Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Hauptmann #13531 üzenetére

    Nekem ez a kopás soknak tűnt 4500 km után.

    Szerk: aztán amikor volt a szabadonfutó-para,
    akkor is hasonlóan kockásnak néztek ki: ehhe.

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz huszi.gyb #13537 üzenetére

    Az fasza...:( 6 évvel ezelőtt a nóném is feltekeredett, de az cafatokra szakadt.
    (Mentségemre legyen szólva, úgy hoztam el a motort, hogy leszervizelve, friss
    műszakival. Utóbbi papíron igaz volt, de a rendszámot akkor ragasztotta (!) rá:
    1000 km-t bírt az a szíj, ami benne volt. Hál'istennek nem kevláros volt...:R)

    Szerk: ha eladod, a gyári kiput tedd rá. A 4Road külön többet ér, mint rajta.:O

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz huszi.gyb #13540 üzenetére

    Egész biztos, hogy az a 45K nem 145?:( Csak mert polírozni,
    meg pecsételgetni én is tudok. És az órám is lenullázódott.;]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz huszi.gyb #13542 üzenetére

    A Te Majád is 218K + rendszámozás (134K) volt anno (olasz import).
    Mindössze "35000 km"-rel. (Én nagyon fáznék attól a csilivilitől.:R)

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Burt1793 #13553 üzenetére

    Én 700K-t költöttem csak ennek a Majának a szervizelésére (tuninggal).
    Mondjuk nekem a motor nem fosta össze magát, azt huszinál kezdte.:(
    Meg is mondta anno runner, hogy sok benne a km, fúrni kell. Azóta új a
    henger + dugó, és ha hajtókar + főtengely is cserés, akkor új a motor.:U

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Burt1793 #13558 üzenetére

    Tévedés, huszi SOKKAL többet megy a géppel, mint én valaha is.:))
    Nekem 4 év 2 hónap kellett 17473 km megtételéhez, igaz az utolsó évben
    jobbára állt a motor, mert akkor már átültem a Madisonra... valamint bartel
    üzletként volt ~1 hónapig kölcsönben huszinál. És kezdődtek a gondok.:O
    Az az igazság, hogy én sem vettem volna megint meg... Huszinak viszont
    egy elég kedvező érve lehetett, hogy 0% önerővel kamatmentes részlet.:K
    Más kérdés, hogy a 0% önerő a szerződéskor derült ki, de megoldottuk.:Y

    Tehát a Hitleres videó nagyjából arról szól, hogy locsolom a gépre a pénzt.
    A szabadonfutó meg csörög szíjkopás miatt. Ez a szakadás nagy pech, de
    ha várható volt a futás alapján, akkor bizony user error. Drága tanulópénz!

    Nem hazudtolta meg a gép "magát", hogy egy túlhasznált szíj elszakad.:O
    (Amúgy bírom bogyó beszólásait, mikor ő is addig tuningolta a "Csótányt",
    hogy sehogy nem bírta beállítani, alapjárata se volt, de füstölt mint állat.:D
    És akkor ő gépész. Viszont occón rásózta valakire, aki tovább hajtja.:R)

    Hauptmann: fogalmam sincs, runner mindenkinek ezt mondta 50K km-rel:
    annyit tudtam visszavágni, hogy nálam évi 3-4000 km-mel messzi az 50K.
    (Ha jól emlékszem huszi már idén beletolt 3000-et, pedig szezon elején a
    gépállat még bőven a szerelőjénél telelt, és még a szezon közepe sincs.)

    Szerk: hogy anyagilag megérte-e, azt erősen átgondolnám... Mondjuk az
    tényszerű, hogy a Madisonnál sokkal* olcsóbb volt, szóval ha bárkit is ez
    vigasztalna: mindig van drágább szerviz, meg drágább tuning. Szerintem
    egyetlen előnye volt, hogy alapszinten (nem gépész) megtanított szerelni.

    *: az jelenleg pontosan kétszer annyiban van, és majdnem fele idő alatt...
    Majával 67 Ft volt egy km, amiből 40 Ft a szerviz (tuninggal), 17 a benzin,
    a többi meg a kötelező kiadásokból jön (az írt honosítás, műszaki, KGFB,
    gépjárműadó), mínusz egy 15K-s tétel (amit 1 hét bérbeadáson nyertem).

    Ehhez képest a Madison: 122 Ft/km, rendre 86+24+12 leosztásban.:R
    A benzinköltség nem csak a fogyasztás miatt nagyobb, hanem az árak is
    nőttek rendesen, meg egy ideje kizárólag V-Power 100-zal használom.:D
    Szervizköltségbe meg hülyeség beleszámolni pl. az UTCOMP-ot, mert az
    színtisztán tuning, szórakozás, mérnöki ökörködés az oszcillószkóppal.:DDD
    De nincs külön tuning rovat, meg mondjuk szerszám, amit megtartok még
    a motor eladása után is, szóval szigorúan véve nem annak a költsége.:F

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Bogyó bá' #13562 üzenetére

    Na ez az, hogy "úgyis nagyobb gépet akartam"... ez egy fontos pont.:K
    Ha úgy tetszik én is hasonlóan döntöttem, ami a kis Maja eladását illeti.

    Az a baj, hogy huszi sokkal nagyobb gépet akarna. Viszont a városban
    rohangálni bőven elég egy ilyen kicsi is. (Vagy Erdélybe elmenni hehe!)
    Az első "komolyabb túrámon" (Bp-Balaton-Bp) eltört a kuplung.:))
    De hazahozott a gép. Nekem is ette az olajat, mégis 4 év alatt egyetlen
    lerohadásom a vétel után 3 hónappal 1000 km után, egy szervizelést(!)
    követően (nem én gányoltam a gépet, szerelőknél volt!) a szíjszakadás.

    Abszolút nem értettem hozzá, nem szereltem: bele kellett tanulnom.:Y
    Bármennyire szerettem a gépet, jobb volt feljebb lépni, és nem is ülnék
    vissza rá, ahogy a (Benelli) Velvetes arc mondta: nyelezed és "semmi".
    Nem bántásból mondta! Kategóriájában jó. De a 400-as más világ na...

    Viszont ha meg akarja tartani, kénytelen fizetni a szervizköltségeket.:U
    Mindenesetre a legutóbbi hiba, hogy a szíjszakadás főtengelycserét is
    hoz magával, mindenképpen nagy pech. De szvsz EZ nem a gép sara.

    Összességében viszont motorikus gondokhoz nehéz donort keresni.:(
    Semmi sem garantálja, hogy a bontott alkatrész nem sz.rabb a tiédnél.
    Persze nekem is olcsóbb lett volna egy donort venni (az idomok miatt),
    de azt meg tárolni is kellett volna valahol, ahhoz meg nem volt helyem.

    huszi.gyb: hát ezaz, ha megtartanád, és +50-70KHUF után végre JÓ?
    (FB-os linken csak néhány képet láttam, de ebben a helyzetben szvsz
    a donorozás már nem játszik: motorhoz nem érdemes. Madisonhoz se
    lett volna jó ötlet bontott blokkot venni, hiába kegyetlen drága vezérlés
    van benne, ha egy bontott blokkban is 99%, hogy szar, mert típushiba.)

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz csongi #13573 üzenetére

    Nem mintha a 250 akkora ugrás lenne erről. (Sőt, Majában lustább is a 250-es.)
    Szerk: a km összefüggést nem értem... Hauptmann pl. egy 125-össel futárkodik.

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz kcsa #13575 üzenetére

    Eegen, viszont tekerednek a vasba a km-ek hiba nélkül.
    Szvsz szétforogni nem a km-ektől tud a motor, hanem a
    félresikerült tuningtól. Vagy hát egy jó tuningtól is többet
    forog, ami nem feltétlen tesz jót az élettartamának.:R

    Ha vki tényleg digitális üzemmódban használja a gépet,
    ráadásul karcol a lábtartó a kanyarokban, valóban ideje
    a váltásnak, mert kimotorozta... De akkor nem +70 ccm:
    az lófütty. Egy SH/Madison/Nexus 500... az érezhető.:K

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz kcsa #13577 üzenetére

    Persze, persze, tény. Nem is magamra értettem.:D Nekem is inkább csak a
    középsztender ér be nagyritkán, lassú kanyarban. Viszont ahogy mondtam:
    hiába "elég" városban a 180-as, ha az ember többre vágyik, sajna nagyobb
    vas kell. Még én raktam bele azt a Multivart, ami tényleg mosolyt csalogató
    tuning volt, mert a +20% erő a gápsárkánytól, elég sokat dobott a feelingen,
    de látván a mellékhatásokat, meg a rémtörténeteket a félregörgőzésről, hát:
    bár ne tettem volna! Hosszú távon így is kevés (huszi hajtja is mint az állat),
    be kell látni, hogy vagy kompromisszumot köt valaki, vagy tuningra SOKAT!
    (Pl. a 14 gr Dr.Pulley ami nem hamisítvány 21x13 méretben majdnem 20K.)

    Megéri? Szinte biztosan nem, de az ember kíváncsi. J.Costa-t is csak azért
    nem rendeltem, mert Ausztriába szállít a webshop max, pedig jó volt: 200€!
    (Drága hobbi.) Aki csak igáslónak használja, jobb ha gyári állapotban tartja.

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz huszi.gyb #13579 üzenetére

    Akkor később szakad a szíj...:D Lehet, pont kibírta volna? Meg én nem
    merném összevissza görgőzni a motort amíg a fordulatszámmérő nem
    mutat megbízható adatokat, mert egy valami biztos nem kellett volna a
    Multivarba soha - bocs Marcell - a Malossi 10,5 gr-nál könnyebb görgő.
    Ha valamitől, hát attól szétpörög. Csóváltam a fejem a 9000+- hallatán!

    Szerk: igen, 250-est könnyebb eladni, de ha már a gatyádat ráköltötted
    a 180-asra, hatalmas bukóval eladod, veszel 250-est, arra is ráköltöd a
    fullos motorfelújítás árát, majd utána örülsz, hogy könnyebb eladni?!:F
    Magadnak újítod fel, vagy jótékonyságból a vevődnek? (Nem mindegy.)

    Megjegyzem, amennyire pici lépés 125-ről 180, annyira pici 180-ról 250.
    (Próbáltad a 250-es Maját, és nem estél hanyatt a nagy teljesítménytől.)
    A legfőbb különbség a jogsikategóriában van. De érzésre szinte nulla.:)

    Anno én is kérdeztem, mire érdemes váltani? 250-est senki se javasolt:
    minimum 300+, hogy érezzek is valamit. Volt Nálad a Madison is, nem?
    (El tudnál vele szöttyögni a városban, meg a "túrázást" is jobban bírná.)

    De nem hiszem, hogy a 2MFt-os birtoklási költséget is szeretnéd mellé.

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz huszi.gyb #13581 üzenetére

    Értem én, hogy próba, meg "500 km az semmi", de érted... van egy
    üzemanyagellátási gondod, amitől erőtlen a motor, akkor NEM az a
    megoldás, hogy kikönnyítjük a váltót, hadd pörögjön - feleslegesen!

    Jókat (is) írtok a szerelőről, de ez a húzás nekem elég nagy mínusz.

    Szerk: ugye ez az erőtlenkedés még a régi hengerrel volt? Remélem
    nem a vadiúj cucc lett úgy "bejáratva", hogy kb. a tiltáson dolgozik.;]

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz huszi.gyb #13583 üzenetére

    Értem. Akkor nem pörgött szét (mint az SH 130 fölött). Amúgy gyári súly 12 gr.
    Megyek visszacsapó szelepért. Drukkolj, hogy maradjon olajnyomásom...:R

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz miresz #13590 üzenetére

    Itt egy komplett szerviz manuál, amiben írják ezt is: max. 10100 rpm
    Mondjuk a 400-asnál is specifikálják az előgyújtást 10000 rpm-re, de
    megjegyzik, hogy a limiter 8600-nál megállítja a pörgést... Amúgy jól
    teszi, mert 7000 fölött már csökken az ereje. (A tiédnél a max. 8800,
    de a nyomatékcsúcs 6700-nál van.) Már ha ez a motor van benne.:F
    Ha az általad linkelt gyári adatok stimmelnek, kb. jó ez a görbe is.:K
    (+/- 50 rpm semmi. Meg aztán egy dolog a speckó. Másik a mérés.)

    Egyébként Burt levezetése is érdekes, végülis 7000-nél 17 LE, az jó.
    Teszem hozzá, hogy gázállástól függ az áttétel: ha még odahúzol, s
    gyorsulni kezdesz, akkor elvileg a variónak feljebb kell váltania.:R

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz csongi #13597 üzenetére

    lehet nem az allando nyelezessel kozlekdik
    Pont ez az, hogy ha sietős a téma, akkor egy 180/250-es gépet nyelezni kell.
    Pont. Nem, nem megbízható, hosszútávú, kímélő működés, hanem hajtás!:K

    Huszival csapattunk egyszer így a Nagykörúton egy elég jó időt.:B Többet volt
    nyélen a motor, mint félgázon... Nyilván, egy adott útvonalon a legjobb időt úgy
    tudod menni, ha az átlagsebességed a legnagyobb, tehát azért nyelezni, hogy
    a következő pirosnál állj, valóban értelmetlen... Én csak adott helyen szoktam
    gyorsulgatni "0-100-azni", hogy mérjem a változások hatását: más esetben kb.
    kizárt, hogy a városban 100-ig kihúzassam. Ma pl. faszán eltévedtem.:))
    Mogyoródon. Mondom faszán. Na mindegy. GPS balfék volt, s valami földútról
    érkeztem vissza a civilizációba, csak rossz irányba fordultam rajta, és persze
    a GPS b*szott szólni, hogy fordulj meg, gyökér: lezárt útszakasznál néztem a
    térképet, fordultam meg, és jöttem büdöspöstre kényelmes 70-120 tempóval...
    Amúgy szeretem is 6000 fölött tartani a gépet, mert sokkal simább a járása.:K

    Ui: viszont mikor odafelé Kerepesen elvből nem akartam lakotton 70-nél többet
    menni, és a gyökér tolt le, lehúzódtam, erre nem akkor előz meg, mikor jönnek
    szembe? Nem szoktam lehúzódni, általában felveszem a forgalom ritmusát, de
    ez is bizonyítja, hogy az út szélén szöttyögés veszélyes. Mint a Bálna elütése.

    Szerk: amúgy milyen számok nem hazudnak? Mondjuk egy BMW C600 Sport
    nagy számai, ami a köbcentit, lóerőt, meg nyomatékot írják le? Aztán egyszer
    gyorsulni akart a lámpánál, és hát nem sokkal hagyott le. (Aláírom, hogy azon
    a futómű biztos pengébb, tehát jobban dönthető, stabilabb, túrásabb, stb., de a
    számok ezt pont nem mondják meg, amik a motor erejét pedzegetik.) Azt meg
    végképp nem mondják meg, hogy milyen érzés a motorral közlekedni.:))

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz miresz #13594 üzenetére

    Nézd, teljesítménycsúcsig ki van fizetve a fordulatszámtartomány: addig mehet!:D Ha nem akarná a gyártó, hogy egy adott fordulat fölé kúszhasson, rak bele limitert. Ha gyári a hajtásod, szerintem nem nagyon tudod tönkretenni a motort: használd! Ha tuningra adnád a fejed, akkor kell észnél lenni, mert lehetnek "mellékhatások". Az átgörgőzés is tuning! Az eredménye egy gyáritól eltérő beállítás, amivel lehet, hogy nagyobb gyorsulást érsz el, de mondjuk csökken a végsebességed, és mondjuk egy adott utazósebességhez nagyobb fordulatszám fog tartozni...:R Ez a könnyebb görgők mellékhatása. A Dr. Pulley tudja ezt igen faszán kompenzálni, csak kérdés, hogy van-e hely a dekliben, a nagyobb áttételnek. Hivatalosan ebben a tartományban dolgozik a variód (beleértve a véglehajtást, amit nem találtam a manuálban): 1:20,26 - 1:6,84

    Számolgassunk kicsit.:) Lusta vagyok a kerék elméleti kerületét kiszámolni most, így vegyük az én kerekem ismert (gyakorlati) kerületét, ami 6x0,2519 méter, azaz 1,5114 méter/fordulat. (Kb.;]) Vegyük a Te motorod maximális teljesítményéhez tartozó fordulatszámot a 8750-et. Osszuk le leghosszabb áttételeddel (beleértve a véglehajtást), így kapjuk, hogy a kerék maximum 1279.23-et foroghat percenként az adott motorfordulaton. Ez kereken 116 km/h Mivel az órád csalhat +5-10%-ot, lehet, hogy ilyenkor 122-128 között mutat az óra.:K Amennyiben a motor így viselkedik, ez a végsebesség elérhető, kielégítő, semmiféle játékra nincs szükség! Dr. Pulley görgővel megnövelhető a leghosszabb fokozat, így elméletileg növelhető a végsebesség, de ha nincs elég motorerő, hogy ez le is forogja a motor, csak fogyasztást csökkent (a kisebb fordulatszám miatt), de végsebességet nem növel... Kérdés, mi a cél: jobb gyorsulás, vagy takarékosabb utazó? Csongi ugye az élő példája annak, hogy hogyan lehet bődületesen meghosszabbítani a váltót, hogy "utazóban" alig csipegesse a benyát egy 250-es gép... Katalógusadatokat megszégyenítő fogyasztást hozott ki belőle (igaz, az Alföldön, szóval nem kimondottan megterhelve a gépet, és bevallottan nem a "piroslámpás gyorsulások" királyaként). Ez is lehet egy cél.:) De ez is tuning! És ennél is észnél kell lenni, mert ha rosszul hézagolod a módosított variót, ledarálhatja a szíjat. Én szóltam.:R

    huszi.gyb: csúnya, de sietős.:) Amúgy nem is szeretek annyira hajtani.:R

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz csongi #13606 üzenetére

    Szerintem vegyél egy dízel robit, úgy bele vagy buzulva az alacsony fordulatba.;]
    Tartósság, hahaha. Amikor "párezrenként" szétborítja itt mindenki a blokkot, LOL.
    Kivéve azok, akik fiatal gépet vettek, és csak tankolják, hajtják. És nagyon unják!

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz csongi #13610 üzenetére

    Lehetett volna még tuningolni a 180-at is.
    Lósz*rt. Akkora különbség van a 2 motor közt, hogy azt már nem tuningolod bele!
    Elhiheted, hogy nem azért vettem 400-ast, hogy alacsony fordulaton pöfögjek...;]
    Wankel? Nincs, nem kell!

    egy gyári 250-es tartósabb lehet mint egy tuningolt 180-as
    Ez természetes! Mindenki tudja. De ezzel mit mondtál? Csökkentsen fordulatot...

    Az a faktor amit ő szeretne egy 250 .... megadhatja.
    Lósz*rt 2: mondtam már, hogy nem annyival jobb egy 250-es, hogy durván jobban
    menjen. Tehát azt is hajtaná, mint állat, amíg ki nem növi. (Jobbulást a fogadnak.)

    Ui: kisarkítottam, mert írod a 300-ast is... Nem tudom írta kcsa, hogy nem sokkal
    tud többet a "300"-as a 250-esnél, szóval nehéz meghúzni, mi az ami "elég".:R

    Én annyit tudok, hogy NEKEM a 400-as, így 30 pacival (ha még megvannak) elég.
    Azért tuningolom, mert kíváncsi vagyok, mi mennyi miért: mérek/grafikonozok stb.
    Ha jobban megy, örülök, meglepem a C600 Sportot, örülök - de nincs jelentősége!
    Egyedül annak van, hogy van egy csomó szám, ami nem hazudik: ezeket mérem.
    Fogyasztás is tökre érdekel, mert tetszik egy olyan visszajelző, ami "megjósolja",
    mennyit tudok még menni azzal, ami a tankban van. Nem azért, mert nem tudnék
    40-50 km-rel korábban tankolni, mikor bevillan, és akkor garantáltan nem fogy ki...

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    Egy kis színes, hogy mennyire hasonlóak a robogók gyári beállításai: nekem
    is 116 km/h gyári beállításokkal az elméleti sebesség a teljesítménycsúcson.
    (Kerékméret ugyanaz.) HIGH GEAR: 0.88 FINAL DRIVE: 6.222 => 1:5.47536
    Kerékfordulatszám 7000 rpmnél 1278.45475 (kb.:D), így ez "pont" 115.9 km/h

    Amúgy meg ha olyan a véglehajtása az S200-nak, mint az SH-nak (fogalmam
    sincs, csak tippelek), hogy 8.571 a FD, akkor pont ugyanolyan az "egyes".:DDD
    (A.k.a LOW GEAR: 2.36) Csak egy kicsit hosszabb a vége: nagyobb a range!

    Amúgy meg hagyni kell a francba, s akkor belenézni, ha valami nem stimmel.
    Mondjuk ha "bizonytalan az előélete", akkor nem árt megmérni a szíjat stb.:K

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz kcsa #13622 üzenetére

    Hát ja, ahhoz már szkóp kell. Nekem kétcsatornás van, de nem vágnék bele.:DDD

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz kcsa #13624 üzenetére

    Egész kis szervizt rendezhetnénk már be akkor.:DDD

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Burt1793 #13626 üzenetére

    Na bumm, a 400 meg valójában 383 a Madisonnál...:D 125-öst én sem
    próbáltam soha, de amilyen utakon te jársz, halálra unnád magad rajta.

    Igazából mindenki olyan motort használ, amit szeret - és amit meg tud
    fizetni. Szóval ha csak "X" motort tud megfizetni, azt vagy szereti, vagy
    unatkozik rajta (de azért szereti), vagy utálja és legszívesebben eladná:
    azt hívják rossz vételnek.:D Arról esetleg próbálhat másokat lebeszélni.

    Annyira nem érted ezt a Madison tuningot, hogy az hihetetlen! De nem
    írom le többször: magához képest mérem. Hát igen, a 600-as BMW az
    biztos jobban el tud húzni 100 fölött... Majd küldik neki a csekket.:R

    Mindig van "feljebb", csak éppen kérdés, mennyi értelme van... Esetleg
    nem vesznek-e el azok a tulajdonságok "a gyorsulás oltárán", amiket a
    kisebb motoron nagyon szerettél? (Mondjuk Madisonnál pl. azt a játszi
    könnyedséget, amivel irányítható? Kérdezd Andrewt, mit mondott rá.:D)

    Néha meg szoktam nézni, mi van a piacon: ABS legyen! Ez megszűri...
    Aztán ne legyen kisebb köbcentis (max. ha legalább annyi paci, akkor),
    ez is elég komoly szűrő. Viszont ne legyen hodály, amivel nem lehet jól
    manőverezni a sorok közt, mert főleg városba kell (Burgi 650 kilőve)! ÉS
    akkor: elfogynak a találatok. Talán a Honda SW-T400... vagy az SW600
    bár utóbbi már elég nagy batár, előbbi meg J.Costa nélkül egy lusta dög.

    Persze a végén mindig kilyukadok, hogy ott a T-Max! Az a fasza gép!:D
    Mondjuk a csomagtartója jelképes (nem baj, kap nagy dobozt és kész).
    Mi tart vissza a "váltástól"? Mondjuk az ár. Minden javítással+tuninggal,
    még "csak" 2MFt-ban van a Madison. Annyiért nem kapok (jó) T-maxot!
    És ha még kapnék is, hát senki nem adna annyit a Madisonért, LOL.:DDD

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Hauptmann #13629 üzenetére

    Ez karbis? Mert túldúsulást "hallok ki" a hibaleírásból.:))

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Burt1793 #13626 üzenetére

    Egy pillanatra visszatérve ide: az elég nagy gáz, hogy nem old le a kuplung.
    Manőverezni se lehet normálisan. Felpörögni se tud ha kilőnél: vidd vissza!
    (Ha a kuplungrugók nyúltak meg, akkor azért, ha a variót állították el, azért.)

    Ha meg gyertyákat (sic!) cseréltek egy egyhengeresben... akkor azért.:R

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Burt1793 #13650 üzenetére

    A probléma, amit leírsz, hogy nem csúsztatja normálisan a kuplungot.
    A linkelt megoldás konkrétan leírja, hogy melyik volt a hibás alkatrész!
    Hibás, tehát nem üzemszerűen működő. Amúgy több minden okozhat
    ilyen tüneteket, pl. egy gyenge kontrasztrugó, vagy a túl nehéz görgők.
    Ekkor ugyanis már a kuplung nyitása előtt kezdhet felváltani a varió.:O
    (Olyan mintha 1-es helyett 2-es, 3-asban akarnál indulni. Oké, egy dízel
    megoldja nyomatékból, de ezek a kis egyhengeresek döglődni fognak.)

    Az, hogy több típusnál előjön a hiba, nem jelenti, hogy nem hiba.:R
    Bár kétségkívül nagyon érdekes érzés egy olyan közvetlen* kapcsolat
    a hajtás, és a kerék közt olyan tartományban, amiben robogónál NEM
    kéne soha lennie. Kicsit ezért is fázom a Dr.Pulley féle HiT kuplungtól.
    Az ha befeszít, már nem csúszik, de ha hamar feszít be, az indulásnál
    rángathat. Finom manőverezésnél igenis balesetveszélyes, hogy nem
    azt csinálja a motor, amit megszoktál. (Lépésben előre kúszásnál két
    autó tükre közt a pirosnál meg csak ne kelljen már negyedgázt húzni.)
    Egy jól működő kuplunggal "festeni" lehet centizés közben a tolóerőt.
    Egy szarral meg bakkecskézni. Volt benne részem. (Nem kellemes.:DDD)

    *: mint egy hamar kiengedett kuplung egy manuális váltós masinán...
    (Vicces lehet alapjáraton gurulni, de robogóval eléggé bizarr, LOL...:D)
    Nem beszélve, hogy alapjárat környékén kb. SMKP-nyi ereje van csak.
    Mondjuk, ha megszoktad, hogy rángat, neked jó úgyis, az más kérdés:
    nincs azzal baj, csak jó tudni, hogy a hibátlan Hondán is lehet hiba, és
    nem az a megoldás, hogy rálegyintesz, hogy ilyen, hanem javít(tat)od.
    Adott esetben egy félrekopott kuplungharang cseréjével. Én is vettem
    volna már új kuplungharangot (is), csak az SPD lenyelte a rendelésem
    .

    Szerk: amúgy érdemes elolvasni huszi linkjét, ha anno nem olvastad.:Y
    Mert ha még el is hiszem, hogy alapjárat közelében szépen felgyorsítja
    a géped a motor, biztos nem foglalja imába a neved - olajnyomás híján.
    Nem, a robogómotor egyáltalán nem alapjárati terhelésre van tervezve:
    üzemszerű használatkor kuplungcsúsztatás miatt ott NEM terhelődik...
    (Nekem 1500 az alapjárat, 2000-nél tuti leold a kuplung, 2500+-on nyit.)

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Burt1793 #13652 üzenetére

    Ez a beszéd. Nanáhogy nem fog úgy gyorsulni, ha túl hamar betapad.:))
    Nincs nyomaték, és amíg el nem jut a megfelelő tartományba, csak erőlködik.

    Várjál, várjál, várjál: mi az, hogy hidegen? Mekkora olyankor a fordulatszám?
    (Tudom, nincs mérőd, de kamerád van, és hangból már ki lehet számolni.:D)
    Csak mert a motor hideg üzemében normális az emelt alapjárat, aminek épp
    lehet a mellékhatása, hogy benéz a kuplung nyitási fordulatába... Nem kéne,
    de előfordulhat, és akkor más jellegű a hiba: tudni kéne a fordulatszámot!:O

    Szerk a szerkre: hogyne lenne sport mód. Úgy hívják, hogy "sportvarió".:R

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Burt1793 #13654 üzenetére

    Ha jó gyárilag, ne tuningold... (Ami nem romlott el, ne javítsd.) De ha van
    valami beállításpara, érdemes körüljárni. Semmibe nem kerül pár mérés.
    Az biztos, hogy egy sportvarióval jobban menne, cserébe többet enne.:K

    Ui: most már kíváncsi lennék arra a gépre, hogy mit megy (betegen).:C
    Szegény Nexus 500-nak volt vmi légszűrő+kuplungparája, és máris szar
    rajtokat tudott. Tipikusan jobban kéne mennie, de rohadjon meg, nem...

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Burt1793 #13656 üzenetére

    Sajnos minden mindennel összefügg, és túl sok a változó.
    A kuplung kisrugói ugyan bizonyos fordulaton engednék a
    kuplungpofákat kicsapódni, de ez a fordulatszám csakis a
    kuplungtengely fordulatszámától függ, ami viszont nyilván
    egy változó áttételen keresztül kapcsolódik a főtengelyhez.
    Pl. 2.68: azaz 1500-as alapjáratnál a kuplung 560-at forog.
    Ha kicsit is nyit a varió, és mondjuk elmászik 2.5-re, máris
    megpörgeti 600-ra a kuplungtengelyt -> nem tűnik soknak,
    de pont el tudja vinni a kuplung nyitási fordulatszámát is...

    Mondjuk úgy tudtad, hogy 2500-on nyit, és minden gyári...
    Szóval valójában 933-on nyit, és muszáj csúsznia, mert a
    kerék értelemszerűen áll egy indulásnál, de a végáttételen
    át egy fix fordulatszámot kéne elérnie. (933/6.222=150-et.)
    Így még mindig a Madisonnál maradva legalább 13,6 km/h
    elérése szükséges, hogy a kuplung már ezen a fordulatnál
    betapadhasson: ha viszont feljebb váltott közben hosszabb
    lesz a csúsztatás, a gyorsulás romlik, melegedés/kopás nő.

    Nem mindegy. Beállítástól függően lehet fordulatszámejtés
    a csúsztatás végén, de nekem pl. emelkedni szokott - és a
    motor abban a pillanatban érezhetően "kilő". (7000 rpm.:D)

    Szerk: viszont egy kifejezetten rajtra optimalizált kuplunggal
    hótziher, hogy nem lenne kényelmes közlekedni: "magasan"
    fog, és hirtelen tapad be, azzal araszolgatni rémálom...:R
    Kis Maja volt ilyesmi az elején. Nemmegynemmegy, anyád!
    (Pedig az csak 15LE. Madison lehet kerékre húzható lenne.)

    Változók:
    - varió típusa: gyári, sport (Multivar, Polini, stb.), speciál (JC)
    - görgő súlya: gyári, könnyű, nehéz, ill. speciális alakú? (SR)
    - kontrasztrugó ereje: minél gyengébb, de ne csússzon a szíj
    - szíj típusa: gyári, kicsit eltérő "itt-ott", de kompatibilis stb.:D
    - kuplung típusa: gyári, sportos, lusta (hamar nyit és csúszik)
    - kuplungharang típusa: gyári, tuning (jobban "átszellőzik" pl.)
    - véglehajtás beállítása: gyári, tuning ("hosszabb"/"rövidebb")
    - pilóta testtömege, és a jobb csuklójának végállásai:))

    Szóval számtalanféleképpen lehet elcseszni egy gyári motort.

    Szerk: bocs a 2.68-as példáért, fejből a range-et írtam be...:B
    Késő van már. De nem számolom át, nem lényeg, csak példa.

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Burt1793 #13658 üzenetére

    Jó meglátás, mert az az ejtés arra utal, hogy valami nem stimmel,
    mert "beleváltott" a varió a kuplung csúsztatási szakaszába.:R
    Persze, ha minden full gyári a gépen + semmi sem kopott, passz!

    Nem tudjuk, hogy ellép-e, mert sosem mértük össze. Jó, hát HA a
    számok nem hazudnak, akkor vélhetően igen, mert ugye nagyobb
    ccm (279->383), több nyomaték (26->30), több LE (27->30), és ez
    ki is hozható belőle a sportvarióval, cserébe durva a fogyi (3,5->6).
    És HA hinni lehet a számoknak nehezebb is (162->178), szárazon.
    (Feltöltve meg pláne, mert nagyobb a tankja és több az olaja is.:K)

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz csongi #13662 üzenetére

    nem egy allando gyorsitasi elvezetek kielesere van kitalalva
    Azért még megengeded a gyártóknak, hogy "sportos" robogókat gyártsanak?:DDD
    (Sőt, ezek az idióták képesek még 50-es robikkal is, full bőrben versenyezni.:D)

    Igazából persze úgy van, ahogy írod: a hajtáslánc úgy van tervezve, hogy bírja a
    gyűrődést, minden gépnél azt, amire szánták, ha egy nagypapisra tervezett robi
    kapja a sportos vezetési stílust + tuningokat, garantáltan hamarabb tönkremegy.
    De egy Nexus 500 sportrobogó (figyeled a gyártói kategórianevet?!) nehogy már
    ne bírja, ha nyelezgeted, meg kihasználod a benne lévő pacikat. Azért van! Sőt,
    tudod, a japán sosenemromlik el, szóval hagyni kellett volna a Burgman 250-est
    a francba szétesni gyárilag, hiszen úgy tervezték a gyárban, hogy szétessen.:K

    Szerk: vagy mondjuk (botrány, de) nem végsebességen közlekedni vele.:))

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    MÁS: ma rátankoltam (139 km után), mert kíváncsi vagyok a visszacsapó szelep
    hozza-e azt, amit vártam tőle (első ránézésre tökéletesen), viszont 0-100 után az
    átlagfogyi egy kicsit felkúszott. Aztán motorfék után állva meg 0 l/h-t mért. Lehet,
    megtelt a karbi úszóháza, és egy pár másodpercig még nem kellett utántöltenie?
    Na majd kiderül! Az első eredmények biztatóak voltak.:B (5,2 volt amúgy a fogyi.)

    Ja és megvan az olajnyomás hiba is: elrepedt az olajnyomásmérő adapter, azon
    esett néhány PSI, meg kezdett csöpögni a motor alá az olaj. Először azt hittem,
    csak jobban meg kéne húzni, de utólag belegondolva, lelazulni nem tudott, mivel
    nem tudott körbeforogni, szóval nincs más magyarázat, mint anyaghiba. Amit az
    erősít meg, hogy egy picit jobban meghúzva a 45 fokos adapter feje a kezemben
    maradt. Hát leizzadtam, mire kiimádkoztam a beletört menetet, de sikerült.:R
    Szóval most nincs olajnyomásmérőm. Mármint nincs neki jele, mert nem fér el a
    jeladó, de milyen jó, hogy volt, mert jelezte azt a hibát, amibe nélküle sose futok.

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz miresz #13666 üzenetére

    Index relé csere.:K Szerk a szerkre: mondjuk valami ilyesmi.:R
    #13668: nem vészes, kis kézügyességgel az orrán át elérhető.:D

    akkor is jól villog?
    Igen. (Sajnos mellékhatása, hogy nem fog feltűnni, ha valamelyik
    izzód kiégett, vagy valamelyik LED kontaktos / szétrázódott...:()

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz miresz #13669 üzenetére

    Igen, konkrétan 2 lábas, és konkrétan derékszögben állnak a csatik.:R
    Kérdezd meg huszit, mielőtt megrendeled, lehet, hogy tud rá kedvezményt.

    Egy kicsit sz*r ez a kép, mert pont a csatikon van a vízjel, de ott vannak...

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz üszök #13671 üzenetére

    Az bizony.:K Azt írja az Egü, hogy ez sem hamis, csak más.:DDD (Csak tudják...:D)

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz üszök #13674 üzenetére

    Azt mondják Pulley-ék, hogy a gyári* súly -10-15% hozza a legjobb eredményt.
    Kérdés, hogy neked gyári súly volt benne, vagy vki már rakott bele könnyebbet?

    Nekem 17 gr volt benne, ezért egy szolid 16 gr-mal "kezdtem": sokat sajna nem
    hozott gyorsulásban, mert nem "engedte" teljesítménycsúcsra a fordulatszámot.
    De a végsebességet rendesen kitolta (150). Megérkezett már a 14 gr szett, de a
    csöpögő olaj előrébb való volt, úgyhogy még nem kísérleteztem vele: kicsit félek,
    hogy túl könnyű lesz. De mivel a 15 gr Malossival is van tartalék a gyorsulásban,
    talán pont jó lesz: majd kiderül! A Malossival viszont szar a végsebesség, de ezt
    már írtam: hamar elfogy a gyári áttétel, és onnan csak forog-forog... De minek.:B
    (Anno teljesen gyári / kopott varióval is ment a 140, csak "szétforgott" a motor...)

    J.Costa súlyokat láttam eBayen ilyen 8-10K körül. Azt mondják gyorsan kopnak.

    *: speciális eset, ha egy Multivarba kerül: ezen filozofált anno Andrew. Én abban
    gondolkodtam, hogy biztos jó lesz bele, de valójában a két hatás már kicsit sok:
    mindenki növelné az áttételt, aztán a szíjnak már nincs hova mennie, ledarálódik.

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Brogyi #13676 üzenetére

    És ha jól láttam nem várt 3-5 secet azzal az indítózással. Mindenesetre érdekes!

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Burt1793 #13679 üzenetére

    Belenéztem a videó elejébe, tényleg jó a kép, meg látszik a műszerfal. Nade!
    Szerintem egy más típusú motorkerékpár sebesség/fordulatszám adataiból
    a saját motorodra semmilyen következtetés nem vonható le. Hiába ugyanaz
    a blokk, a hajtás hótziher nem ugyanaz, de pláne ha még tuningvariót tesztel.
    A jelzett sebesség az ég tudja mennyi valójában. Nekem 4%-ot csal az órám,
    ami elég jónak számít (250-es Maja dettó), a 180-as meg 15%-ot csalt.:R
    Ha a tulaj azt mondja 2%, akkor lehet annyi (nekem is 2+2% valójában hehe).

    Azt jó tudnod, hogy ezek a variók speciálisak... Amíg egy gyári varióban egy
    görgőkönnyítés a gyorsulás javításával garantáltan rontja a végsebességet,
    addig egy sportvarió növelheti is azt... Vagy ha mégsem, hát csökkentheti a
    fordulatszámot nagyobb tempónál. Keress rá az "overrange" kulcsszóval.:K

    Ugyanúgy a Dr. Pulley csúszógörgők. Van is fent egy Burgi 400-zal jó videó!
    Kicsit remegős a kép, meg időeredményeket nem ír, de amúgy látványos.:D

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz csongi #13688 üzenetére

    Ezt pofázzuk már mióta...:D Csak ha beletolja a deklibe a szíjat, hézagolni kell.
    Amúgy gyorsulás szempontjából meg 80-ig jobb, mert engedi pörögni: win-win.

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz csongi #13694 üzenetére

    Egyrészt, a formájából adódóan nagyobbat emel, tehát igen, kisebb fordulatnál
    eléri a végáttételt, másrészt semmi nem garantálja, hogy egy hézagoló-mentes
    gyári varió tárcsái valóban összeértek a gyári görgővel, ha nem forgatod tiltásig.
    Ez viszont bőven tiltás előtt képes összezárni a tárcsákat, így lehet utazóban a
    fordulat jóval kisebb, így a fogyasztás is kedvezőbb.:K Egyetlen necces kérdés,
    hogy a szíj vajon elfér-e a dekliben, ha a tárcsák teljesen zártak/hézagoló nincs.

    Nekem a Multivar + 16 gr Pulley 150 körül csinált egy fordulatugrást, még a régi,
    kisebb bordákkal rendelkező szíjjal - az új Mitsuboshit nem akartam darálni vele.
    De van némi kopásnyom (hangyányi!) a Mitsu szíjon is már, látszik a festésein...

    Beraktam a 14 gr Pulley-t: elsőre túl könnyűnek tűnik, nagyon felpörög (7500).:(
    Viszont nem tudom mit csinál 100-nál, mert akkor meg lemegy 6000-re.:))
    Ezzel nem lenne baj, ha nem attól menne le, hogy elkezdi fékezni a dekli! Meg
    kell néznem, mert fogalmam sincs, és drága mulatság lenne ledarálni a szíjat...

    Viszont a gyorsulás meglepően jó lett, még ha kicsit túl is pörgette az indulást!
    Az összidő nem rosszabb, mint a Malossi 15 gr-mal, viszont a 60-100 jobb lett.

    Ui: sőt, ha leforgatod tiltásig, még akkor sem biztos, hogy összezárnak azok a
    tárcsák, gondolom ezért köszörültétek vissza a varió csapszeget a Burgonyán...
    Én pl. mértem nagyobb áttételt, mint amit a gyár megad leghosszabbnak (0,88),
    tehát valószínűleg a gyár nem azt adja meg, hogy a tárcsák tutira összezárnak,
    hanem, ameddig a hagyományos görgők képesek értelmes keretek közt emelni.

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    Amúgy megvettem azt a digitális nyomaték adaptert... Rohadt jó!
    Oké, gyárilag kishibás, mert az elemtartója szar. És sajnos PONT
    az ütvecsavarozó ütéseire nem mér. De minden másra rohadt jó!

    Pl. az elvileg ~10 Nm-re meghúzott csavar nem akarta az igazat,
    és 18 Nm kellett a lelazításához. Ilyet se tudtam eddig kimérni.:D

    Meg az akkus csavarhúzó gyenge akkuval alig 4,5 Nm-t tud húzni.
    Az a vicc, hogy ráraktam a rendes nyomatékkulcsra, s 9,2 Nm-nyi
    célt tökéletesen lecsipogott, és a kulcs is pont akkor kattant el.:D
    (Nem is értem, miért írják rá, hogy csak 20 Nm-től, mikor nem is.)

    Akár a bicikliszerelő racsniskulcsra is rácuppantható (adapterrel).
    De tényleg egy élmény ezzel dolgozni. Izé szórakozni. Tetszik, na!
    Csak a rohadt ütvecsavarozótól azóta is cseng a fülem (füldugó!).

    csongi: igen, a pulikutyát 15-20K körül vesztegetik a Madisonba...

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz üszök #13704 üzenetére

    Az az igazság, hogy ha már eddig is "könnyű" görgők voltak benne, akkor lehet,
    hogy csak "nagyok az elvárások" a géppel szemben, mármint, lehet, hogy eddig
    is viszonylag jól ment, csak nem érződik - és ezen már sokat nem tudsz javítani.
    Egy bizonyos szint fölött azért seggdynoval már nem érezni pontosan a hatást...
    Vagy ha igen, még mindig lelombozhat az objektív valóság, hogy sz*rabbul megy.
    Szóval túl könnyű görgővel, ha nagyon pörög, az is lehet baj. (Fordulatszámmérő,
    ha ismered a nyomatékgörbét és/vagy objektív gyorsulásmérés szükséges.:R)

    Amúgy tapasztalatom szerint elég sok minden leronthatja az eredményt. Pl. szél.
    Ha belegondolsz: mennyire érződik a 9,6-ról a 8,6-ra javulás? Valamennyire, na.:D

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    Dr. Pulley 14+16 gr első élmények: "seggre" nagyon jó!:K Lehet viszonylag
    alacsony fordulaton krúzolgatni (pl. 100@5000 rpm), de ha lenyelezem, nos
    7000-re odaszögezi a fordulatot, és megindul, ahogy kell. Viszont lemérve...

    Betudom a széljárásnak. (Vagy lehet, hogy nem 7000 a teljesítménycsúcs?)
    Mondjuk az figyelemreméltó, hogy a 0-60 szépen javult, ha a 60-100 romlott:
    azért az a 7500-as szétpörgés nem csak érzésre volt kellemetlen...:))
    Szerk: persze vegyük hozzá, hogy +/- 0.1s mérési hiba is benne van, LOL.:D

    Szerk: rendellenes kopást, vagy furcsa nyomokat nem láttam a dekliben.:F
    Viszont a régi külső tárcsa széle kicsit nyomvályúsabb volt, így visszakerült
    a Suzuki tárcsa, ami múltkor egy kicsit ledarálódott: ez egy ilyen bicikli...:DDD

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Hauptmann #13719 üzenetére

    Teljesen felesleges összehasonlítani. De ezt már mondtam neki. Más motor,
    más hajtás, de ő már tudja, hogy az ő motorján milyen a fordulatszám - LOL
    (Amúgy kb. 20-25K egy KOSO fordulatszámmérő, ha nagyon kíváncsi rá.:D)
    Persze vannak egyszerűbb modellek, olcsóbban, de hát adjuk meg a módját.

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz üszök #13724 üzenetére

    Szerintem killer nélkül akármilyen könyökkel hangos.:D Egy nyitott dob.
    Mondjuk a 180-as Maján tetszett nagyon a hangja, szép brummogós...
    Madisonon viszont kegyetlen hangos, és csattogós is, szóval felejtő.:(
    Néha jólesik állatkodni vele, de ~15 perc után megy vissza a db killer...

    Megoldásom a kettő közötti állapotra nincs egyelőre, viszont találomra
    tuti nem "furkálnám" a hangtompítót, mert semmi sem garantálja, hogy
    jó lesz, viszont ha hangos, akkor probléma lehet belőle a műszakin is...
    Kéne egy másodlagos killer, úgy lehetne kísérletezni: anno még eBayen
    vettem vacsiújat, vmi 15K-ért huszinak az elvesztett példány helyett, de
    manapság nem találni sehol, gondolom azért, mert rég nem gyártják.:O

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz csongi #13733 üzenetére

    Szerintem az nem power szelep, hanem a "secondary air", azaz kipufogógáz
    visszavezetés a motorba, ami elvileg csökkenti a károsanyagkibocsátást...:K

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz DigitXT #13712 üzenetére

    Széljárás lehetett az (pénteken kifejezetten szeles idő volt). Mondjuk ma
    meg killer nélkül jöttem, de az nem hiszem, hogy sokat számítana.:R

    Viszont vicces, de az Egéren mértem egy 7,6-ot is, ott, ahol a Majának a
    11 mp kellett a 80-hoz.:D Szóval ott van egy enyhe lejtő, valóban, hehe.:DDD

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Burt1793 #13742 üzenetére

    +1:DDD

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Burt1793 #13751 üzenetére

    Vegyél egy nagyobb motort, ha ez túl kicsi.:))
    (Amúgy nem is túl kicsi, csak nincs rajta lábtér...)

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz kcsa #13753 üzenetére

    A lábszárnak ezen sincs hely.:N Határeset (:))):

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák