Új hozzászólás Aktív témák
-
feka007
nagyúr
Az ősszel megjelenő NFS folytatja a már jól bevált - de lassan unalmassá váló - underground vonalat.
Én már az U2-t is nagyon untam, a MW még jó volt, mert nappal meg jó zene, de a Carbonról ordított a rókabőr szaga, kiábrándító lett... Kár, hogy az EA már mindenből csak a pénzt akarja... -
feka007
nagyúr
Száguldozni én is szeretek
de ez már marha unalmas, hogy a Carbonnak újabb kiegészítő az U1-hez feelingje volt, ráadásul a grafika is ronda lett, semmi új. Jobb lenne mostmár összeütniük egy újabb grafikus motort, és lenne váltakozó napszakok, meg drag is (persze nem úgy scriptelve, mint a MW-ben, mert attól elhánytam magam, hogy meg volt rendezve a forgalom...), nem ártana kidobni ezeket az idiótán artikuláló hülye színészeket sem, és egy érdekes sztori kéne már, olyan játékmenettel, ami legalább kicsit is elüt az előző 4 résztől...
-
feka007
nagyúr
Nekem a Most Wanted tetszett az utóbbi négy rész közül a leginkább (nappal, zsaruk, feeling), U1 szintén bejött, mert ez még tényleg egy új rész volt, so újdonsággal meg hangulattal, Undeground2 nem igazán jött be (erős rókabőr szag, elégg unalmas volt), Carbon meg egy rakás sz@r lett...
-
feka007
nagyúr
Egyetértek, a Carbon cityjének semmi feelingje nem volt, U2-ben szerettem kóborolni, de ott is eluntam magam a sötétség miatt, de legalább változatosak voltak a városrészek, MW-ben pedig a legjobb volt, hála a világosnak, és a változatos időjárásnak, meg még éreztem a fantáziát a városrészek megalkotásában, de a Carbonban fél óráig sem kóboroltam, olyan nyomasztó lett az egész.
[Szerkesztve] -
feka007
nagyúr
Kíváncsi vagyok, hogy mernek-e egy negyedik rókabőrt is lehúzni az Undergroundról, vagy most már hajlandóak lesznek bemutatni vmi újat, egyedit, mert a Carbonnal nálam eléggé elásták magukat, nem tudom, ki az, akinek az annyira bejött, hogy egyes újságokban Év játékának akarták megválasztani, meg a 90%-os (meg feletti) értékelésekkel dobálóztak...
[Szerkesztve] -
feka007
nagyúr
Egy szó, mint száz, az a füsteffekt ultrabrutálul néz ki, nekem nagyon bejön
Ráadásul úgy láttam, hogy be sem szaggatott, amikor a füstben volt a kamera, ugyanis a legtöbb esetben a füsttől, robbanásokkor erősen csökken a frame rate. Igaz, a DX10 gyorsabb a 9-nél, de biztos nem gyenge gép pöfögött alatta
-
feka007
nagyúr
válasz
horvathkrisz #394 üzenetére
Ilyen füstöt szvsz a DX9 nem tud szimulálni, erre már csak a DX10 képes.
-
feka007
nagyúr
válasz
Armando_19 #402 üzenetére
És az nem jó, ha lesz a menüben egy olyan grafikai opció, ahol ki lehet választani a render módot? DX9/DX10. Így csinálják meg, ne peccselgetni kelljen...
-
feka007
nagyúr
válasz
Bagira01 #554 üzenetére
Kicsit steril az aszfalt, rakhattak volna több shadert a játékba, de amúgy nagyon ütős, gyönyörűek a kocsik, a füstön áttetszik a hátsó lámpa fénye, tényleg mindenre odafigyeltek a grafikusok. Emellett a fizika is reális (tessék látni 1:45-nél a kicsúszó autót ahogyan a domboldalnak ütközik), csak engem idegesít a sebesség, ennyire nem kéne eltúlozni azért...
-
feka007
nagyúr
válasz
Bagira01 #560 üzenetére
Colin Mcrae: Dirt féle zúzásra tényleg ne nagyon számítsunk (biztos nekik nem adnak engedélyt az autógyártók a kocsik lezúzására a játékban...
), de azért mégis csak jobb, mintha semmi nem történne amikor 300-zal hajtasz neki a betonfalnak. Amúgy nem is ez a lényeg, hanem hogy a kocsik azért elég reálisan viselkednek, nem felboríthatatlanok, mint az U2-ben...
[Szerkesztve] -
feka007
nagyúr
A soundtrackről lehet már valamit tudni? Jó lenne ha újra az Underground és Most Wanted stílusú metalzene menne játék közben.
[Szerkesztve] -
feka007
nagyúr
válasz
horvathkrisz #569 üzenetére
Jaja, ahogy mondod
-
feka007
nagyúr
válasz
horvathkrisz #576 üzenetére
Többek között nekem pont az nem tetszik, hogy egy repülőgép sebességével megyünk 200mph-nál, tudom, hogy még mingig árkád, de ebbe már attól megfájdul a szemem, ha csak a videóban nézem ahogy megy.
-
feka007
nagyúr
Tényleg nem lett volna rossz a Carbon, nekem pl. az fogott meg benne a demónál, hogy végre nem fordult be lazán a tűkanyarban a kocsi kétszázza, meghazudtolva a fizika törvényeit, tehát tetszett, hogy kicsit kevésbé sikerült árkádosra az irányítás, de olyannal szúrták el, mint a nullhangulatú város, az se tett túl jót, hogy megint only éjszaka volt, vagy az unalmas zsaru üldözések. Míg az U2-ben és a MW-ban szívesen átfurikáztam a városon egy versenyért, addig a Carbonban mindig egyből a versenyre ugrottam.
-
feka007
nagyúr
Mivel repültél te, hogy a hangsebesség kétszeresével ment?
Concorde-dal?
Mert a többi utasszállítógép csak 800-900km/h-val repül, én most repültem először három hete, és végig követtem a GPS-szel a sebsséget, magasságot, koordinátákat, és átlagban 870-nel ment a gép ha jól emlékszem...
De amúgy ha a földtől ötven méterre repültél volna el a hangsebesség kétszeresével, akkor biztos, hogy csak egy összemosódott masszát láttál volna az ablakból, de több km magasan, jó hogy nem észleled a sebességet...
mentem én már kocsival 300 körüli sebességgel
Milyen kocsid van neked wazz? -
feka007
nagyúr
Érdekes, nem láttam volna, hogy lenne szabad furikázásra lehetőség, ebben a részben ezt kihagyják?
-
feka007
nagyúr
válasz
Bagira01 #598 üzenetére
Kár is lenne érte, ha ilyenkor vennék ki a szabad kóborlást, amikor végre megint nappal furikázhatunk át a városokon. Carbonból akár ki is hagyhatták volna, remélem itt igényesebben meg fogják csinálni a bejárható területet, és nem lesznek 2d-s hegyek a háttérben...
[Szerkesztve] -
feka007
nagyúr
Hatalmas a Black Box Games, ha jól tudom, majdnem ezer embert foglalkoztatnak az NFS fejlesztésével, ekkora gárdával nem meglepő, hogy két év alatt elkészülnek minden résszel (ketté van osztva a gárda, mindkettő egy-egy NFS-en dolgozik, így midnen évben jön egy)), szerintem ezeket is megcsinálják két hónap alatt.
-
feka007
nagyúr
De azért ennyi kocsinak megcsinálni a törésmodellét kicsit több ideig tart, mint a Dirtben, mert itt variálhatjuk is a külső formáját, szval azoknak az elemeknek is külön meg kell csinálni a törését, nem csak 20 előre megcsinált autónak. És amúgy sem lenne jó, ha Burnout lenne az NFS-ből, szerintem már ez is elég lesz. Belső nézet sem hiányzik nekem, TDU-ban is mindig kívülről néztem a kocsit, belülről nem lehetett látni semmit, meg a belső térnek is elég gagyi kidolgozása volt, elég illúzióromboló lenne, ha nem csinálnák meg tökéletesre.
-
feka007
nagyúr
válasz
.:Kristian:. #677 üzenetére
Emlékszem, hogy a Carbon előzetes cikkük végén is bombasikert jósoltak neki tavaly ilyen tájban... Hát esetleg az eladásokban lett bombasikere, de egy játékokat minősítő lapnak nem ez alapján kéne előre ítélnie. Persze ők sem így csinálják, mindenesetre nem jött be a jóslat... Majd idén.
-
feka007
nagyúr
válasz
.:Kristian:. #677 üzenetére
Azért kicsit sajnálom, hogy vége a szabad kóborlásnak, dehát valahova fejlődni kell végülis...
-
feka007
nagyúr
válasz
Bagira01 #681 üzenetére
Nem lenne sok értelme zsaruk nélkül a szabadon bejárható területnek, persze néha jólesett az U2-ben keresztülfurikázni a városon, vagy néha kihívni valakit, de ez már eléggé fárasztó meg rettentő unalmas lenne a negyedik ilyen résznél... Úgyhogy így már nem is sajnálom.
-
feka007
nagyúr
válasz
Armando_19 #687 üzenetére
A zsarus üldözés sem volt valami jó, nagyon lineáris volt, a szénnétuningolt Carrera GT-met beérték az egyszerű járőrkocsik, meg a zsaruk kamikaze stílusa sem tetszett...
-
feka007
nagyúr
De volt garázsunk, oda azért beugortunk alkalomadtán kocsit cserélni a drag vagy drift versenyekre (utóbbiért a Carbonban -félreértések elkerülése végett...). Szval megoldható lehetett volna, hogy kirámolják a zsaruk a kocsijainkat, és akkor jött volna a pofáraesés, mikor nagy megelégedve mennénk kocsit cserélni egy sikeres üldözés után, és nincs ott a Murcielago...
Na tényleg hagyjuk már a hülyeséget.
[Szerkesztve] -
feka007
nagyúr
Azért bizonyos szempontból az is fejlődés volt az előző részekhez képest, reálisabban vette a kocsi a kanyarokat, jóval korrektebb lett az irányítás, viszont remélem megoldják a Pro Streetben a kocsi tankszerű mozgását araszolásnál...
Mondjuk az egy vicc volt, hogy nem lehetett letúrni az ellenfelet a Carbonban, szerintem az MI-vel függhetett össze, biztosan fenn akadt volna egy fán az MI, ha nekisodorjuk, máskülönben miért csinálták volna ilyen nevetségesre?
Az új Test Drive szép és jó, de számomra játszhatatlanná tette a kocsi fizikája a sok Gran Turismozás után, a másféltonnás járgányok úgy pörögtek ha a padka megdobott a kanyarban, mintha papírból lenne a karosszériájuk, ezt nem arcade fizikának nevezik, hanem fos fizikának... A Carbon ebből a szempontból játszhatóbb volt.
[Szerkesztve] -
feka007
nagyúr
Lehet, hogy kormánnyal már jó az irányítás (bill-el is tudtam menni benne, mert azért nem vagyok béna a GT-vel eltöltött sokévnyi szimulátorozás után), de attól még tény marad a szar fizika...
Amúgy tényleg meglehet szokni, de először nem tudtam elképzelni, hogy egy Roadstert vezetek és nem egy kartondobozt...
U1-be is szar volt a fizika, csak a Carbonba kezdett szimulátorosodni... -
feka007
nagyúr
-
feka007
nagyúr
A Carbonról szerintem ők is tudták, hogy szar, azért volt eléggé visszafogott az előzetes kép és videóanyag róla (emlékezetem szerint). Mondjuk a marketing az ment nekik, még a TV-ben is azt reklámozták. Ez a rész pedig valóban ígéretesnek tűnik, most nem a (eladásokat tekintve) jól bevált receptet polírozzák, hanem kezd normális lenni a játék.
-
feka007
nagyúr
válasz
soulcube #728 üzenetére
Lehetne mindig jó rész, csak akkor nem jönne minden évben, de kit érdekelne, ha nem követnék egymást olyan gyorsan, és másfél-két évente jönne egy tényleg jó rész, a hulladékoktól úgyis csak elmegy az ember kedve az egész büdzsétől... Csakhát ugye az EA-nek ez az elve: pénzért a lelkünket is...
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi 12 / Midnight Black / Sky Blue / 128 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- Samsung Galaxy S22 Ultra / Phantom Black / 512 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- MacBook Pro 16 inch M1 - ÁFÁS
- SPIGEN ULTRA HYBRID SAMSUNG S23/S24 ULTRA MINTÁS TOK
- Apple watch Ultra 2 hibátlan dobozos 2027.05. 09 Alza gari