Új hozzászólás Aktív témák

  • athomi

    veterán

    Sokan észrevették, hogy UE3-mas engine-t megszégyenítő módon töltődik be egy-egy kanyar után a pálya a szemük láttára. Illetve többen panaszkodtak, hogy be-be laggol a játék, ráadásul nagyobb sebességnél fokozódik a hatás. Azt hiszem a kettő szoros összefüggésben van.

    Kísérlet: Ráeresztettem a gépre egy processzorterhelő programot, majd elindítottam a játékot. Kiválasztottam egy komoly autót, ami képes a 350 feletti tempóra. Ezután nekiálltam furikázni az utakon.

    Eredmény: Nos, sikerült állandóan elérnem azt a részt, ahol még nincs betöltődve a pálya, pontosabban egy része megvolt a pályának, egy másik része meg nem. Ekkor megakadt a játék, és szépen betöltődtek a pályaelemek.

    Konklúzió: Tehát azért akad meg néha a játék, mert a gép tölti be a pályaelemeket. A pályaelemek betöltésekor azonban az FPS visszaesik egy pillanatra, tehát a lagg érzetét kelti a játék.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák