-
GAMEPOD.hu
Modst3R fórumtársunk részletes cikke: [link]
2016 májusában az nVidia bemutatta a(z) GeForce GTX-1080 és GTX-1070-es újgenerációs termékét, ami már a Pascal architektúrára épül. A GP104-es maggal van dolgunk, ami fölfogható a GP102 kistestvérének, erre épül majd a Quadro P5000-es termékük is.
A teljes GP104 2560 CUDA maggal rendelkezik, azonban ennyi csak a GTX-1080-ban aktív, a GTX-1070-nek 1920 aktív egységgel kell gazdálkodnia. A lapka mérete: 314 mm², TSMC gyártja 16nm FF+ -on.
Figyelem! Ezek az órajelek csak a Founder's Edition-re vonatkoznak, ettől a különböző gyártói, ún. custom kártyák eltérnek, a fogyasztás szintén eltérhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ornagy
tag
Én úgy vettem észre, hogy a legtöbb esetben(nagy felbontáson) ha nem tetszik amit látsz egy FXAA elég, és még a teljesítményt se csökkenti.
Amúgy akinek nVidia kártyája van, az próbálja kis a DSR-t a full HD monitorján, állítsa a jáékban a felbontást 4k-ra és UA az eredmény mintha élsimítás lenne kb(annyi külömbséggel h szoftveresen kicsit elvan mosva).
24-27"-on 4k-s felbontásnál nem kell élsimítás(Persze csak saját vélemény).
[ Szerkesztve ]
A győztesek nem várnak a lehetőségre, hanem megteremtik azt!
-
Jaja, én is így látom.
(#549) Ornagy
FXAA-val vigyázni kell a textúra esetleges elmosása miatt.Az, hogy akármekkora felbontásnál nem kéne élsimítás, az szerintem egy tévhit. Ez a vélemény az alapján alakult ki bennem, hogy mindig mentünk felfelé nagyobb pixelsűrűségre, mindig azt hittem, hogy az új monitorral már nem kell majd AA, de valahogy mindig recések maradtak az élek.
Az AA az éleknél a pixelek színét belövi úgy, hogy ne látszódjon recésnek, de akármilyen kicsi is a pixel, ha két nagyon eltérő szín van egymás mellett, az mindig recés lesz. Na jó, biztos van az a kis méret, amikor már nem, de nagyon sok pénzt merek rá rakni, hogy a 4K-nál még messze nem ennyire kicsi.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen