Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Puma K #71284 üzenetére

    Rámutattam az említett topikban. [link]
    Arról nem tehetek, ha nem érted, nem látod, vagy nem akarod látni. :U

    Dátumra nyugodtan írhatsz 2008-at is, ezt a képminőséget kicsit kevesebb csicsával és bloom effecttel már akkor tudta a GTA4.

    (#71285) cyberkind: Arra céloztam, hogy ez nem csupán a hardver hatása, hanem ebben vastagon benne van a DX11 "beragadása" is, tehát a szoftveres háttér, és ez még mindig csak a jéghegy csúcsa, mert a DX12 sem tökéletes. De a nextgen (mostmár inkább current gen) konzolok low-level elérése és a hozzá való fejlesztőeszközök is meglehetősen nyögvenyelősen készültek el.
    A mai hardverek brutál erősek, csak a szoftveres technikák, amikkel meg vannak hajtva már akár a 10. évüket is tapossák....
    Ja, igen, és brutál sokan vannak még HT nélküli négymagos CPU-n, ami miatt még jópár dologgal ésszel kell bánniuk a fejlesztőknek, hiába van mér elérhető áron 2-3X gyorsabb hardver is (Pl. i5 3450 vs. Ryzen 1700). Ezen az sem segít, hogy a konzolokon is brutális szűk keresztmetszet a gyenge processzor, ami még egy ilyen i5 sebességét sem éri el.

    (#71286) proci985: Jóóó, azért a grafikában ezek elég ügyesen vannak elcsalva/kezelve. Csúnya lenne, ha +1 bokor így megborítaná a dolgokat. :DDD De egyébként teljesen jogos a mondanivalód, hogy egyre számításigényesebb fejleszteni a megjelenést (hát még a játék logikát), és ennek egyre kevesebb a látható eredménye. :K

    Egyébként ez is jogos, nem feltétlen kell élethű legyen. Viszont ha az próbál lenni (pl. bokor a GTA V-ben) akkor én örülnék, ha egy bokorra hasonlítana, nem egy doboz formára összehajtogatott bokor mintás papírlapra... [link] :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák