Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • juve600

    nagyúr

    válasz NFT2 #1156 üzenetére

    SZIA

    hogy tudnám kideríteni hogy jó-e már nálam a szolgáltatásotok ??? :R :R :R

  • #76055552

    törölt tag

    válasz NFT2 #1156 üzenetére

    A "Netfone szolgáltatás" értékesítése miatt nem tervezünk a hoszt szolgáltatóról információt adni a honlapon, ez a szerződésben sem szerepel

    Azért szerintem gondold át még 1x, hogy ha egy ügyfél veletek szerződik, és teljes mértékben körültekintő, megnézi a netfone.hu oldalon a lefedettségi térképet, és azt látja van 4G lefedettség (mert csak telekom lefedettségi térkép van a honlapotokon), miközben ti vodás kártyát adtok neki, amivel mondjuk nem lesz 4G-je.....Hát....nem tudom erre mit szólna az NMHH, nálam ez az ügyfél megtévesztése kategória.

  • sifarr

    senior tag

    válasz NFT2 #1156 üzenetére

    Kiindulópontom: érted haragszom, nem ellened! :K

    Teljesen megértem amit leírtál, mint ügyfél nézőpont, ... A mi nézőpontunk
    Nincs két nézőpont, mert közösek az érdekeink. Ti szolgáltatni akartok, ügyfélszámot és bevételt növelni, profitot termelni. Ezt pedig csak úgy lehet tartósan, ha az ügyfelek nézőpontját meszemenően figyelembe veszitek: jó ár-értékarányú, megbízható, korrekt szolgáltatás. És még egy, ami nagyon fontos: magas ügyfélelégedettség. Ha ez csökken, akkor jó ár-értékarány ellenére is akár jelentős ügyfélkört el lehet veszíteni. Lásd Vodafone mizériát hosszú hónapok óta. Van/lesz lemorzsolódás náluk, hiába nem változott a tarifarendszer, a hálózat minősége. Ők ezt könnyebben átvészelik a nagyobb ügyfélszám miatt.

    Netfone szolgáltatást árulunk, nem a hoszt szolgáltatók brandjére akarunk felülni.
    Nem a brandről van szó. A hoszt szolgáltató hálózatának minőségén, lokális és országos jellemzőin "rajta ültök". Korábban a Tesconak volt virtuális mobilszolgáltatása, de mindenki tudta, hogy a Voda hálóját használja. A hálózat az ügyfél számára lényeges elem, akár döntő is lehet. Én pl. a Netfone-on keresztül, közvetlenül szerződtem. Ha tudtam volna, hogy Voda hálót (is) kaphatok, akkor nem szerződöm. Épp a Vodától vittem át az egyik számom. Nálam pont fordított a helyzet, mint AtHoSnál. A Voda 4Gjénél még a DIGI is nagyságrenddel jobb. Eszembe nem jutott, hogy a szerződés után megnézzem, hogy melyik hálózatot használja a kártyám. Könnyen le lehet ezt ellenőrizni, elég kikapcsolni az automatikus hálózatválasztást, és kiderül. Most leellenőriztem: Telekomos. Ha vodás lett volna, szinte biztos, hogy számhordozás jönne. Ügyfélelégedettség.

    A "Netfone szolgáltatás" értékesítése miatt nem tervezünk a hoszt szolgáltatóról információt adni a honlapon, ez a szerződésben sem szerepel, erre amúgy kötelezettségünk sincs.
    Kötelezettség valóban nincs. De én komolyan venném, amit korábban már írtam. A 3G lekapcsolásával a 900-as frekin 2G-s hanghívások száma azért érzékelhetően nőni fog. VoLTE mellett is, mivel nem garantált sok készülékek hálózati kompatibilitása, valamit a 4G-ről azért térerő miatt lesznek átváltások 2G-re. Minden szolgáltatónál nőni fog a hanghívásokra az ügyfélpanasz. De nem egyformán! Ezért jó, kellene - az ügyfélelégedettség érdekében is -, hogy az ügyfél tudja, melyik hálózatot kapja, és vállalja-e. Lásd DIGI! Minden ügyfél tudja, hogy a jó ár mellé milyen hálózati minőséget kap.

    akinek fontos a hálózat, az a szerződéskötés során rákérdez, és ott ezt tudjuk egyeztetni.
    Ez jó! Az, hogy a két hálózat helyi térerőkülönbsége miatt az ügyfél akár választhat is, nagyon jó!!! Csak az lenne az ideális, ha ti előre felhívnátok erre a figyelmet. Már a megrendelés online folyamatában akár. Arról nem beszélve, ha ez a lehetőség mondjuk a Netfone "brandnél" van, akkor ez pozitív marketingre is felhasználható lehetne. Én ezt kihasználnám. Melyik szolgáltató tudja azt megtenni, hogy az ügyfél helyi viszonyaihoz igazítja a hálózatot? Akinek ez fontos, örömmel választ, a gesztus miatt elkötelezett lesz a cég felé. Aki nem tudja vagy neki mindegy, az is pozitív élményként éli meg a felkínált lehetőséget.
    Egy ilyen változtatás nem borítaná fel az üzletpolitikai szempontokat. Viszont nagy lenne a hozadéka.

Új hozzászólás Aktív témák