Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz Reggie0 #142 üzenetére

    Egy bérautó karbantartási költsége mindig a többszöröse egy saját autóénak mert senki sem vigyáz rá. Van autókölcsönzős ismerősöm. 0km-es Swiftet 30ezer kilométernél már kuplungozni kellett mert széttaposták, a 9személyes Tranzit belsejét három év alatt lelakták mint a szart a csöves munkásautók különben néznek ki mint az és a motorja is olyan kopott mint ha egymillió kilométert futott volna. Az elméleted papíron szép meg jó csak a gyakorlattal nincs köszönőviszonyban sem.

    [ Szerkesztve ]

    A demokrácia a csőcselék uralma

  • Mr K

    senior tag

    válasz Reggie0 #142 üzenetére

    Kedvezményes ár nagy tételben: ha nem divatcikk (Tesla) extrém árréssel, akkor nem tudom, hogy mennyit lehet alkudni, valamennyit biztos. Biztosítás: flottára valóban lesz kedvezmény, csak másik oldalon ott a "bérautó" felár. Az öregedésből adódó hibák az valóban nyereség. Ezeket az előnyöket én nem tagadom, csak a mértékükben vagyok bizonytalan, és abban meg főleg, hogy ellensúlyozzák-e a hátrányaikat (pl. gyakoribb műszaki vizsga), meg a cég üzemeltetés költségeit. Ráadásul az lenne a lényeg, hogy szignifikánsan olcsóbb legyen a bérautózás a saját tulajdonláshoz képest, mert pár százaléknyi megtakarításért kevesen fogják bevállalni a hátrányait.

    #146 dabadab Ez jó érv, csak ha lennének tartósabb személyautók, akkor abból nem csak az autóbérlő szolgáltatás profitálna, hanem a magántulajdonlás is. Jelentősen (pl. tízszer) tartósabb személyautót persze az átlag felhasználásban kétségkívül nehezebb lenne kihasználni, de nekem vannak kétségeim, hogy egyáltalán lehetséges vagy rentábilis lenne-e a gyártása. (Mások az elvárások mint egy busznál vagy teherautónál.)

    ''The third planet is incapable of supporting life. Our scientists have said there's far too much oxygen in their atmosphere.''

Új hozzászólás Aktív témák