Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz ScomComputer #84656 üzenetére

    Legalább a Hitmannél megvan a hiba. :D

    Szóval a render target reuse elméletben egy optimalizálás, ami újrahasznosítja a render targetet, amikor csak lehet, és ezzel memóriát, illetve kevés számítási kapacitást spórol. Na most ez a beállítás döglik meg a GeForce driverrel, illetve az új patch-csel. Elméletben pár százalékot kellene gyorsulnia, de elkezdi veszettül teletölteni a RAM-ot, és állandóan kifut. Kikapcsolva már működik. Fel van véve bugnak, de már nem valószínű, hogy javítják, mert bonyolult lenne, ki kellene adni egy új patch-et is a játékhoz, és ahhoz jöhetne egy jól működő driver. Szóval a workaround az marad, hogy render target reuse disabled.
    A legviccesebb, hogy ha az auto egyszer enabledre rakta, akkor örökké enabled marad, és csak manuálisan lehet disabledre rakni. :(

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák