Új hozzászólás Aktív témák

  • Chaser

    titán

    A topikot azért hoztam létre, hogy információt kaphassunk a különböző gyártók magyarországi szervizelésével kapcsolatosan. Elsődlegesen az lenne a topik célja, hogy beírjátok, a gépetek bejelentéstől számítva mennyi idő alatt került vissza használhatóan.
    Amit kérnék beírni:
    -gyártó és a pontos típus /pl Lenovo G550L/
    -hiba jellege /pl nem kapcsol be, meghibásodott az optika, hdd, stb/
    -garancia típusa /normál garancia, vagy egyéb , ez gyártó és típus függő/
    -ha nem callcenteren vagy kiskeren keresztül történt a gép szervizelése, akkor a szerviz nevét

    Notebook hibájával, javításával kapcsolatos és egyéb, nem a topik célját segítő kérdéseket, kéréseket ide írjátok: Azonnali notebookos kérdések órája

    Vásárlással kapcsolatos kérdéseket a Milyen notebookot vegyek? topikban kérném feltenni.

    Lehetőség szerint ne offoljuk tele a topikot, mindannyiunk számára hasznos segítség lehet.

    [ Módosította: Thrawn ]

    _tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

Új hozzászólás Aktív témák