szinte = S8, Note 9 túl nagy, nekem a Pixel-ek nem tetszenek formára, HTC halott, LG dettó, Huawei P20 Pró tetszett, az versenyben volt sokáig, One Plus 6 megint csak nagy, de lehet a P20 Pro is ugyanakkora. Győzött az, hogy iOS-t akarok megint.
Ami még tetszik az a Razer Phone és ROG Phone, de ezeket nem tudnék szerezni, meg mondom ájóesz!!!
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony PSP
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- További aktív témák...
- Galaxy Buds FE - Grafitszürke
- Lenovo ThinkBook 15 G2 ITL, 15,6" FHD IPS Kijelző, i7-1165G7 CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11/10, S
- HP Zbook 15 G3, 15,6" FHD IPS Kijelző, I7-6820HQ CPU, 32GB DDR3, 512GB SSD, NVIDIA 4GB VGA WIN 10, S
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6440HQ CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen