Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • negyven2

    veterán

    válasz hombre[EU] #11240 üzenetére

    A Zelda (és kb. a Nintendo játékok többségében) mennyire zavaró a 30fps? A Starfield-nél meg igazából nem GPU limit van, hanem CPU.

    Hogy ez mennyire valós ebben az esetben, azt nem tudom, de azt igen, hogy anno amikor még PC-n voltam a GTA IV nekem is sz*rul futott, viszont az volt az érdekes, hogy hiába vettem le a felbontást, a grafikai részletességet, nem futott szinte semmivel se jobban, cserébe bűnronda lett. Aztán abban a gépben lévő i3 (2fizikai mag 4 szál), le lett cserélve egy valós 4 magos CPU-ra, és ugyan a VGA-val máris sokkal jobban futott. Igaz az a dolog megmaradt, hogy nem volt nagy különbség a minimum felbontás, részletesség, és a max felbontás (1080p) grafikai dologok között.

    Viszont attól, hogy lesz lehetőség 60fps-re azoknak akik majd megveszik a Pro-t, attól még azt a játékot ugyan-úgy el kell készíteni az alap PS5-re is. Vagyis akkor meg az lesz a probléma, ami az előző generációban is, hogy szép-szép a Pro/One X konzol tudása, dehát így a generáció vége felé, lehet el kéne engedni a régit, mert csak visszafogja ezeket a konzolokat.

    És még ott van az is, hogy mind akkor is, mind most is a Series S esetében megy a hiszti (igazából csak az), hogy több eszközre kell fejleszteni megint.

    De ahogy mások is írták, egy olyan piacon ahol láthatóan van kereslet olyan forradalmi Sony-s hardverekre, mint a nem éppen olcsó PSVR2-re, a DualSense Edge-re, vagy a Project Q-re, ott elfér majd akár a PS5 Pro is. Sőt! Ugye anno az csak ilyen riogatás volt, hogy a One X az majd egy $1000-os konzol lesz, de van egy olyan érzésem, hogy a Sony simán megléphet egy ilyet a PS5 Pro-val.

    “I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”

Új hozzászólás Aktív témák