Új hozzászólás Aktív témák

  • laychi

    veterán

    válasz arn #33048 üzenetére

    Az NEM normál működés,hogy 100%-on kavar a venti és throttlingol,mert elszáll a hőmérséklet a rossz összeszerelés vagy pasztázás miatt...Fogyasztóvédelemhez kell fordulni vagy békéltető testülethez.
    Amikor a bolt bevizsgálja a kártyát,kérd,hogy lehess jelen,mert az nem játszik,hogy ők azt mondják,hogy bevizsgálták,semmi probléma nem volt náluk... a szavuk nem bizonyíték,akárki akármit mondhat.

    Anno behalt nálam egy 4670k.1 hónapos se volt, gyári hibás.
    Lapot procit,mindent bevittem.
    "BEVIZSGÁLTÁK" és azt mondták,hogy a lap halott,visszaadták a procit, lapra várni kellett,azzal az indokkal, hogy a beszállítónak is be kell vizsgálnia,stb... Ideiglenesen vettem egy új lapot másik boltban,mert náluk nem volt olcsó legallja lap,ami a működtetéshez elegendő...hazaviszem,összeszerelem,semmi...
    Visszamentem a másik boltba,visszavittem lapot,procit,megnézték a szervízben,2 perc se volt és kiderült,hogy a proci halott... Aznap vissza az eredeti boltba és felelősségre vonás,hogy hogy vizsgálták be,ki fogja megtéríteni nekem a lap árát,illetve azonnal követeltem a processzor cseréjét illetve másik új lapot,mert a processzort csak úgy nem javítgatják.
    A másik bolt korrekt volt,3 napon belüli elállás bolti vásárlásnál még létezett,így zokszó nélkül visszavették teljes áron.
    Hetek teltek el,fogyasztóvédelemmel kellett már fenyegetni őket,mert mindenféle kamu kifogást kerestek.
    Amint megemlítettem a fogyasztóvédelmet másnap reggel jött a mail,hogy átvehetem az új alkatrészeket.
    Nem szabad tutyimutyinak lenni. Határozottan állj oda.

Új hozzászólás Aktív témák