Új hozzászólás Aktív témák
-
llax
senior tag
válasz Nyiscsák #1494 üzenetére
Na meg aki neten keresztül melózik azt ki fogja kárpótolni?
Senki, mivel ezért nem is vállalnak felelősséget. Ez egy egyszerű, olcsó netkapcsolat a "köznépnek", de cégeknek is elsősorban böngészésre és általános, nem kritikus feladatokra.
Akinek komoly munkára kell, annak kell valamilyen alternatív tartalék kapcsolat is (pl. mobil net).
Az olyan cégeknek, amelyeknek működésükhöz feltétlenül szükséges a net,és lehetőleg mindíg ugyanarról az IP címről, azoknak ott vannak a különféle bérelt vonalak. Ebben benne van az akár 1-2 órán belüli helyszíni hibaelhárítás, garantált 99% feletti rendelkezésre állás (az az 1% is lehetőleg tervezett leállás), szolgáltató által biztosított tartalék kapcsolat (pl. egy mezei ADSL). Akár szimmetrikus (upload=download) vagy feltöltésre kihegyezett (upload>download) kapcsolat is kérhető. Persze ilyen bérelt vonalaknál ugyanaz a sebesség akár 20-40-szor akkora összegbe is kerülhet, mint egy egyszerű olcsó, de szinte semmit nem garantáló kapcsolatnál....
-
Blade26
csendes tag
válasz Nyiscsák #1529 üzenetére
De akkor mit akar ez a Naracom! A szolgáltató dolga a szolgáltatás! Nem az az ügyfél feladata az hogy ő derítse ki mi a gond a szolgáltatással ! Magyarul ne én telefonálgassak már hogy mi van ?! Rajzoljanak , tegyenek ki valamit értesítést hogy szerver,vagy más hiba van! vagy ez nekik lehet hogy magas!!!???
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest