Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
Hány éve is hallgatjuk azt a baromságot, hogy de most aztán már tényleg olcsóbbak lesznek az elektromos autók? 4-6-8? lol.
-
8th
addikt
Ugyanezt mondták amikor a kilencvenes években a vw konszern piacra dobta a 3hengeres pdtdi motorját. Nem az 1.4-est, az 1.2-est. Szét fog esni, nem bírja majd a nyomatékot, a rezonanciát, túl nyers technológia a pd három hengerhez stb. Ennek már 20+ éve. Mivel g*cijól fogyasztanak azóta beléjük került a világ összes kilométere kétszer de köszönik szépen mai napig elvannak. Sőt, 100ló fölé pöckölve sincs az év világon semmi bajuk. Meg lehet azt csinálni jól is.
[ Szerkesztve ]
-
-
8th
addikt
válasz User64476 #125 üzenetére
Semmilyen hatással nincs a motor élettartamára mivel a hideg motort nem állítja le üzemmeleg motornak pedig mindegy ha ki-be kapcsolgatod. Meg amúgy is kikapcsolható a funkció. Városban előnyös, hogy lámpánál állva álló helyzetben nem pöfög feleslegesen az autó. Több szempontból is hasznos funkció.
-
8th
addikt
válasz User64476 #158 üzenetére
Már a kétezres évek első felében amikor még mindenki leszarta adott autó mennyit szennyez sok gyártó szériafelszerelésként adta a start-stop rendszert mert műszakilag rém egyszerű és valós fogyasztáscsökkenést lehet vele elérni. Olajnyomás felépülése? Üzemmeleg motornál (olajnál) az mennyi is? Két főtengelyfordulat? A másodperc tört részéről beszélünk és akkor sem fém a fémen csúszik mert marad egy vékony olajfilm a csapágyakon és a hengerfalon. Ha a lámpánál állsz fél percet az semmi. A mai modern megoldások ráadásul nem is csak úgy random állítják le a motort mint ahogy a kilencvenes években volt szokás hanem a megfelelő pozícióban állva.
-
8th
addikt
Itt a tavasz, szerelem van a levegőben.