-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Nehéz megítélni, hogy a Liberty ennyire fickós, vagy a Maja ennyire lusta.
(Mindkettő igaz lehet. Jóféle harapós 2T, könnyű kasztnival + pilótával. Talán
még egy kis nitrózás is volt a villanymotor mellett: a turbó sivítása elnyomta.)HGabor89: egyre jár az agyunk. Nem vagy! ÉS!!!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #7718 üzenetére
Amikor Andrew kihozta a gyerkőcöt, én kértem elnézést, és csak kicsi gáz,
kicsi gáz... Aztán 50 méter után odahúztam, hogy hallja Andrew: a gyerkőc
ugye az SBK-n edződött, szóval "megszokta" felkiáltással. DE nagyon sok.
Tudom. Az a baj, hogy kicsit recsegős... Bogyónak kéne bele terveznie egy
olyan hangtompítót, amivel mélyebb brummogás marad - és nem recseg.A gyári tompítóval tiszta gyári hangja van, csak az meg nem ért meg 80K-t.
HGabor89: az az autós konkrétan levillogott téged, engem meg ugye nem
engedett elindulni veled, szóval bejeleztem neki a xenon refivel+kikerültem.huszi.gyb: Két kézzel fogta be a fülét, és próbált elbújni.
Ó bazz, tényleg elnézést kérek! Ilyenkor azért elszégyellem magam...
(Most viccen kívül, halál komolyan: hazajönni sem szeretek így a géppel,
mert ugye itt még felfele is kell jönni, és olyankor kegyetlen, amit művel.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #7719 üzenetére
De amúgy vártalak, néztem a tükröt. Felcsorogtunk a szentendreire, és
mivel be kell sorolni, ezért húztam egy kövér gázt. Ennyi.És tartottam. Egyébként nem szoktam így menni. Mármint... (A Majával tuti nem!)
Ja, amúgy a többieknek is mondom, hogy megint SZOPÓROLLER!
A szimering cserét jól elcsesztem, nem "színel fészekkel" => enyhén
könnyezik, legalább csak enyhén viszont szépen megolajozta a szíjat,
ami alig fél éves, de már kukásra repedezett. (A Dr. Pulleyt is kivágom,
ha ilyen lomhán rajtol vele a gép, hogy 50-esek esznek meg reggelire.)
Viszont kell a végsebességhez, szóval lesz belőle 12 grammos "Puli"?Szerk: az új légszűrőket meg majd akkor kapja meg, ha rakom össze.
Hogy is van az a mondás, hogy arestbéna szerelő kétszer dolgozik?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #7723 üzenetére
Akkor mindezt videóban is. Legközelebb hamarabb visszalassítok.
Pl. azt a balra sávváltást a piros előtt rendesen benéztem, még jó,
hogy ott van a terelővonal alias motorossáv. (A buszsáv felé kellett
volna orientálódni. Csak nem tudtam, hogy jön az RR, vagy sem?)Még azon is erősen gondolkodom, hogy annak az autónak jobbról
vagy nem adtam előnyt, vagy esetleg tán észre sem vettem - vagy
ami valószínűbb láttam, hogy elférek (végülis elmentem előtte).Hülye egy este volt, 2 órás szopóroller szereléssel, aztán a másik
előtolásával, s egy rövid, de annál "cihopatább" gurulással.
(Lehet, mindkét motort el kéne adnom, nem való nekem. Egyik a
lassúsága, másik a gyorsasága miatt.Az RR milyen durva lehet.)Harminckét éves lettem én -
meglepetés e költemény[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #7727 üzenetére
Szólni kell a kínai helyszínelőknek, azok ismerik a CSÍ-t, és élesítenek rajta.
De amúgy a kamera mentségére legyen szólva: este volt, sötét, hosszú záridő,
és gyors mozgás, nem tud éles képkockákat lőni szerencsétlen, de tényleg.
Meg nem arról híres, hogy a 170 fokos látószög szélén tűéles / torzításmentes.
Nézd a jó oldalát: anonimizálja a rendszámod. Amúgy ez az eredeti képkocka!
(Elméletileg sokkal jobb. Gyakorlatilag meg ez is olyan, amilyen. Tudod 22K...)Szerk: legközelebb gurulunk egyet nappal, és igyekszem lassabban menni...
Szerk2: a vége az lesz, hogy a másik kam rajtam marad, Grillo vesz GoPro-t. [ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #7727 üzenetére
Különben is idejét múlt a Full HD. Ma már a 4K a menő. Ez a kamera is 4K.
-
DigitXT
félisten
Biztos le lehetne, de ahhoz gépész kell. Ez a hang amúgy tompító nélküli.
A tükröződő fényeket én egyáltalán nem látom, nem a plexin át nézek, de a
kamera baromira örül bármilyen fénynek, amit fel tud venni. És közel sincs
olyan dinamikája, mint az emberi szemnek... Csak egy példa a miheztartás
végett: tökéletesen láttam Hauptmann kollégát is, nem csak egy fekete folt
volt, a kamerának meg ennyi maradt meg. Nem baj: anonimizálta őt is.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #7737 üzenetére
A fényerőszabályozót meg nem raktam be, mert nem volt rá szükség.
A gyári műszer olvashatatlanul halvány volt. De ha kimennék a város
szélére ahol annyira alkalmazkodna a szemem a vaksötéthez, hogy a
Tejút csillagait számolgatom, mi történik az első szembejövő 10W-os
Babettalámpától? Bingo! Telibevakulok, akár hosszú másodpercekre:
na ha valami, akkor az balesetveszélyes. (De majd letakarom őket is.)
Nem muszáj ám xenonnal világítani. 35W HS1 izzó bőven elég. Ha az
úton más nincs rajtad kívül, hozzászokik a szem. A holdfényhez is.A következő mi lesz, srácok? Cseréljem a gyári fedkompot, mert csak
egy sárga pacát lát belőle a kamera? De én látom rajta a számokat is.
Biztos, hogy egy videofelvételből kell okosabbnak lenni annál, aki azt
a motort már egy éve használja (javarészt) ezekkel a műszerekkel?Nyolcezerszer írtam anno, hogy nem vakít, Huszi jókat röhögött rajta,
hogy minek írom, amikor triviális (látta), de úgy néz ki muszáj beírni...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #7740 üzenetére
Persze, semmi akadálya. Van hozzá minden.
kcsa: úgy valahogy. Csak böki a csőröm, amikor
keverednek féligazságok, és alaptalan az ötletelés. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #7776 üzenetére
A takaró konkrétan nem fér oda. Ha kettéflexeljük, szerintem akkor sem.
Esetleg egy része, mondjuk harmada, ha beférne, ami persze lehet jó, de...
(Nem egy nap. Kb. 1 óra volt kiszedni a lámpát, majd nagyjából ugyanennyi
az átépítés, ez+az, de ahogy kinézett szerencsétlen, nem gondoltam volna,
hogy lesz motorom holnapra. Fogjuk rá, hogy 3-4 óra - de akkor kompletten.
Ilyen apróságokat is számolva, hogy pl. rossz W5W izzót találtam, LED-del
meg mégsem mehetek vizsgára, baromira elüt, keresnem kellett az izzót...)
Szerk: meg mondjuk szétkaptam a foncsor rögzítését, mindkét búrában, uis
azzal nagyon megszívattam magam múltkor. Alig lehetett tekerni attól a fém
bizbasztól... Na azt pl. kompletten kihagytam, így jól tekerhető a magasság.Ui: szegény Maja, rendesen be lett falazva, de annak most szíja sincs, LOL.
Szerk: Madisonra a gyári kiput nem raktam vissza, csak bele a hangtompítót.Szerk: 7777 (Hét!) [ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #7778 üzenetére
Valami ilyesmi a terv. A "zöld PUG-nak" meg a kipuja szakadt le majdnem,
de feldrótoztam, holnap nézik szervizben. (Esetleg majd beugorhatnál festeni,
javítófesték gyári színkóddal van, ecsetes üveg, de nem akarom elcseszni.)Szerk: Majába milyen szíjat vegyek? Van valami hiperolcsó is a Citynél, de a
Malossi szimpibb. Csak mondjuk 2x annyiba kerül, amit nem egészen értek.
(Szerk: mondd, hogy az a kopás nem azért van, mert a Dr. Pulley túl nagyot
emel, és ez is beleér a deklibe, mint a kis Maján hézagoló nélkül a kevlár.)
Szerk: a következő képen pedig az olajozottan működő szíj, és berepedései:[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #7780 üzenetére
Nos, széthajtottam. (Amúgy az olajat nem szereti. Eleve "könnyező"
főtengely szimeringgel vettem át a gépet, ami pl. a varió külső tárcsáját
finom olajfilmmel vonta be, a varió meg emlékszünk, hogyan nézett ki?)Ui: amúgy ahogy mondtam, ezt a túlmelegedős nyekergős dolgot csak
úgy lehetett előhozni, hogy egy huzamban mentem 30-40 km-t. (Akkor
annyira hideg sem volt: télen egyszer sem nyekergett... Te nem mentél
vele többet egyszerre 20 km-nél + 70-80 km/h fölé sem húzattad lol.)Szerk: ha tényleg szept. 18-án volt ez a mutatvány / olajcsere is akkor
volt, akkor nem használtam túl az olajat... Én nyárra emlékeztem.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #7786 üzenetére
Mindegy most már. Rendbe kell rakni, aztán jó lesz megint.
Szerdára kaptam időpontot műszakira. Erre mi történik ma,
miközben jövök (az egyetlen működő motorommal) melóba?Valamikor, valahol elszállt a p... a jobb index hátsó takarója.
Nem vagyok ideges, á. 3K-ért hegesztették meg, de sose
volt jó - a takaró nem illeszkedett a biztosító "madzag" meg
el volt csípve. Eddig kábelkötegelő fogta - tegnap a szerelés
miatt vágtam le, és elfelejtettem visszakötegelőzni. Most ez
vagy megvan valahol az út szélén, vagy vehetek qrvagyorsan.
(Mondjuk van Győrújbaráton egy bontós Madison, talán...)Ide meg képzeljetek el valami cifra káromkodást. De némán,
mert az irodában ülök, csak magamban érzem az ideget. -
DigitXT
félisten
Az is mázli, hogy ki se vasalták! Anno, amikor a Maját vettem, hazafelé elveszett
róla az akkutartó fedele. Este volt már, mire fordultam arra, így nem találtam meg,
de másnap (mivel az egy echte szopóroller volt, be se indult reggel, nyehehe) már
nappali fénynél is jártam a kereskedésnél, és a hazaúton meglett. Igaz, kivasalva,
de a célnak megfelelt. Évekkel később veszett el újra, akkor már nem került elő,
így lett bontóból megoldva ~3000 pénzből: még szebb állapotban is volt az elsőnél. -
DigitXT
félisten
Ne is mondd! Egyetlen motorom volt, ami szerelőt nem kért: az első!
Csak annak meg rendszáma nem volt... De az mindig pöcc-röff, csak
tankolni kellett. Persze átb*sztak a korával, meg a tekert órájával, de
tényleg nem romlott el rajta soha, semmi. Nem is szereltem semmit!
(Olajcserére elvittem szépen a szervizbe, ott megcsinálták, és kész.)Csak egy dobozt fúrtam fel rá hátra (ami most a Maján van, de azóta
már rendes konzolon, hogy ne 1,5 személyes legyen, Huszi alatt),
meg egyszer szórakoztam az izzók csereberéjével, mert sötétben az
a HS1 abban sem volt túl acélos. Kapott valami komolyabb H4-et, az
nem volt rossz, odáig meg nem jutottam, hogy leégesse a foncsort...És akkor jött a Maja, ami egy fullra lelakott olasz import kotla volt.
Nem kevés pénz locsolódott rá, mire megbízható gép lett belőle, és itt
a megbízható nem szarkazmus, azóta lett vele megint ez + az, de ha
Marcell (végre) hajlandó lesz összepakolni az új hengerrel, akkor talán
lesz Huszinak egy problémamentes szezonja (új gumik, új motor stb.)Szerk: amúgy nem. Az első figyelmeztető jel korábban jött. Amikor a
próbaúton leállt a gép, és nem lehetett beindítani, tolhattam vissza.
Én balfasz MÉGIS megvettem/elcseréltem, nagy buktával... Mindegy.
Ez már csak történelem: nem tudom újra kezdeni + a szopórollerekre
rálocsolt 1-2 millát megspórolva venni egy újszerű használt gépet...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #7809 üzenetére
Nem fér be a gépükbe, vagy mi a stájsz? Én is oda terveztem vinni a Madison
gyári lámpáját, de egyelőre visszaraktam úgy ahogy van, lesz ami lesz alapon... -
DigitXT
félisten
válasz Something_ #7812 üzenetére
A 2 kamera az edzőteremben dolgozott hétvégén, elfáradtak. Én is:
nem lettek feltöltve, és nem hoztam el őket egyáltalán. Cihopata mód
sem volt ma terítéken, bár valóban odahúztam egyet a Lágymányosin,
és hát nem pont ott esett szét a motor?Huszi a Tactot is rám keni?Szerk: megvettem a 20K-s akksit. Ez a Banner aksi kaksi... Még épp
indít, csak... Kicsit érzékeny a fogyasztókra, hogy úgy mondjam LOL.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #7814 üzenetére
A mellékelt ábra szerint: drágát.
-
DigitXT
félisten
Én otthagytam kormányzárral... Ha elviszik, vigyék. Szívjon vele más.
Amúgy van egy riasztós tárcsafékzáram, azt azért rá szoktam dobni, és
amúgy ritkán parkolok utcán. Cégnél mélygarázs, albérletben garázs.
(Majához csak egy sodronyzáram van, azt nem is viszem, mert minek...
Csak elfelejteném, hogy ráraktam, aztán amiatt perecelek egy jót, LOL.)Mosquito34: 15Ah és AGM. Nekem ez megéri a felárat a 11K-s Yuasával
szemben, amihez még savat SEM adnak + nekem kellene töltögetni. Brr!
Jah, amúgy a Yuasa csak 12Ah (ebben a méretben), és csak 165A max.,
ez meg -18-ban (sose lesz használva) tud 160-at, +20-ban meg 270A...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Persze, kiválóan. Ha elfelejtem, azonnal visít (mozgásra).
Könnyen felpattintható, és leszedhető. Egy hátránya van,
hogy elég nagy darab, és kisebb tárcsafékre nem fér el...Pl. nagy Majára épp ezért nem használtam. Kicsire igen:
más a féktárcsájuk kialakítása. Ja igen, "drágaszááág"...
Már nem emlékszem, pontosan mennyi volt, de ~25K.És elég hangja van ?
Szerintem igen. Típust nem írtam: Abus Detecto 7000 RS1[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #7826 üzenetére
Így is nézhetjük. Remélem beválik... Ha csak egyszer kell megvenni,
mint a Topin 6C80-at a kis Majába (na jó, azt vettem még egyet, de...),
akkor megérte. Huszi tanúsíthatja, hogy azt kitoltam a pincéből anno 2
hónap állás után, és tök hidegen, azonnal pöcc-röff: jó kis akku az...A desztvíz töltögetéshez is béna vagyok, inkább kihagynám, na...
Aggasztóan nem tartja a feszt a mostani akku, pedig annyira nem öreg,
csak a szerelőnél is le volt sz*rva... meg amikor otthon állt, akkor is, és
pl. egyik cellában az elektrolitszint szépen lejjebb volt, de ezt már írtam.
Inkább annak örülök, hogy indul a motorka, nem kellett megint rátölteni:
lehet, hogy nem mondtam, de utálom kiszedegetni is, meg töltőre tenni.Ui: úgy is nézhetjük, hogy eladtam a kis N103-at, a teljes ár megvan.
Amúgy mindegy: ez ilyen bicikli... (+5-10K meg se látszik a grafikonon.) -
DigitXT
félisten
Hm... Most akkor oda lett a SPOILER használatának lehetősége a topikban?
Gomb az nincs, de a régiek megmaradtak. [SP]Esetleg még begépelve működik?[/SP]NOPE!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Bizonyos poénokat ellehetetlenít, de néha engem is zavart.
Bár az élőszavas "megbeszélésünk" óta tudom, hogy a bankos
brigádot minden létező formázás (vastagítás/dőlt/OFF/stb.)
zavarja (beleértve az én "sorkizárt" hasábjaimat!), szóval
ha rajtatok múlna, nem maradna más, csak EZ. A plain text!
Welcome to the real world, and back to the '90-s e-mail.:) -
DigitXT
félisten
válasz Something_ #7865 üzenetére
Ha telibe kell fényezni az ajtót emiatt, akkor még kevés is az a 30eFt. Tapasztalat.
-
DigitXT
félisten
Elsősegély csomag ugye már nem kell a műszaki vizsgára (sem)?
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #7874 üzenetére
Vagy mégis? Van, csak az egyik lejárt, a másikon meg kifakult a címke...
Mosquito34: oké. Anno talán pont Andrew-val kaptunk össze ezen.
Hogy nem kell, de mégis kell, de nem, mert... (Azóta meg csak felejtettem.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ui: a frászt hozta rám a motorka, hogy megint kezdett vacakolni a hátsó fék!
Amióta a Kék Holdban lecserélték a fékolajat 5.1-re nem kerek valami...
Mondjuk sok időm nem volt tesztelni, mert miután kapott új első gumit, ugye
elfirkáltam, s utána ment a szerelőhöz, műszaki nélkül meg nem jártam vele.
(Kérdezte is a hölgy, hogy miért toltam a motort, nem működik? Mondom, á,
csak műszaki nincs rajta, hogy nézne már ki, hogy begurulok az állomásra.)Szívem szerint töltenék rá fékolajat, hátha csak annyi a baja (nagyon gyanús).
Hódok szerint meg nem, hiszen felkeményedik, s amúgy is a jelzett szint OK!
(Ha több van a tartályban, az már nem számít, sőt, ha túl sok, az sem jó...)Mindenesetre a csavarokat megjelölték, és addig NEM piszkáltam, amíg nem
kérdeztem rá, utána viszont kinyitottam, ami már önmagában segített (azt NE
kérdezzétek, miért: talán vákuumosra csinálták géppel?), de rátölteni nem volt
mit, mert a maradék fékolajat Huszinak adtam már "úgysem kell" jeligére...
(Amúgy sem lehet akármeddig eltartani, ha már egyszer fel lett bontva.)Akartam venni hétfőn, de végül elmaradt: mindenesetre néha nagyon "mélyen"
fog a fék, néha meg jó helyen. Fog így is úgy is: a kétujjas fék nem megy, ha
meg kell állni, mert rácsukom a másik két ujjamra. Mondtam Huszinak, hogy
majdnem kivittem a sorompót a céges mélygarázsban tavaly ősszel emiatt.Basszus. A DOT4-et még én raktam bele, és azzal teljesen jó volt, LOL. -
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #7884 üzenetére
Ma még nem, de idővel mindenképp...
Mosquito34: persze, nincs semmi trükk, a szokásos helyem.
Autóklub, Soroksári út 158/A, 9835 Ft (tavaly a kis Maja is ott
vizsgázott, szóval még klubtag is vagyok). A "nagy" Maja meg
eredetvizsgán volt ott, ezekről tudott a rendszerük. A Madison
új volt nekik, uis annak a teljes papírmunkáját a Honda Dream
csinálta 2013 szeptemberében, de most már ismerik "őt" is.kcsa: Ha mélyen fog az buborék lehet, ha más gond nincs.
Na jó, de akkor miért fog néha teljesen normális fogásponton?
Nekem ez nem tetszik. Mintha kevés lenne a folyadék, és ha
épp úgy áll a tartályban, akkor levegővel kezd? De a tök tudja.
Mintha a DOT4-gyel is lett volna ilyen gond, és csak rá kellett
tölteni még egy kicsit, onnantól kezdve mindig jól fogott. Fura.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ja még az is van, hogy Hódék szerint ez tök normális, hogy mélyen fog, mert
kombinált fék és hosszú a vezeték. Cseréljem le fém fékcsőre, talán az segít!
Mondjuk az, hogy előtte meg teljesen jó volt, gyanakvásra ad okot. (Sőt, még
az sem kizárható, hogy a hátsó fékcső gyárilag fémhálós - az elosztóig nem.)Továbbmegyek: tavaly kivettem a beállítócsavart, hogy hamarabb/jól nyomja a
főfékhengert a fékkar, s bár elsőre sokkal keményebbnek is tűnt, a próbaúton
ugyanúgy elkezdte a hol jó, hol nem jó játékot. Vissza is raktam a csavart.
(Mintha erre mondta volna csongi, hogy mesés fék. Hol volt, hol nem volt...)Ha tömítetlenségi gond lenne, nem keményedne fel, és elfogyna az olaj is.
Ha levegős maradt (fura, mert szerviz csinálta), akkor persze bármi lehet. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #7889 üzenetére
De, cseréltek fékbetétet is, mert eléggé le volt kopva a hátsó. (Sokat használom.)
kcsa: az első fék teljesen jó, komoly fékhatása van. Amikor épp nem fog mélyen,
a hátsóval is teljesen elégedett vagyok (azért is használom sokat így a városban).
Szerk: pedig csak szimpla tárcsa, de legalább háromdugattyús (2+1 a kombi).
Szerk: amúgy a DOT4-re visszacserélés elméletben milyen következménnyel jár?
Oké a forráspont csökken, de eddig sem az volt a gond, hogy felforrt volna LOL.Hauptmann: na igen, lehet, hogy én se firkálok el, ha nem blokkol nagyféken.
(Az új gumival, az esőben, pontban a buszsáv záróvonalának keresztezésekor.)szmissz: a Kék Hold amúgy normális bandának tűnik, de EZT én sem értettem.
(Produkáltak egy hibát a motoron, és magyarázzák, hogy az normális... Hátööö...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Jó, de akkor miért javasolod, hogy cseréljem vissza DOT4-re a DOT5.1-et?
Mert aprópénz, és egy potenciális hibát kizártál.
Szerk: de mi a "potenciális hiba"? Az, hogy a Hódék rosszul cserélték le esetleg?
Levegősre hagyták? Akkor miért cseréljem DOT4-re, miért ne csak légtelenítsem?
Szerk: francba, hogy pont most nincs féklégtelenítőm. Olajat meg vennem kell.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Á, a Madisonon már nem sok minden gyári. Amúgy ez nem is olyan olcsó.
Szerk: ha mondjuk most kell belőle 1 dl, 4-et lehet kidobni, pár hónap után.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #7898 üzenetére
Ezt már a hódék megcsinálták, én kihagynám...
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #7900 üzenetére
Megtörtént. Akkor hajtottak el. De mindegy, inkább leszarom.
Csak egyszer nem fog fogni eléggé - utána már mindegy lesz. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #8028 üzenetére
Előbb össze kéne rakni, aztán aki ad érte 300K-t kézbe, azonnal viheti.
Drágább lesz, mint ahogy vettem, de ezt-azt megcsináltam rajta...jöhettek szopóroller-szervizelni
Annyira nincs nagy baja. 2 db szimeringet kéne kicserélni, egy új szíj,
esetleg egy eggyel (vagy kettővel) könnyebb görgő. A légszűrőszivacs
már megvan, variátor légszűrőjét lecseréltem. Ha a szimering rendben,
akkor a gép patent. (Esetleg még egy új akkut el tudna viselni, idővel.)
Kormánycsapágyat meg cseréltessen az, aki 350K-ért keres motort...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Csókolom, ennek milyen rugózása van?
(Teccikérteni, a gyerök mérete amúgy...) -
DigitXT
félisten
Csak azért kérdezem, mert ha kínai quadtelóra cserélnénk, leérne a lába...
Szerk: mondjuk az első fekvőrendőrön elvérezne a típus, szóval felejtős.
Szerk: amúgy Suzuki Gemma. Egész véletlenül futottam bele. Nem tudom,
hogy a piros az már ültetve is van, vagy gyárilag ilyen, de érdekes típus.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #8077 üzenetére
Mondjuk a Csíkihegyek utcába a jobbost? Keríteni kell egy kutyát,
beszappanozni, első teló kirugózza, majd a hátsó fékkel befarolni a
már előkészített kopórétegen; természetesen az idomon is elfordul.
Amúgy a helyedben kezdenék aggódni, min. gurul a Bálna: teló-teló!Eldobom az agyam ettől a fillérbaszástól! Akkor még csodálkozunk,
hogy kis hazánkban nem lehet egyetlen NORMÁLIS motort se kapni:
mind szétgányolt fos? Az enyém is! Nálam "csak" az elektronika van
berhelve, ezért ha a benzinszintmérő hülyeséget mér, vagy mondjuk
valaki nem érti miért "3000" az alapjárat "magyarázkodnom" kéne.De ha gyárinak látszó(!) de kendácsolt telón fut a motor, jobb, mint a
lelakott, és legalább olcsó volt jeligére, az nálam kiveri a biztosítékot.40KHUF persze nem kevés, de 3 hét alatt bőven megkereshető, és a
Posta is kiszállítja ennyi idő alatt a vacsiúj telókat az olaszoktól.
Vannak dolgok, amiken nem spórolnék: futómű, fék, gumi tipikusan.
(Ezért volt felháborító, hogy a hódok után rossz lett az egyik fékem:
egyszerűen kevés volt benne a fékfolyadék: feltöltöttem, tökéletes.)De ezért lehet röhögni rajtam is, mert a vacsiúj gumin elfirkáltam.
Ui: és tegnap rájöttem, hogy utálok túrázni. Nem bírom a szélzajt, a
zenét is elnyomja + motorozni sem tudok, hiába a "sokezer km", egy
benézett kanyarban majdnem ottmaradtam. Nem is nagy tempónál.Elnézést mindenkitől, akit megbántottam esetleg. Vegyétek poénra!
Amúgy a Maja a leggyáribb, ott csak a Pulley volt túl nehéz.
Ha valakit érdekel, privátban keressen, olcsón odaadom, oszt' kész. -
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #8089 üzenetére
Sportkipuban hangtompító: semmi hangja. Csak a szél durva 90-nél.
A Nolan N103 jó bukó, de szélzajos.* Füldugóm van, de nem raktam
be, mert gondoltam nem kell, ha nem megyek gyorsan. Lófaszt.
A benézett kanyar meg különösen fáj + k*rvára untam is az egészet.A szokásos karikám volt, most negyedszer. 104 km. Laza tempó, az
egész út 1:50 volt, 130-140-et max. 2-3 alkalommal próbáltam, hogy
megvannak-e még a lovak, működik-e a fordulatszámmérő @7000+.
Megvannak, működik. Nem volt túl kapkodós túra. Futottam már ezt
le negyed órával gyorsabban is - most kb. 4,2-es lett a fogyi. (Jó az.)*: főleg, hogy pinlock nélkül résnyire nyitva kellett legyen a plexi.
(Még jó, hogy kamerát nem vittem, az betereli a szelet a szememre.) -
DigitXT
félisten
Eddig 350 volt a max. a szerpentinezés szórakoztatott (Parádsasvár felé).
De a hazaúton halálra untam magam. Odafelé még azt mondom nem volt
rossz, az ismeretlen lehet érdekes. Füldugót akkor sem használtam, mert
lefojtja a zenét LOL. Hisztizek, mert gázzal vettem ki a motort a kanyarból
erre kiderült, hogy még szűkül, átsodródtam a szembe sávba, s jöttek...
Nem való ez nekem, nem tudok motorozni. (Semmit nem csináltam, csak
befejeztem az adott íven a kanyart... A szembejövő gondolom fékezett és
anyázott. Meg próbált a lehető legjobban lehúzódni. Másra nem volt idő.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Politika
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Autós topik
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Horgász topik
- Robogó, kismotor
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen