Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
keIdor
titán
Az egész DX12-ben inkább számomra az a lényeges, hogy vajon az Xbox One fel tud-e majd jobban zárkózni vele a PS4-hez, mert ugye az Xbox megkapja.
PC-n 100%-ra ki merem jelenteni, hogy nem lesz semmi pozitív változás. Aki eddig is szar portokat csinált, mint pl. a Ubisoft, az ezután sem fog jobbat.¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
TTomax
félisten
válasz keIdor #24701 üzenetére
Fel fog... mert ha az MS akar valamit akkor azt meg is csinálja,van rá lové...márpedig erre most nagy szükség van boxra is... Ők most win10et akarnak mindenre,mobilra (megvették a nokiát),tabletra,boxra,pcre...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
SzlobiG
félisten
válasz keIdor #24701 üzenetére
Engem is ez érdekel, de a hardveres hátrányt szvsz sose fogják tudni lefaragni a PS4-hez képest. PC az ugyanolyan fos portokat fog kapni úgy is hisz nem érdekük a fejlesztőknek áldozni rá hiába DX12. Ugyanez volt DX11 megjelenésénél is, hogy majd a DX11 milyen jó lesz könnyű lesz fejleszteni/portolni rá azt meg lehet nézni milyen f@sza portokat kapunk.
(#24705) Keldor papa Bizony ám DX9-es gémek milyen jók voltak és milyen sokáig használták is még a DX11-es időkbe is csomó gém DX9-el jött.
[ Szerkesztve ]
-
Anubris
őstag
Azért ez elég szánalmas: [link]
Épp pár napja néztem meg az új kiegészítővel a SW:TOR játékot, hát azt is sikerült most úgy lebutítani, hogy az embernek még választási lehetősége se nagyon van, hogy mire fejleszt, minden a szájába van rágva, hogy mikor épp melyik képességre kell kattintani, nehogy baj legyen.
-
#35434496
törölt tag
válasz MiklosSaS #24707 üzenetére
Ujdonságot linkeltem DX12 alatt mit tudnak a jelenlegi vga-k. Azért mert a 290x csúnyán elvérzett ebben a tesztben és nem amd parkol az első helyen màr rögtön flamekeltő troll vagyok szerinted? Az ovis jelzőt meg tartsd meg magadnak te kis pelenkás......
[ Szerkesztve ]
-
keIdor
titán
550d F10 chip tuning, ejj de kéne.[link]
iwater itt a BMW-d.¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
-
Asbee
veterán
-
MiklosSaS
nagyúr
Pont ez hogy irtam a 980-as topicba is. Nem az este nem irtam a 290-ben mert ertelme nulla volt. En csak az bem ertem hogy miert jo az nekem mint nv tulajnak ha a Radeon szarul megyen....oviba jo lehetett fesziteni de 30 ev folott mar vicves.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
Asbee
veterán
válasz MiklosSaS #24716 üzenetére
Félre érted, ennek az egésznek nem az volt a lényege, hogy az amd szarul megy. Hanem, hogy a maxwell le lett írva, a jövőre nézve egy gyenge szarnak minősítve, aztán mégis csak úgy néz ki nem ez lesz. HSM és pár okos szerint low level api-vel a 290/290X sokkal jobb lesz.
[ Szerkesztve ]
-
-
keIdor
titán
válasz SzlobiG #24723 üzenetére
Nekem mindig fontosabb lesz az alkatrészek élettartama, mivel az autó, pláne ilyen BMW, Audi, amiket szeretek mindig sokkal drágább szórakozás lesz, mint mondjuk egy PC.
PC aprópénz ezekhez képest...
Meg persze az is fontos, hogy nehogy otthagyjon valahol, ha én Spanyolországba akarok menni autóval, akkor merjek is elmenni vele ugye.[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
SzlobiG
félisten
válasz keIdor #24724 üzenetére
Chiptuningtol nem fog előbb szét menni, amennyiben hozzáértő csinálja és nem esztelenül tuningolja meg. Nekem is csak egy optimalizálás lesz majd ami annyit jelent, hogy a gyár által az autóban hagyott tartalékot használja ki.
Ettől alacsonyabb fogyasztás is elérhető és nagyobb teljesítmény. Nekem 50k-t megér.
-
#35434496
törölt tag
válasz SzlobiG #24725 üzenetére
Ilyen mértékű beavatkozásnál már lehetnek gondok. +60 lóerő és a megnövekedett nyomaték miatt.
Szekvenciàlis váltó nem szereti a +nyomatékot ezért hamar megadja magát 20-50ezer kilóméter. Chiptuning= turbónyomásnövelés márpedig itt ennyiért nem cserélnek turbót nagyobbra ami bírná is hosszútávon. A motoralkatrészekről nem is beszélve. Szóval csak óvatosan mert drága mulatság lesz belőle. És egy példa! 1997-8 màr nem tudom pontosan. Győrbe vittünk 2db audit Leier-Màrtonhoz.
Egy új A6 2.8quattrót és egy A3 1.8T-t. L&M tuningra. Az A3 vezérlőelektronikàját kiszedték és egy szaki megbütykölte. Lényeg a lényeg hazafelé Budapestre az autopàlyán lehagytam az A6-ost de nagyon. +50 lóerőt kapott az A3 1.8T így 200hp tudott. 1Év után szétment a turbó és a lambda szonda.
A váltó azért bírta mert kézi volt nem automata.[ Szerkesztve ]
-
WaterWawe
őstag
-
SzlobiG
félisten
válasz #35434496 #24727 üzenetére
De én nem ilyen mértékűt akarok pont ezt írtam. Hanem minimális tuningot a turbo nyomashoz nem is mindenesetbe nyúlnak a befecskendezéssel már lehet plusz teljesítményt elerni. A váltók meg túl vannak méretezve szóval minimális tuningot amiről én beszélek lazán kibírnak.
Tapasztalt ürge fogja csinálni szal nem aggódok ilyeneken.
Neo: Van az amikor ugyanaz a motor létezik mondjuk 140 lóerős kivitelben meg van ugyanaz a motor 160 lóerősbe minden ugyanaz csak vissza van fogva a gyengébbre, ott csak rátöltik a 140-esre a 160 szoftot és ennyi.
-
SzlobiG
félisten
válasz Neoteric #24726 üzenetére
A másik verziót már ki másolom nincs kedvem bepötyögni telon.
A fő kérdés melyet minden ügyfél feltesz, hogy a gyár miért nem chiptuning-al árulja az autókat, miért nem használja ki a gyár ezt a lehetőséget, hogy nővelje a motorok teljesitményét.
A válasz nagyon egyszerű, kihasználja a lehetőséget, de 2-3 évente ad ki egy módositást a motorokra, legtöbbször apró változások az alkatrészekben, és a motorvezérlő programjának módositásával éri el az "új" motor nagyobb teljesitményét, természetesen drágábban árulják az előző motorverzióhoz képest akár sok százezer forinttal.A fentiek megfigyelhetőek minden autómárkánál, példaként emliteném a VW csoport 1.9 TDI motorját, melyet 7 verzióban adtak ki több mint 15 év alatt és a mai napig kapható.
Sosem adnak ki olyan motort ami tartalék nélkül, csúcsra van tervezve, mindig nagy tartalékkal adják ki a motorokat, hogy a különböző vezetési stílusoknak is megfeleljen hosszú időn keresztül.
Ezt a tartalékot használjuk ki, de természetesen ennek csak tört részét, hogy a motor élettartama ne változzon." -
-
cyberkind
félisten
válasz Neoteric #24739 üzenetére
Most -180p van valahol, én abszolút nem veszem észre sehol se, így nem hoz lázba.
Hiába gyenge a gép, ha halmozom a sikereket az fps-ben és társaiban, míg ez Ps-en nem ment, nekem ez is fontos.Te meg inkább eszeveszetten várd a The Order 1866-ot, ahogy elnéztem durván leanimálták a mozgásokat.
[ Szerkesztve ]
-
cyberkind
félisten
-
cyberkind
félisten
válasz kovsol #24743 üzenetére
A nagy PS exkluzív címek se érdekelnek, most épp az Order bejön, de azonkívül a TLoU ami ilyen, míg boxon több van.
Ha bennem van a hiba ha nem, nekem a Ps kontrollere szar, az Uncharted szériát is kínok között vittem ki pont ezért, még easyn is baj volt.[ Szerkesztve ]
-
Maszki
tag
válasz SzlobiG #24732 üzenetére
SzlobiG: A megfelelő chiptuningal az autód kevesebbet fogyaszt, és többlet lóerőt nyújt. Ezt ott érik el részben, hogy az adott keverék, amit eléget a motor megváltozik, így legfőképpen a kibocsájtás módosul, persze negatív irányba. Igazából a gyártó azért nem a chiptuning szerint állítja be az autókat, mert akkor az emissziós normáknak nem felelnének meg, főleg, hogy egyre szigorítják őket. Euro 4 óta szerintem már nem a megfelelő irányba haladnak. A részecskeszűrő, és a többi baromság egy vicc, élén az új euro 6-al... Fő, hogy megmutassuk milyen zöld is Európa...
◄ Maszki ►
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest