-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Grillo
senior tag
No, megvolt a szemrevételezés, és miután eljutottunk addig, hogy nincs szikra, kezemben is maradt a gyertyapipa... Tehát a szikrátlanság oka adott, az más kérdés, hogy vajon csak az elektronok útjában keletkezett szakadék az oka, vagy maga a trafó is elhalálozott, sajnos a kendácsolás nem segített. Minden esetre az akksi jól bírja.
Kérdés, hogy hol lehet vajh beszerezni ilyet, mert sajnos nem nagyon találok, itt a 3-as számú rész az, aminek az ára eléggé elkedvetlenít, de lehet csak pipa kellene, vagy valami.
Meg lehet ki kéne azért mérni, hogy meddig jutnak el az elektronok, mielőtt 60k-ért veszek egy ilyen szépséget... -
Grillo
senior tag
Ölömbódottág vagytok. Futár bolt fasza hely, de ugye nincs 26ig, úgyhogy ezt a levágokbelőle módszert fogom alkalmazni mindjárt, aztán reggel élespróba. Ha faszaság van, akkor ok, ha nem, akkor marad a pipázás.
Ja és van benne tüske, ilyen csavarós, vissza is tekertem, de nem adott elektronyot.
Egyébként a pipa mitől tud elhalni? -
-
Grillo
senior tag
Fasza, legalább nem csak az én lovam deglett meg.
Kínálati felmérést végeztem a trafó ügyében. Ahol van, ott 100k, nem elírás volt holland oldalon úgy néz ki. A momo96ban volt olyan segítőkész az eladó, hogy miután megemlítettem neki a futáros 7ks árat, megnézte azt a beszerzési helyet is, onnan 18ért tud 1 napon belül hozni.
Most ugye kérdés, hogy várjak-e szerdáig, vagy legyen ez, mondjuk annyira nem életbevágó most a motor.Még este kicsit megfúrásom a trafót, milyen cuccot kenhetnek a pipa meg a trafó vezetéke közé? A robbantott ábrán valami grease-t jelez oda.
Meg lehet ki kéne mérni, jut-e kraft a trafóba...[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
válasz DigitXT #3643 üzenetére
Hát ez faszaság. Majd egy ebay linket dobj már lécci, vagy kulcsszót, mert HT coil-ra nem nagyon találtam.
Egyébként annyit megnéztem, hogy a pipa 5 ómos, multiméterrel közel ennyit tud is (4,75 körül mutatta, és a kábelre felrakva is ennyi a kábelvég, meg a pipavég között.
Kipróbáltam, a trafóra visszarakva olyan 18 kilóómot mutat mindkét csatlakozó és a pipa között, bár mivel elektronikai antitalentum vagyok, nem tudom, ez bármit jelent-e. Max reggel felhívom fatert, mégis villamosmérnök, lehet okosabb leszek.
Ami még esetleg segítség lehet, hogy most néztem még közelebb motor szervizt, és ott van 50 méterre a Kawaszati, róla sok jót olvastam, lehet rákérdezek, van-e ötlete, ha reggel így újra összeszerelve sem indul be. -
Grillo
senior tag
Na, megkérdeztem Kawasatit, merthogy újra összerakva sincs szikra.
Szerinte mivel 24V váltóáramot kap a trafó, nem nagyon lehet a dolgot mérni, de elvállalja, ha betolom, csak nem tudja mikorra. Pár nap minimum, mire sorra kerül. Azt, hogy valóban csak ez-e a baja úgy lehetne, ha beraknék egy biztosan jó trafót.
Most kérdés, hogy várja szerdáig, vegyem meg a Futárban a 7k-s trafót, aztán nézzem meg, vagy toljam be hozzá, és majd kiderül... -
Grillo
senior tag
Manuál van, de nem szól a a trafóról.
Kimérek én mindent, még multimétert is veszek, úgyis falusra költözöm, ott meg jól jön, ha beszarik a flex, csak írjátok le, mit hogyan mérjek.Kösz mindkettőtöknek a segítséget, nézegetem az íbéjt, de a futárt megvárom szerdán mindenképp.
-
Grillo
senior tag
Hoppáhoppá kicioccó
-
Grillo
senior tag
válasz -Mosquito- #3678 üzenetére
Köszi, reggel rájuk csörgök.
-
Grillo
senior tag
No, kezemben a bontott gyújtótrafó, igaz, más a pipa rajta, mert 200-asban volt, de a típus egyezik, a pipát meg max átrakom.
Ha meg így sem fasza, akkor megint rúgok egyet a szopórolleren, hadd repítsen tovább.Bár másokhoz viszonyítva azért még mindig jól állok...
-
Grillo
senior tag
Na, szomorúság van, mert a bontott trafó sem ad szikrát, de az akksi még bírja, legalább az lelkesen pörgeti a motort.
Szóval azt hiszem marad a Kawaszatihoz való betolás és várakozás.
Bár ugye a bontott trafó sem biztosan jó. Eh, ehhez én már kevés vagyok. -
Grillo
senior tag
Na, betoltam Kawaszatihoz a gépet, igen korrekt gépátvétel történt, körbefotózta, leírta, amit mondtam, stb, eddig 10 pontos a hely. Jövő csütörtökre ígérte, hogy mondani tud valamit, sok a gép náluk, kérdezte is, hogy ez így jó-e.
Nekem meg mindegy, hogy az udvaron áll, vagy nála.
Úgyis festés, pakolás, bútortologatás van, nem is nagyon érnék rá motorozni, bár ide-oda futkozni jobb lenne azzal, bár a 25 literes diszperzit lehet nem fér volna bele az oldaldobozokba, bár beleöntve.... -
Grillo
senior tag
Na, Scarabeoval még küzdenek a szervizben, srácnak bevallása szerint fingja nincs eddig, mi lehet a baj, de tapasztalat alapján vagy drága lesz, vagy csak egy sarut kell a helyére rakni...
-
Grillo
senior tag
válasz DigitXT #3997 üzenetére
Eddig a telefonos érdeklődések alapján, na meg a személyes találkozók alapján korrektnek tűnik, aztán meglátjuk a végét.
Mondjuk bontott cucc van dögivel, talán azzal megúszom a drága dolgokat is olcsóbban, de nincs kétségem, hogy úgyis beszoptam. Én már csak ilyen vagyok.Pedig az az első 2000 km elég jól telt.
-
Grillo
senior tag
Hát ja, nem áll jól a csapat. Ma megint érdeklődök, hogy haladt-e valamit? Jó lenne, mert innen kesziről ha nem indulok el autóval fél 7ig, akkor dugó. Hazafelé dettó, csak akkor meg fél 7ig nem szabad elindulni...
Robogóval ez nem lenne. Bár az eső miatt az sem mindig megoldás. -
Grillo
senior tag
Na, ma megint érdeklődtem, hát lehet jobb volt a tudatlanság...
A lényeg, hogy nem tudni miért, de újra van szikra, tehát jár a gípállat
A rossz hír, hogy a hang és egyebek alapján lehet itt még akár komoly gond is, mert valószínűsíthetően a himba tűgörgős csapágya jó eséllyel kuka, bontás után kiderül, mit vitt magával. Azt mondja a srác, hogy ez típushiba elég sok motornál, sajnos ez van, csütörtök magasságában bontják meg, csak kibaszott nagy csúszásban vannak, mert egy szerelője kilépett, és úgy is 1-2 hetes sor volt.
Remélem ebbe is locsolhatok egy kis pénzt, az autó gyűrűzése, motorgenerálja, meg a költözés közben jól fog esni. -
Grillo
senior tag
-
Grillo
senior tag
No, talán nemsokára lesz robogóm. Emailben kaptam a helyzetről összegzést (érted, végre egy 21. századi szerelő), ami úgy kezdődik, hogy "A Scara motorját megnéztük, nincs nagy baj".
Az a lényeg, hogy a vezérműlánc azonnal cserés, mert a feszítő elkopott, ez meg megnyúlt. A hidrós feszítőpatron természetesen a hengerfejjel egybe van építve, úgyhogy ajánlja, hogy cseréljük le mechanikusra. Éntűlem. Olvastam is korábban ilyet, meg eléggé profinak tűnik a srác. Meg gondolom olcsóbb, mint egy új hegerfej...
Nameg a karburátor volt mocskos módon karbantartatlan.Mondjuk persze kell ugye várni az alkatrészek beérkezésére, stb, de remélem október elejétől újra gurulhatok. Úgyis leadtam a Gulliverre való Tucánót, veszek gyorsba egy erre valót, aztán betakarózok.
-
Grillo
senior tag
Na, elvileg nekem is meglesz hétfőre (keddre) a gép. Végül a láncfeszítőt kellett átalakítani mechanikusra,de a lánc még elvan egy évadnyit, persze kérdés, mennyi lesz az évad, de olyan 5 ezret mindenképp elmegy.
Karbi pucolás, kell egy szíj meg görgők.És meg lett mondva, hogy vegyek valami váltósat majd, ott nincs ennyi szopó, mint ezekkel. És elnézve a topikos helyzetet, azért van benne igazság (nem az újan vett példányokról beszélgettünk, hanem a 20-30k feletti, 10 év körüliekről).
-
Grillo
senior tag
Kettő után mehetek a gépért, kár, hogy pont kettőtől van tárgyalásom, ami lehetőleg eltart majd 7ig, és akkor még egy nap csúszás. És úgy tűnik, egyelőre olcsón megúsztam.
-
Grillo
senior tag
No, elmentem a gépért, el is hoztam. Öröm bódottá, vagy egy hónapig ott volt. Kicsit mintha tényleg erősebb lenne, de van valami enyhe, még csak rázkódásnak sem nevezhető dolog, ami mintha nem lett volna, de lehet csak képzelődöm.
Szépen húzott, mentem hazafelé, még gondolkodtam is, hogy az M0-M2 felé menjek-e, vagy a Szentmihályin, meg a régi fótin, de aztán az előbbinél maradtam.
Az M0-M3 magasságában mintha kicsit elerőtlenedett volna, de csak 1-2 másodpercre, mentem tovább. Ráfordultam az M2-re, és kb. fél km után elkezdett erőtlenedni, és szépen lassan le is állt, gázra nem reagált.
Beindítani nem tudtam, próbáltam egy ideig, aztán telefonáltam a szerelőnek, olyan helyen voltam, ahonnan vagy 2 km-t kell tolni az első kijáratig.
Mondom neki mi van, fél perc alatt eljutottunk oda, hogy nézzem meg a benzinsapkát, mert lehet nem üzemel a levegőztetőszelep, és emiatt nem kap benzint a rendszer. Kinyitottam, bezártam, és azonnal indult. Úgyhogy mentem tovább, majd ugyan ez a fóti kihajtónál, akkor már automatikusan nyitottam az ülést. Aztán még egyszer Dunakeszi elején. Ott már nem csavartam vissza rendesen, nem is volt vele baj.
Úgyhogy reggel bemegyek dolgozni, aztán átugrom, nézzék meg, mert ez korábban nem volt gond. Srác egyébként korrekt volt, mondta, ha nem sikerül elindulnom, akkor leszervezi, hogy valaki kimentsen onnan. Bár boldog nem volt, de nem hárított.Anyázni egyébként akkor kezdtem igazán, amikor anyóséktól át akartam jönni haza itt keszin, és nem indult, vagy egy órával azután, hogy leállítottam. Már minden bajom volt, köszörültettem vagy 5 percet, mire rájöttem, hogy a leállító gombot nem billentettem vissza.... Utána pöccröff.
Egyébként ti mivel állítjátok le a motort, leállítóval vagy kulccsal?
-
Grillo
senior tag
Eh, ez a reggeli út sem olyan volt, mint terveztem. Indult, szépen bent. Egészen a Dagályig. Ott megint tanksapkázás. Az Árpád-hídon szerencsére átértem. Aztán leállt a Fő utca elején. Aztán az alagút közepén, ami kellemetlen volt, mert a lófasznyi járda is fél méter magasan van, esélyem sem volt oda felrakni, de szerencsére gyorsan beindult. Aztán a Mészáros utcában mégegyszer. Meg a meóhely előtt 100 méterrel.
Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-Gyufa-Duna-
-
Grillo
senior tag
A legidegesítőbb ebben a topikban, hogy összevissza offozzátok a szöveget. Mi a fasznak?
-
Grillo
senior tag
Nekem meg nincs időm a teherautóba berakni, és elvinni vissza a szerelőhöz, tolni meg nincs kedvem a BAHtól Zuglóig...
-
Grillo
senior tag
válasz huszi.gyb #4642 üzenetére
Én tavaly 6k-ért vettem ponyvát, kültéren az alatt állt a Gulliver, egészen novemberig, amikor egy éjjel lelopták...
10 alatt simán találsz normálisat, csak érdemes lenne rápróbálni. Nekem a Motoroázisban ránézett az ürge a robogóra, lemérte, és úgy adott egyet, fasza is volt rá. Asszem arra L-es kellett, akkor majára legalább XL kell majd. -
Grillo
senior tag
válasz DigitXT #4622 üzenetére
Ugye múlt héten írtam az elfogyabenzin problémát, az most is megvan, ha magától álltában nem javult meg. BAHnál parkol a cégben, és Zuglóba kéne elvinni a szerelőhöz. Csak nincs időm, mert épp átszervezik a céget, és reggel 7re - fél 8-ra járok, és este 7 előtt nem is végzek, főleg ilyen minisztériumi egyeztetések meg kutyafülék miatt.
Talán holnap reggel ki tudjuk vinni kollégával. -
Grillo
senior tag
válasz DigitXT #4648 üzenetére
Mivel korábban nem volt ilyen probléma, és a tanksapkában nem állt be minőségi változás, valamint biztosan nem innen szellőzik a tank, mert gyárilag nem tud szelelni, így én a hibát máshol sejtem. És ha lehet, akkor nem csak kezelném a hibát, hanem meg is szüntetném. Egyébként levett sapkával is lefullad, tehát lehet ideig-óráig segít a dolgon, de folyamatosan nem tűnik megoldásnak.
Talán most délelőtt lesz rá módom kivinni, ha nem, akkor IJ, egyre inkább félek attól, hogy idén már nem fogok nagyon motorozni, pár hét, és jön a szar idő... -
-
Grillo
senior tag
Na, elvittem doktorbácsihoz a robogót, persze egyből nem produkálta a hibát, de korrekt módon garanciális átnézésre vették át, remélem jövő hét elejére lesz belőle valami.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen