Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz dabadab #154 üzenetére

    A korábbihoz.
    Igen igazad van, a motor fordulatszám függő rézvesztesége nem akkora, mint amekkorát gondoltam.

    "mivel magasabb fordulatszámon hatékonyabb a motor, a mozgáshoz szükséges energia meg a motor fordulatszámától független, ezért azonos körülmények között a nagyobb fordulatszámú motor fog kevesebbet fogyasztani és ezáltal az akkut kevésbé terhelni."

    Logikus, de mégis hiányzik belőle a praktikum.

    Mivel a Tesla motor nyomatéke erősen zuhanásba kezd 1400-s fordulatszám felett, váltó nélkül behatárolódik a maximális sebesség. Ha nagyon szét van húzva a sebesség tartomány, akkor indulási nehézsége van a motornak. A mélygarázsból kiállás legfeljebb nekifutásból lenne lehetséges.

    Az E-up! motorja viszonylag egyszerűen lefullasztható erősebb emelkedőn, alacsony sebesség mellett. A "leállt motor" vezetői beavatkozás igényel, újra kell indítani a rendszert. :D

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák