Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    félisten

    válasz Moby #7089 üzenetére

    Hát pont ez az, hogy nem hagyták elúszni, összerakták valahogy, kiadták, játszható, mai napig az egyik legjobb PS4 exkluzívnak érzik sokan.
    Az Evolutionnel nem tudnám ezeket párhuzamba állítani, belsős stúdió volt, nagy nehezen kiszenvedték magukból a Driveclubot, ami aztán se kritikailag, se eladásokat tekintve nem hozta az elvárt számokat (bármik is voltak azok).

    Igazából ez egy általános, érzésre inkább projetkmenedzsment és marketing különbség volt az elmúlt mondjuk másfél évtizedben a két cég között. A Sony-nál valahogy nincsenek tömegével ilyen sztorik, hogy már bejelentett, meg agyonmutogatott first és second party játékokat lőnének le (Scalebound, Fable Legends így fejből), sikerjátékokat fejlesztő, futó projektekkel rendelkező stúdiókat zárnának be (Ensemble, Lionhead) és teljesen megromlana a viszonyuk a saját fejlesztőivel és a szerződött partnerekkel (Bungie, Remedy, Moon*, Platinum, Insomniac).
    Most vagy jobb gazdája a Sony a saját IP-jainak és leányvállalatainak, vagy jobban marketingelnek (eltussolnak :D) és ha már bemutatnak valamit, akkor azt ki is adják végül. Két nagyobb bezárás jut eszembe így fejből, az általad említett Evolution meg a Japan Studio: az egyik kiadott egy csalódást keltő játékot, a másik meg szépen leépült az évek alatt, de amúgy a munkavállalók egy jó része a Playstation csoporton belül maradt valamelyik másik csapatnál.

    * A Moon Studios-szal való viszonyuk inkább a Moon hibája.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák