Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • negyven2

    veterán

    válasz hombre[EU] #11305 üzenetére

    Starfield esetébe már többen írták, hogy ott főleg a CPU szűk keresztmetszet, illetve az, hogy nem szeretnének a "látványból" butítani... részben erre írtam aztán GTA IV-es példát, hogy vannak olyan játékok ahol ha nem megfelelő a CPU, akkor te a grafikát lebutíthatod PS2 szintre is, mégsem fog annyira jobban futni. Kb. a Survivor esetében is ez volt a gond (legalábbis PC-n, ha sokmagos CPU-t tettél alá, akkor jobban futott, mintha csak egy RTX 4090-et).

    Lies of Pi esetében simán ott lehet az mint a Remnant 2 esetében, hogy azok igazból egy kisebb indie csapat, akik azért valószínűleg nem annyira profik a UE5 kezelésében. A nyers UE5 tudását meg pl. a Matrix demo is megmutatta már. Az Armored Core meg egy FromSoftware játék lesz akik nem arról híresek, hogy olyan jól néz ki és jól futnak a játékaik konzolon... legalábbis konzolon. Pluszban még ott van az is, hogy ha a legtöbb esetben, az avatatlan szem nem lát különbséget a natív 4K/1440p és az FSR, vagy a saját "AI" alapú felskálázással létrehozott 4K/1440p között.

    És, hogy visszatérjünk még kicsit a PS5 Pro-ra, ami esetében még mindig nem az van, hogy nincs rá igény, csak nincs rá most igazából érdemesebb érv. Mármint persze, azoknak jó akiknek kevés a mostani felbontás, alacsony framerate. De egy Pro konzol is csak ideiglenes megoldás lesz ezeknek az embereknek. Ugyanis ha (és itt nem a fejlesztők ellen írom majd ezt) most sem tudnak normálisan skálázni, optimalizálni a fejlesztők, akkor egy Pro konzol esetén se fogják ezt megtenni annyira arányaiban.

    De ez még mindig egy magánvélemény. Főleg úgy, hogy egyik jelen generációs konzolom sincs még, és ha esetleg jönne egy Pro/X++ konzol akkor inkább én is azt venném.

    “I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”

Új hozzászólás Aktív témák