-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #5924 üzenetére
Biztos van sárgásabb LED. Kérdés, elég fényes-e a célhoz.
Amúgy H7 xenon: olyan 5000K, max. 6000 lenne ideális. -
DigitXT
félisten
válasz Something_ #5928 üzenetére
Én semmi durvát nem hallottam abban a dobban: szép hangja van.
Egy sportmotornak legyen ilyen hangja! Xenonra nem beszéllek rá,
mivel csak projektorral az igazi, de az már komoly átalakítás lenne.
Rákeresve a Terminátortól a Transformersen át a Karácsonyfáig. -
DigitXT
félisten
válasz Something_ #5934 üzenetére
Nem mind. Nekem ez az R6 adta az ötletet a Madison projektorossá alakításához.
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5950 üzenetére
Azé' csak kellett az a nyomatékkulcs! Tanulság: "bicikliszerelő"*
szerszámmal nem húzunk meg kipufogórögzítő csavart. Oda kevés.*: nem pejoratív értelemben, de hát az ilyen 1/8"-os "nulla erőkaros"
cucc 25 Nm-hez azért kevés: a 6-30 Nm-es 1/8"-os nyomatékkulcs
is egy jóval nagyobb szerszám.Túltépéshez 1/2"-os racsnis a jó.
Azzal 75 Nm simán, ha rá tudok tehénkedni - pl. kerékanya oldása. -
DigitXT
félisten
Nekem meg megérkezett 1,5 hete, csak elfelejtettek szólni.
Na mindegy. Ma bemegyek érte... viszont akkor egy olajcsere
sem ártana, ha minden igaz, lassan már meg lesz a 3000 km.Esetleg javaslat, hogy milyen olajat vegyek bele? Motul 5100?
Ja, a nagy Majáról van szó természetesen/főtengelyszimering. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5956 üzenetére
Linket. Az volt 4L ~7000 Ft körül? Akciós láncspray-vel?
Szerk: igazából 2L-nél most nem kell több, tavasszal meg lehet, eladom.csongi: de milyen 7K/2L? A 4L-t linkeltem 10-ért: az "csak" 5K/2L.
Nem annyira drága amúgy ez a Motul 5100. Ha vmi, akkor a 300V drága.Hogyaszondja: "professzionális versenyzők részére fejlesztve" 10K/2L
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Láttam ilyet élőben... A Grand Dinknél 1 nagyságrenddel szebb, de még így
sem egy szépségdíjas jószág. DE egyáltalán nem néz ki 50-esnek!
Ami azért vicces, mert a Grand Dinkből (randa és qrvanagy) van gyári 50-es:
és mennyire durva "választásom azért erre esett mert elég jól nézett ki"MÁS: úgy néz ki az én "stílusom" alatt a Maja 4,4L/100-on stabilizálódott...
Annyira nem hajtom amúgy, csak ha kell, akkor nyélgáz. Mondom ha KELL.
(Eegen, néha az embert elfogja a késztetés a GPS tesztelésre: szóval kell.)MÁS2: a HGabor89-féle izzó (már majdnem LED-sor) elég durva. Fáklya.
Mindjárt töltök fel képet: nem tudom, maradjon-e így, vagy vissza a kicsi?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Én azt hittem, erről megy a bájcsevej. 125-ös Dink. Más kasztni:
bizonyos távolságból emészthetőbb. Csak ne nézd meg közelről.Szerk: amúgy abban semmi furcsa nincs, lehet, hogy máshol az
nem szabálytalan, hogy egy 50ccm motoron ketten utaznak...
Vagy mondjuk hárman... négyen... Sanyival. Esetleg öten, stb.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
Valami készül!
18-11-2014 SHIPMENT IN TRANSIT Ungheria Epg
14-11-2014 SHIPMENT LEFT ORIGIN Milano Gateway Poste Italiane
13-11-2014 SHIPMENT LEFT ORIGIN Reggio Emilia -
DigitXT
félisten
válasz longwild #6005 üzenetére
Jóska nem látja. Pistával meg nem volt dolgom.
SYM-en gyári LED-es volt a helyzetjelző. Majába
is ment LED (a xenon mellé). Madisonba dettó...
Miért pont a nagy Maja hagyná ki a fáklyát?Aztán lehet, hogy hagyományos tompított mellé
ótvar lesz a kinézete. (Xenont nem akarok bele.)Szerk: de, ez csak úgy bemegy a W5W helyére.
[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
Hát az, hogy ráérne gyorsan felejtsd el... Kurvanagy szarba kerülhetsz, ha
rendszám nélkül használod, mivel érvényes biztosítást nem tudsz kötni rá.
Ha beírod a teljes alvázszámot, akkor meg a honosításkor fogsz koppanni,
szóval 1:1. (Csak a regadó 27K, az átírás meg 32, ezen kívül az első spec.
műszaki vizsga jóval drágább, mint egy sima, szóval alsó hangon 70-80K.)Szerk: nem fejmosásnak szántam. Mint írtam, egy ismerősöm nemrég járt
így kocsival, biztosítás nélkül: többmilliós kártérítést fognak ráverni. Ügyes.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
De most mit szeretnél? Beszéljünk, rá, hogy igen, vedd csak meg 200-ért,
használd "rendszám" nélkül, majd ráérsz valamikor forgalombahelyeztetni?
Szerintem ilyet nem fogunk. Nagyfiú vagy már, tehát ha hülyeséget akarsz
csinálni, az legyen a saját döntésed. Pont lesz*rnám ezt a gépet, ha csak
200K-m lenne motorra, mert ez nem motor így. Ráadásul ugye friss import,
amiről még az ég világon semmi tapasztalatod nincs. Nem venném meg.Ebből kb. 270-280K magasságában LESZ motor, amikor valóban a nevedre
van írva, és van érvényes biztosításod (továbbá jogosítványod a kategóriára).
De még akkor is ott van, hogy ronda: ennyi kompromisszumot nem kötnék.
Nehogy azt hidd, hogy azért mondom, mert a nagy Maja így, meg úgy...
Tényleg nem.kcsa: amúgy én már annyit írtam róla, hogy láttam ilyet élőben: egyáltalán
nem néz ki 50-esnek, szóval csak a leghülyébb rendőr venné ezt be.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Én sem. Miért érdekel a konkrét példány a "körülmények" ellenére? Most?
Ha amúgy is téli álomra szenderülne? Gondolod, hogy az év vétele, és..."említett motor kifogástalan, és megéri lecsapni rá, mielőtt más tenné"
Hát ezt meg baromira nem tudhatod, szóval? Igen, én már láttam is ilyet!
Szerintem keress egy Kymco fórumot, mert ha nincs tapasztalat, hát nincs.Szerk: "most ez lenne a praktikus, ... másra is kéne a pénz." Akkor csak
szimplán ne vedd meg, több pénzed marad. Remélem tudtam segíteni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6032 üzenetére
Mondjuk amilyen jó hírem van már, ha tőlem veszi, nem biztos, hogy olcsóbb.
De majd úgy fogom itt beharangozni, hogy ez HGabor89 motorja: én csak pár
apró hibát kijavítottam, de semmi tuning, szóval megbízható + költségmentes.Bár Dr. Pulley görgő van benne, és még így is kevés a végsebessége.
Lehet, egy 4Road feldobná, de azt már írtam Samunak, hogy nem lesz rajta...
Viszont szivargyújtó aljzaton gondolkodom, meg egy vészvillogó kapcsolón. -
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #6038 üzenetére
És nem fért? Mondjuk már hazajöttem közben: ráér...
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #6049 üzenetére
Jó de torzítás nélkül nem tudott volna beszólni.
Amúgy meg az sem mindegy, hogy 100-ig hogyan
jut el egy motor. A 4,4-es nyelezgetős városi fogyi
meg hát istenem: ha sok, nem ilyet kell venni. (De
amúgy már írtam, hogy NEM akarom neki eladni.)
Még az is lehet, hogy megtartom - megéri az árát! -
DigitXT
félisten
Hiszel egy álomban. Hogy Luigi neked kímélte, óvta, babusgatta a gépet.
Hogy az fiatal, az patika és nem olyan "öreg szar", mint egy 2003-as gép.
Tudod: ~4 éve az is 7 éves volt ám, az is 218K volt rendszám nélkül. Azt
nem mondom, hogy az is lelakott szar volt, hisz a Kymcot nem ismerem.Persze, idős svájci orvosé volt. És kizárólag azért olcsó, mert gyorsan el
kell adni. Csak rád vár: menj és tekintsd meg, mit kell itt lamentálni rajta!Ha meg rendszám nélkül veszed, sebaj, csak akkor ne itt beszélgessünk:
Rico sem járt át ide a rendszám nélküli szarával senkinek nem hiányzott.Direkt írtam, hogy nem azért írom, amit, mert rád akarom sózni a Maját...
Halálkomolyan gondoltam, de nem értetted. Amúgy az még öregebb ám,
és hiszi a piszi, hogy 35K-t futott. Csak én mentem vele ezret, pedig már
szezon vége van, és alig egy hónapja van nálam. Persze. Állt az óra! (Ha
nem tekerem előre, akkor még mindig ugyanannyit futott. Megkímélt.)Mondjuk huszi nem tudom mivel érdemelte ki (várjál, tudom, mert még
az is nekem szólt*), de ahogy kcsa írta: szájkarate! Itt "küzdesz" ezért a
Kymcoért, mint disznó a jégen, és várod a megerősítést: nevetséges.De mégsem nevetek. Inkább szánalmas ez az állandó szarrágás.
*: elvégre az én motorom volt, s én sokat szívtam, tehát csak szar lehet.
Azt nem akarom felemlegetni, hogy 7 évesen is ette az olajat... Pedig...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nagyon el vagy tévedve, hogy mire "hergelődtem" be. Szimplán "patkány
módra" írtál a motorjainkról. Ha viccesnek szántad, jelzem, nem sikerült.A továbbiakban is tartom magam ahhoz, hogy leszarom mit csinálsz, csak
gondoltam felvilágosítalak - ha már ennyire értetlenkedsz, hogy mi a bajom:
csak ez! Ja, meg a folyamatos szarrágás is irritál, de azt már írtam.
Az megvan, hogy ha nincs pénz, akkor egyszerűen NEM kell motort venni?S amit példának írtam történetet, az nem "neten fellelhető", hanem nagyon
is valóság, ami a közelmúltban történt egy ismerősömmel. Sajnálom is, és
nem is. Sajnálom, mert tönkretette az életét. De nem sajnálom, mert sajna
megérdemelte - pontosan tudta, hogy baromságot csinál, de ugye leszarta;
mondjuk, ha nem töri össze magát ~1 órával a vétel után, simán megússza.
Nem akarta ő elcsalni a rendszámot, csak a biztosítást nem kötötte meg...Az, hogy ezt leírtam, az mitől acsarkodás? Még poénra is vettem, hogy
jössz az apokaliptikus pisztoly elsütésével, mert így is lehet nézni. De amit
utána levágtál, kritikán aluli. Ennek ellenére ebben is jószándékkal írtam.Tudom, a pokolba vezető út is...
-
DigitXT
félisten
MÁS (vidámabb?) téma: felfújtam a kereket. Elől-hátul volt benne 1-1 bar?
90 kg-osnál nehezebb pilóta alá a manuál előre 2.0-t, hátulra 2.25-öt javasol.
Beletoltam ennyit, kicsit megváltozott a gép viselkedése... +jobban is megy.A távolságot az óra pontosan méri. Említettem, hogy azért mérhet fölé, mert én
még egyszer sem néztem rajta guminyomást, így sanszos, hogy kevéske lesz.
Az volt. Most nézem a GPS logot, új TopSpeed, pedig csak el kellett vennem a
kanyar + lámpához érkezés miatt: 106 km/h Fordulatszám 8000 alatt: simán jó.80-ra továbbra is ~11 mp alatt gyorsul. Szóval bőven elég dinamikus a városba...
Fogok menni vele túrázni, a tesztkörömre, hogy megnézzem az országúti fogyit.
(Nem hiszem, hogy erre ma lesz időm, pedig az időjárás kedvező a teszthez.)MÁS (rolleresebb?) téma: jól tippeltem, hogy esőben/vízben tele fogja csapatni
csomagtartót a hátsó kerék vízzel, mert ugye van a sisaktartón egy lyuk: ez lesz
a következő, amit megcsinálok a gépen, aztán már eléggé tiptop lesz, szerintem. -
DigitXT
félisten
Megjött a lánc! És pontosan AZ, ami kellett! Mondtam, hogy csak abban
bízhatsz, amit te magad csináltál/mértél/típus szerint rendeltél... Meg a
külföldiek korrektségében, mert bár alacsony mintaszám, de sosem volt
gondom velük, ellenben a magyarok kavarása sokszor nagyon balkáni...
(Holnap viszem az egész hóbelevancot a szerelőhöz, jövő hétre kész is.)Csak egy kis összfoglaló, mi mennyi, miért...
30 mm dugókulcs: 4,4(+1,4)
4L Motul 15W50 olaj: 9,8(+1,2)
Olajszűrő (2 db LOL): 0,6(+1,4)Összesen 14,8K és 4K posta.
Külföldről:
Tömítéskészlet #1: 27(+6.2)
Olajszűrő (műanyag): 2,8(+0)
Tömítéskészlet #2: 17,6(+3,1)
Vezérműlánc: 14,3(+5,9)
Összesen 61,7K és 15,2K posta.Munkadíjat nem tudom, meg tömítéskészletből sem kell mindkettő.
De azért anyagárban combos, főleg 20K postaköltséggel megfejelve. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6095 üzenetére
Ma békésen kocogok a töküres Lágymányosin 60-nal
(GPS teszteltem, tartott tempó), erre egyszer csak, a
semmiből elhúz mellettem egy Opel, de baromi közel!Utána mentem és a lámpánál mellé álltam: lehúzta az
ablakot, én mondtam neki, hogy máskor NE jöjjön már
ilyen közel, ott a teljes másik sáv... bocsánatot kért!Amúgy eléggé pontos a Maja órája IS. Legalábbis az a
pár százalék szinte csak mérési hiba: max. ~3-4%-kal
kellene korrigálni, de azt meg minek. (Mész óra 50-nel,
az GPS 49?! Ez baromira nem számít semmit sem.)Óra 60 az 58-59? Óra 100 az nagyjából 96-97 bőven jó!
De most már nem adom el a SpeedoHealert... ki tudja,
hogy nem lesz-e rá szükség egy másik motoron is. -
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #6098 üzenetére
Eeegen, csak előtte azért elgondolkodtató, hogy miért veszélyeztetett?
Semmi oka nem volt rá. Még ha látom is a tükörben, hogy jön, akkor sem
tudtam volna mit csinálni, meg hát nem is nagyon kellett volna... Azt nem
tiltja semmi, hogy 70-es megengedettnél 60-at menj. Na meg most abban
a 70-ben sem vagyok biztos, mert túrják az egészet, lehet, hogy 30-40.
Ő alsó hangon 90-nel húzott el mellettem "centikre". Annyira nem, de...Szerk: huszi esetében meg mi a rendesség abban, hogy mondjuk megöli?
Utána elnézést kér, persze... Eleve nem kellett volna úgy odakanyarodnia.Szerk: Figyelmetlen
Hát nem tudom... Vagy hülye. Vagy pl. nem tudja, hogy az para, hogy ha
centikre húz el egy kétkerekű jármű mellett. Legrosszabb esetben még a
nyomáskülönbség miatt "meg is ránthatja" a motort, amitől beszitálhat.
Mondjuk pont azért nem szoktam a forgalomnál (bár EGY barom nem az!)
lassabban menni, hogy ilyen ne fordulhasson elő. Teszteltem: előfordult...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #6100 üzenetére
Que? Te mentél már át valaha is a Lágymányosin?
Amúgy délután lehet, hogy megyek a Madisonnal...
Csak kéne egy segítő kéz... meg egy segítő láb...Ui: nyíl egyenes, két sávos, hogy nem lehet észrevenni
egy több, mint 2 méter hosszú, 75 centi széles motort?
Amin ráadásul egy jókora doboz is van hátul...Basszus, kollégámat a Cygnussal csapták el (kilökték
alóla a motort). Hogy ez a Cygus milyen picike gép.
Kb. ott van a vége az egésznek, ahol én a Maján ülök...
(És onnan még van egy komplett utas helyem + doboz.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #6103 üzenetére
Jogos, valószínűleg a 130-at kellett volna tesztelnem, nem a 60-at.
(De 130-cal a 30-as táblánál nem egy életbiztosítás, még ha vinné sem...)Samunak majdnem igaza van: ha a Madisonnal megyek, nem találkozunk.
Mondjuk most már hideg van a száguldozáshoz, szóval elég lesz 100-110.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #6112 üzenetére
Mondjuk abból a postásmotorból amit legutóbb láttam, azt be lehetett volna adni 50-esnek, annyira nem ment, szanaszét volt már hajtva. Majákat én sem értem, azokból egyáltalán nem volt 50-es, és üvölt róla, hogy nem az, aztán mégis próbálkoznak. Aztán néha megbírságolják őket ~100 eFt-ra, de hát istenem...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6114 üzenetére
Nagyon leült a topik, de ezúton is megköszönöm a segítséget!
Nagyot mentünk aztán a körúton. Majdnem bele is fértünk az időbe.
Azt a b*zit, aki majdnem telibevert, mert átugrott szembe a zárón az
álló sorból, nem is volt időnk kibeszélni. (Asszem joggal anyáztam.)Nagyon furcsa volt 2+ hónap kihagyás, és 1+ hónap Majázás után a
Madison. Magas. Nagyon. Pedig csak a Maja alacsony. Megszokás.Btw. nem vagyok 100%-ig biztos benne, hogy a Maja dupla halogénje
nem erősebb-e a Madison dupla xenonjánál: egyszer majd lefotózom.
(Viszont a kis félfülű sárkány elcsaklizta a Fáklyát! Milyen már, nem?) -
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #6117 üzenetére
Dehogynem. Meg hátul is mekkora rendetlenség van...
Lehet át kéne rendezni, hogy beférjen a két gép az autó elé/mögé:
Madisonnak most nincs műszakija Majával viszem a fülét javítani
és egyiket sem szívesen hagynám kint a szabad ég alatt állni.
Pincébe elsuvasztás meg nagyon necc, hosszú mindkét motorka!A Maja nem hosszabb, csak kisebb a (max.) kormányszöge, ezért
nehezebb keresztbe fordítani. Legalábbis elsőre így vettem észre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen routert?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Videó stream letöltése
- BestBuy topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Formula-1
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest