-
GAMEPOD.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
pit stop
addikt
válasz nagylaci6417 #24410 üzenetére
Lefelé biztos nem válthatsz - csak kötbér fejében.
Felfelé megengedőbbek, de 6 hónap arra is elég karcsú lenne.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
AMD Power
titán
válasz nagylaci6417 #24410 üzenetére
Ez ebben a formában teljesen normális.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
O.Lajos
tag
válasz nagylaci6417 #24410 üzenetére
Jó kérdés.
ÁSZF-ben ennyi van:
9.3.6. Utólag fizető előfizetői csomagok közötti váltás
Bármely díjcsomagra való váltás az adott tarifacsomag igénybevételére vonatkozó, az Általános Szerződési Feltételekben meghatározott feltételek szerint lehetséges.
Az utólag fizető csomagról aktuálisan kereskedelmi forgalomban kapható utólag fizető csomagra lehet váltani.
Az utólag fizető csomagok között akkor válthatnak az Előfizetők, ha nincs tartozásuk, fizetési hátralékuk. Tarifaváltásra számlázási ciklusonként egyszer van lehetőség. Határozott idejű előfizetői szerződés időtartama alatt a tarifacsomag-váltás nem lehetséges. A tarifacsomag-váltást utólag fizető tarifacsomagok között 48 órán belül vállalja a Szolgáltató. -
membrandj
nagyúr
válasz nagylaci6417 #33960 üzenetére
Írsz a vodának egy panaszlevelet. Neked semmi közöd ahhoz,hogy ők miért nem tudják gariztatni.
Amíg nem írsz hivatalos panaszt, addig a végtelenségig fognak szórakozni ezzel. 30 napjuk van rá reagálni. Nyugodtan elküldheted a gyártó cég emailare is és beírhatod,hogy a következő levelet a fogyasztóvédelemnek is elküldöd. Gyanítom,hogy meg fog oldódni.
Milyen telefon ez amúgy?Privát üzenetben nem válaszolok szakmai kérdésekre.
-
asdf_
veterán
válasz nagylaci6417 #33960 üzenetére
Azt majdnem 200e ft-ot kinek raktad a kezebe? A vodafone-nak. Ki adott rola szamlat? A vodafone. Ezaltal ki a jotallasra kotelezett, es ki az, akivel szerzodesben allsz, tehat az a ceg, melytol jogi alapod van szamonkerni valamit? A vodafone. Ugyhogy ok szerintem marhara ne mutogassanak senkire az egvilagon.... Neked semmi kozod sem a szervizhez, sem a gyartohoz.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz nagylaci6417 #41691 üzenetére
Szia!
Ha lejart a huseged azt csinalsz amit akarsz. Huseg nelkul is tudsz tarifat valtani, a go+ csomagoknal 1000ft-tal magasabb a havidij, ha nem irsz ala huseget.
Az a no baromsagokat beszel, menjel masikhoz.
[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz nagylaci6417 #41693 üzenetére
Azért, mert központilag fel vannak kérve, hogy minél jobban kúrják át a "fejünket", csak ezt nem ismerik el..
100-ból 95 ember naivan elhiszi amit mondanak neki és így még két évre magukhoz láncolhatják az előfizetőiket..
Velem is fordult már elő egy garanciális javíttatásnál, hogy az 1 hónapos telefonomat bevittem a szolgáltatómhoz, és ott közölték velem, hót nyugodtan és komolyan, hogy nem az ő dolguk a garanciális ügyintézés. Megadtak készségesen két számot, hogy ott intézzem és én postázgassam a szervizbe.
Már akkor is hülyén néztem az ügyintézőre és mondtam neki, hogy ez nem így működik. Itt vettem a telefont, kötelesek elintézni a garanciláis dolgomat azzal kapcsolatban. Aztán mondta, hogy intézzem én, mert az én dolgom.. Faképnél hagytam és eljöttem..[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz nagylaci6417 #41693 üzenetére
Amig nem kaptam ezt a flottas ajanlatot, sima go elofizum volt huseg nelkul havi 4 ezerert. A go+ pedig havi 7 ezer. ASZF 21. oldalon van egyebkent. De szerintem ne foglalkozz vele, menj masik ugyintozohoz mert ez alkalmatlan a feladatara.
-
félisten
válasz nagylaci6417 #41696 üzenetére
Masik lehetoseg, hogy bedobod a bloffot, felmondod a szerzodest a vodanal. Ezt csak ugy teheted meg, hogy beszelsz ugyfelmegtartoval. Ok viszont barmit felajanlhatnak gyakorlatilag, attol fugg mennyi ideje vagy ott es mennyit telefonalsz, olyan csomagot fognak ajanlani. Valoszinu sokkal jobb lesz mint a sima lakossagi tarifak.
Szivesen!
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz nagylaci6417 #41698 üzenetére
Akkor meg foleg nem fognak elengedni egykonnyen.
-
eami
addikt
válasz nagylaci6417 #41691 üzenetére
én is így jártam... még augusztus végén kezdtem el intézni ezt és csak a múlt héten sikerült végre átváltaniuk... sok sikert!
(#41692) Lauda: sokan sokfélét beszélnek. ennyi idő alatt több ügyintézővel is beszéltem és különböző féle változatokat hallottam, hogy mit lehet és mit nem és mindezeket mennyiért. Többek között az első kettő tájékoztatás miatt rögtön 2 hónapot vártam a semmire és fizettem két alkalommal is 2x annyit mint amennyit akartam volna (igaz ezt most jóvá írták).
Sosem gondoltam volna hogy én is belefutok ilyen elképesztő ügyintézési folyamatba valaha is, főleg a Vodánál. De úgy tűnik megesik az ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
havri1
félisten
válasz nagylaci6417 #43146 üzenetére
Engem másnap hívtak vissza, amikor közöltem, nem hosszabbítanék, felmondanék.
[ Szerkesztve ]
havri
-
havri1
félisten
-
eami
addikt
válasz nagylaci6417 #43146 üzenetére
nálunk meg mindig arra a számra akarnak még ráhúzni valamit amin épp amúgy is hűség van még. ami határozatlan idejű ott sosem próbálkoznak be. Mindezt persze véletlenül sem a 1270-es számmal, hanem valami random generált 70-essel és rögtön azzal indít, hogy adjam meg az ügyfélbiztonsági kódomat. Ott szoktam tőlük elbúcsúzni. mivel biztos, hogy nem adom meg random számról hívó tök ismeretleneknek.
-
félisten
válasz nagylaci6417 #43146 üzenetére
Majd ha az lesz a szandekod, hogy felmondod a szerzodest, kapsz egyedi ajanlatot. Amig huseged van foleg le se szarnak.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz nagylaci6417 #43156 üzenetére
Erdemben az ugyfelmegtarto tud veled foglalkozni, ok pedig akkor jonnek a sorban, ha menni akar az ugyfel.
-
gabor9991
őstag
válasz nagylaci6417 #43146 üzenetére
Itt korábban csak nekem el lett magyarázva, hogy is van ez, amikor téged hívnak, és nem te hívod őket
-
sepyi
aktív tag
válasz nagylaci6417 #43146 üzenetére
Két nappal a szerződés lejárta előtt hívtak a vodától. A szokásos duma, h. fontos vagyok stb. Elmondtam én is a szokásost h. mióta vagyok vodás meg h. nem vagyok megbecsülve stb. Nem tudtunk megegyezni Ő csak a nyilvános tarifákat ajánlhatja. Két nap múlva voda márkaüzletbe be, kértem a szerződés megszüntetését. A srác telefont fel, valkit hívott, átdta nekem. Mi a baj? Mondom az előzőeket. Mit szeretnék kérdezi az ember. Dijcsomag vissza és több netet. Hagytam magam megvesztegetni. Két giga elég jó árnak tünt a lojalitásomért.
[ Szerkesztve ]
Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
-
Zsocy155
őstag
válasz nagylaci6417 #43530 üzenetére
Nekem júniusban jár le, én is átakarok menni a TUTI-ra kíváncsi leszek mondanak-e valamit. Mondjuk nekem elég lenne 100 perc viszont kellene 2GB. Majd kiderül.
-
gabor9991
őstag
válasz nagylaci6417 #43530 üzenetére
Na majd mindjárt megkapod te is, hogy legyél már korrekt, ne írd ezt itt ki mert ez nem publikus
-
Landsmann
addikt
válasz nagylaci6417 #70280 üzenetére
Ha negyedjére is elromlik, akkor már csere, vagy vételár visszafizetése a jogszerű eljárás. Most nem találtam rá utalást, de talán ha ugyanaz a hiba jön elő több alkalommal, akkor hamarabb jár a csere, de a negyedik hibánál már mindenképpen jár, akkor is ha mindig más-más baja volt.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
asdf_
veterán
válasz nagylaci6417 #70287 üzenetére
Sw frissítést jellemzően akkor csinálnak, ha a jelzett hiba nem jelentkezik, nem tudnak vele mit csinálni és hátha ettől jó lesz (bár mostanában, az OTA frissítések korában jellemzően mindig a legfrissebb van eleve a készüléken). Ha azt a kettőt el is fogadjuk meghibásodásnak (ez vagylagos, kérdés milyen hiba miatt lett leadva, a szerviz mit írt javításhoz, hibának fogadta-e el, ilyesmik) és a kijelzőcserével egy élete még mindig van a telefonnak, 3 javítás után még egyszer, negyedszerre kell meghibásodnia a cseréhez.
-
Nikaré
őstag
válasz nagylaci6417 #70290 üzenetére
Milyen telefon ez?
(nem gondolom, hogy szolgáltatási oldalon van a gond ebben az esetben) -
Kbali
nagyúr
válasz nagylaci6417 #70290 üzenetére
Egyenesen a szervizhez vidd, ne a Vodafone-hoz.
-
Kbali
nagyúr
válasz nagylaci6417 #70294 üzenetére
Van szerintem biztosított posta vagy futár.
Pl: Almarium Pro -
Landsmann
addikt
válasz nagylaci6417 #70294 üzenetére
Vidd Berettyóújfaluba. Az valamivel közelebb van.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
Landsmann
addikt
válasz nagylaci6417 #70300 üzenetére
Pedig mindegy, ugyanabba a szervizbe küldik.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
asdf_
veterán
válasz nagylaci6417 #72000 üzenetére
2021.01.01. utáni vásárlás esetén:
151/2003
5. § (6) Ha az e rendeletben meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, valamint ha a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.Ezt persze kiverni az eladóból érdekes lesz, mert az Apple a magyar törvények felett áll, és tökre nem a 3 évet adják, hanem úgy kezelik, mintha carepacket vettél volna hozzá, azzal viszont marhára nem jár, hogy 3 hiba után csere vagy pénzvissza.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz nagylaci6417 #72002 üzenetére
Azt mondtad másfél éves. 2021.01.01. 1 éve és 9 hónapja volt. Most akkor mikor vetted?
-
asdf_
veterán
válasz nagylaci6417 #72004 üzenetére
100e Ft. felett 2 év a kötelező jótállás, így a fentiek élnek. A Voda meg küzdjön meg az Apple-el, ahogy akar, az téged nem kell érdekeljen. Feltéve persze, ha tényleges, valós meghibásodások történtek korábban.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- D-Link DIR-842 kétsávos, Gigabites router - Foxpost az árban!
- H96 MAX RK3318 TV okosító - 2/16 GB - Új!
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest