Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
TheProb
veterán
Megoldódott a hiba, mit kell figyelni a cpu caps viewer-ben? Honnan tudom mikor elég? Vagy csak egyszerűen pixelhibás lesz a teszt, esetleg meghal a gép? Mert most felhúztam 720,1020-ra és nem igen veszek észre különbséget, kivéve, hogys talán több a piros,zöld,kék folt a tesztben..
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
válasz TheProb #35610 üzenetére
720-nál tűnik stabilnak, fölötte már pixelhiáb voltak e tesztben (furmark). 3dmark06 végén azt írta, hogy "lefagyott" a driver az mi miatt lehet vagy annak nincs köze a húzáshoz?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Brumi˘
addikt
válasz TheProb #35611 üzenetére
Ha a driver eldobta magat 3DMark alatt akkor azokon az orajeleken nagyon nem stabil meg az a kartya. Tesztelni gpu caps viewerrel tudod a gpu-t es a shadert, vidkari memot meg ati tools artifact scannel, de ha egyszerre akarod akkor crysis hocbench max graf, harbor demo 4-5 szor legalabb.
-
Kareszovics
addikt
Sziasztok!
Közel másfél hete vettem egy Gigabyte 8800GT-t és 1 hete nyomjuk a LAN-t és maximálisan meg vagyok vele elégedve.
Annyira durván adja magát elő ez a kártya, hogy hihetetlen.
http://steamcommunity.com/id/sgtavitus?l=hungarian
-
juhi07
senior tag
válasz Kareszovics #35616 üzenetére
AMD X2 5000 BLACK EDITION |AC Freezer64 Pro | 2 x 1GB DDR800 KINGMAX |GIGABYTE HD4850 512MB| MSI K9N SLI | 250GB SATA2 16MB Buffer | Hitachi 1 TB Winchester | 400W Chieftec | Samsung SyncMaster 940nw (19'' TFT)
-
BemAnyó
senior tag
melyik drivert érdemes most feldobni XP alá ?
-
TheProb
veterán
válasz Brumi˘ #35613 üzenetére
Ati tools-ban a memtesztet másfél percig futtatta, nem volt hiba. a cpu caps-ban a képet lent látjátok . A shader-t külön nem húztam csak amit a riva a gpu-val együtt emel. Az órajelek. alapból: 650/1625/950. amire emeltem: 720/1800/1020. Ha nem jó a cpu-s kép akkor segítsetek plz, hogy mikor jó és mennyitm vegyek vissza. Előre is kösz.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
A gpu caps-ban a GPU Burner-nél nincs gond, az ati tool-ban a artifact ment 10percig és egyiknél se volt gond, de csak miután levettem 710,1010-re. A shadereket is külön kéne állítani vagy jó úgy ha azt a riva arányosan szabályozza a gpu-hoz képest? Ha nem akkor azt milyen mértékben állítsam?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
-
Brumi˘
addikt
válasz TheProb #35630 üzenetére
1. kapcsold ki a frapset, nem kell az most neked.
2. Ha kicsit meg meg akad az nem para.
3. Húzni én mindig úgy szoktam hogy 1-esével. 1. gpu, 2. shader, 3. memo. Mindig csak az 1iket és addig a többit visszaveszem alapra, majd egybe az egészet fel és úgy egy hosszabb teszt. -
TheProb
veterán
válasz Brumi˘ #35631 üzenetére
Végre egy ember aki leírja, mit hogyan , kösz. És mennyivel emeljem az órajeleket? 10esével vagy kevesebbel? mikor pl. csak a gpu-t húzom akkor melyik tesztet és mennyi ideig futtassam? Az ati-ban ha 1 idő után az egész kép sárga lesz az mért van az is hiba?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Brumi˘
addikt
válasz TheProb #35632 üzenetére
Szerintem 10-esével haladhatsz simán aztán ha nem bírja 5-öt vegyél vissza. Gpu-t, shader-t mint már írtam gpu caps viewer fur render tesztjével, memot meg ati tools artifact scannel teszteld, 10-15 perc nem árt neki, aztán ha lesz egy kb képed merre lehet a vége akkor mehet neki 30+ perc mind2 ből. Ati tools-ba full sárga kép? olyanhoz még nem volt szerencsém, előbb kapcsoltak le a kártyák vagy fagyott csontra az egész gép.
-
TheProb
veterán
válasz Brumi˘ #35633 üzenetére
Az egyes órajelek nem korátozhatják a másik órajelet? mondok 1 példát: Ha pl. a gpu alapból 650 a shader meg szintén alapon 1625mhz, akkor nincs gond. Emelem a gpu-t pl. 700mhz-re, a shader meg marad alapon, szintén nincs gond., de ha utánna emelem a shadert pl.1750mhz-re akkor utánna már nem bírja a cucc. ez lehetséges, vgy ha 1x vmelyiknél elérek 1 bizonyos mhz-et akkor onnantól az jó lesz akármit emelek mellette? Lehet ez 1 kicsit ödönkés volt, de teljesen kezdő vagyok, de gondolom ez kiderült a sok kérdésemből és bocs érte.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TazLeacher
nagyúr
válasz Brumi˘ #35633 üzenetére
Megesnem ilyen kis blamázsok. Az mondjuk tipikus, hogy hibázik, elkezd csipogni. Teszt leállít. Teszt újraindít, és szinte a végtelenségig megy hiba nélkül. Én minden átállítás után újraindítok.
TheProb:
Egyébként én sose emelem az órajelet, hanem csökkentem. Megnézem, hogy az adott kártyák közül mennyit bírnak a tuningosabbak, belövöm arra. Ha ne adj isten jó, akkor spóroltam egy csomó időt, ha nem jó, elkezdem visszavenni.A 650-es alapórajeles GTS-em 787-et bír. Szép tesztelgetés lett volna odáig elvinni.
800-ról indúltam, visszafele, a lehető legkisebb lépésekben. Asszem a 4. teszt eredményes volt. Azt ugye tudod, hogy sem a GPU, sem a Shader, sem a memó nem lineárisan, hanem lépcsőzetesen emelhető. Tehát nem állíthatsz be akármilyen órajelet...?
Mod:
A GPU-val hagyd nyugodtan húzni a Shadert.
Én így szoktam:
1. GPU. Ha ezt húzod, akkor húzza vele autómatice a shadert is. Semmi érteklme egy olyan GPU beállításnak, aminél a "hozzá tartozó" sahader-t már nem viszi a kártya. Megvan a vége, örülünk.
2. GPU már a húzott órajelen, mellé húzom a memót, hiszen cseszhetem, ha alap órajelen megy a memótuning, de húzva nem. Fontosabb a magasabb GPU, mint a magasabb memó, tehát már a húzott GPU-hoz igazítom a memót. Én nem húznám 1000 felé (az enyém is megy 1080-at, de 999-en használom) a memót. Egyrészről tök fölösleges, másrészről bizonyos játékok megbolondúlnak tőle. Tipikusan az Epic (UT3, GoW) nem szeretik az 1000 feletti memót.
3. Ha a felső kettő stabil, megpróbálok egy kicsit ráhúzni még a shaderre, ez néha még segít.Ha minden f@sza, fél óra Artifact.
[ Szerkesztve ]
-
TheProb
veterán
válasz TazLeacher #35635 üzenetére
Kösz az infót srácok, az alatt pontosan mit értesz, hogy "hogy sem a GPU, sem a Shader, sem a memó nem lineárisan, hanem lépcsőzetesen emelhető. Tehát nem állíthatsz be akármilyen órajelet"? Egyébként enyém már 750nél meghalt (GPU)
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
vmi nem jó, mert ha hogyom, hogy arányosan mennyen a shader a gup-val akkor folyton lefagy a gép a gpu caps-ban. pl. már visszavettem 62mhz-el és még így is fagyik.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Gerisz
addikt
tapasztalat?
vagy javaslat! -
TazLeacher
nagyúr
válasz TheProb #35637 üzenetére
Csodálkozol? Nekem annó az Inno-m 700-at bírt. Voltak olyan példányok, amik 680-nál kiakadtak...
Azt jelenti, hogyha nézed a valós órajelet (rivatuner Hardver Monitoring), akkor az nem egyezik az általad beállítottal. Miért, mert lépcsőzetesen ugrik.
Pl. Beállítasz 620-as órajelet. Ha megnézed a valós órajalet, akkor 621 lesz. Elkezded húzni, 623-nál még mindig 621, de mondjuk 628-nél már átbillen 630-ra, szóval amikor húzod a GPU-t, cseszheted a 10 Mhz-enként lépkedést, mert lehet nem is fog emelkedni, te meg tökre örülsz.
Ebben a hozzászólásban megtalálod a GPU/Shader lépcsőfokokat. Más értékekkel fölösleges is kísérletezni, mert úgyis a legközelebbihez lövi be...
Ez nem teljesen tökéletes (pl. hiányzik belőle a 786,9), valahol a topicba rátalálhatsz a teljes, javított táblára, ami lenkelve volt!
Ja, és itt megnézheted, hogy kinek mit sikerült kipaszíroznia a 8800GT-ből. Ez jó irányadó lehet. A pirossal jelölt számokkal ne foglalkozz, azok voltmodos tuningok!
[ Szerkesztve ]
-
TheProb
veterán
válasz TazLeacher #35640 üzenetére
El vagyok keseredve, ez a max amit ki bírtam belőle húzni, kivéve a ram, abban 999-re nyomtam ahogy mondtad: 740/1728/999. Akkor ha e fölött mint gpu, mind shader-nél meghal akkor ez a max?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TazLeacher
nagyúr
válasz TheProb #35641 üzenetére
Pedig ez nem olyan rossz, főleg, ha megnézed az általam linkelt eredményeket. Esetleg egy kis BIOS voltmoddal ki lehet még belőle csalni egy keveset...én viszont visszavenném a GPU-t addig, amig 1728 a Shader. A "túlhúzott GPU" miatt elképzelhető, hogy nem megy tovább a Shader. Lehet, hogyha visszaveszed 700-ra a GPU-t, akkor a hozzá tartozó 1782-es Shadert még elviszi. A kevesebb néhe több. Nekem volt olyan, hogy visszavettem a memóból (pedig stabil volt) és úgy még tudtam húzni rajta egy kicsit. A memó 999-en patent. Próbáld ki mondjuk a 720/1782 vagy 700/1782-es eredményt. Biztos stabilabb lesz. Mondom, én nem ajánom, hogy a Shdert visszább vedd, mint ami "járna neki", márpedig a 740-es GPU-hoz dukálna az 1782-es Shader.
-
Casanova*
veterán
válasz TazLeacher #35642 üzenetére
csá! plusz mennyi fps-t ad tuningolva?
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
TazLeacher
nagyúr
-
Casanova*
veterán
válasz TazLeacher #35644 üzenetére
közepes beállítás,vonalsimítás kikapcsolva,szűrök nélkül. 1280/1024 felbontás. 8800 GTS 512 650-ről 720-ig eza stabil néztem az fps-t. nem vettem észre semmit. összevissza ugrál az fps.
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
TheProb
veterán
válasz TazLeacher #35642 üzenetére
Kezdek marha pipa lenni . se 720/1782-n, se 700/1782-n nem jó. Amit linkeltél 1 rakat embernek ugyan ilyen karival (tudom ez kártya függő), de 738/1836/2100 körüli értékek jöttek ki, hogyan? mert nem 1 és nem is 2 embernek és ugyan úgy gyári hűtővel. De a lgejobban az idegesít, hogy amiket írtál értékeket se viszi.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest