Új hozzászólás Aktív témák

  • DM-Fan

    nagyúr

    válasz z4zelda #30006 üzenetére

    Én múlt hónapban jártam úgy a Konzolok szervizével, hogy egy aznap, kb. fél órával korábban általuk meghirdetett akciós terméket (ami a honlap szerint simán raktáron volt) berendeltem, megjött a visszaigazolás is, aztán 3 hétig felém se b*sztak, minden nap hívtam őket, senki nem vette fel a központi számot, az üzletekből meg nem látnak rá semmire, ami online rendelés, csak mondogatták, hogy persze, nyugodjak meg, tényleg van raktáron még, de csak az ígérgetés ment, futár nem indult el soha! E-mail-ekre nem válaszoltak, majd végül 1 hónap után megírták, hogy ja, sorry, nem tudnak teljesíteni! Közben máshol meg tudtam volna venni picit drágábban a terméket, de így a kis ténykedésük végére ott is kifutott. :W Ráadásul nem először néztek levegőnek, ez már kb. a harmadik alkalom volt egy éven belül.
    A fúzió előtt évekig törzsvásárlójuk voltam, teljesen korrekt áron dolgoztak, mindig volt ajándéktárgy is (poszter, felvarró, egyéb merch), de örökre elveszítettek, soha többé nem rendelek onnan semmit! Az meg extra unalmas már, hogy mindenki a vírusra fog mindent. Egy perc leállásom nem volt a munkámban az elmúlt 3 hónapban, sőt, ha lehet, sokkal többet dolgoztam, mint a vírushelyzet előtt!

    Helyettük viszont ott a Konzolvilág! Őróluk csak pozitívat tudok mondani, amit rendelek, másnap a kezemben van és az akcióik is jók, ha meg személyesen megyek be, nagyon kedvesen elbeszélgetnek és sose engednek ki valami apró szóróajándék nélkül - keksz, gumicukor, üdítő, stb. Évek óta mindent onnan rendelek, sose volt semmi probléma. Gyűjtői kiadásoknál mindig jön megjelenés hetében a levél, amiben megerősítést kérnek, hogy tényleg igényt tartok-e a rendelésre, mert ha nem, akkor megkapja a várólistában következő rendelő. Maximálisan korrektek!

    [ Szerkesztve ]

    Get Moded!

Új hozzászólás Aktív témák