Új hozzászólás Aktív témák

  • dat

    senior tag

    Tegnap délután elszállt a notim Samsung vinyója, 1,5 év után. Mondhatni nem voltam boldog. Szerencsére a gép 2 év garis (mondjuk a munkáimat ez nem vigasztalja :F).

    Mindenki hall rémtörténeteket notebook-szervizekről, na most szeretnék egy ellenpéldát hozni.

    Szóval bementem az IQnotebook szervizébe. (Nem a reklám helye, de ha már negatív kritikánál leírjuk a cég nevét, írjuk le pozitívnál is) Közöltem a sráccal hogy mi a gond, kérte a garipapírt, mondtam hogy nincs nálam, vidéki vagyok, Pesten csak tanulok.

    És most tessék megkapaszkodni. Péntek délután, 16:30-kor, garipapír nélkül megtehette volna hogy elküld a fenébe, de NEM!. Kikereste a rendszerből a vásárlást igazoló számlát, elvitte a gépet, mondta hogy megpróbálja megnézetni még most hogy ne kelljen hétvégén nélkülöznöm a gépet(!) (magától, anélkül hogy nekem ezt külön mondanom kellett volna) és 10 perc múlva hozta is vissza, kicserélt HDD-vel.

    Na valahogy így kellene hozzáállni a vevőkhöz. Ez az a korrekt magatartás amit követni kellene minden üzletben. Ezúton is köszönöm Balogh Vincének. :R

Új hozzászólás Aktív témák