Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ragazzo

    őstag

    válasz Andie #136 üzenetére

    Nekem már panaszkodtak ilyenről.Azt tanácsoltam, hogy próbáljanak ki más csomagot, mondjuk a joker +-t és nézzék meg abban hogy fogy a pénzük.Esetleg a sima vitamax marad, ami ugye mp alapú.

    Linux hogyanok kezdőknek közérthetően http://linuxhogyanok.blogspot.com

  • Varga Csaba

    aktív tag

    válasz Andie #136 üzenetére

    Hivatalosan, mivel az egész szolgáltatás nyújtás díjazása ezen alapszik a Szolgáltató köteles a bonyolított forgalmat regisztrálni!

    Korábban cikkeztek is erről a ?Prohardveren?, hogy a pre-paid előfizetők számára is elérhetővé kell tenni a hívásrészletezés (részletes számla) szolgáltatást...

    Akkor a konklúzió az volt, hogy a Szolgáltató az Előfizető kérésére, külön díjazás ellenében _köteles_ hívásrészletezést biztosítani az Előfizetőnek.

    Amennyiben ezt nem teszik, akkor jegyzőkönyveztesd a számlapanaszodat az ügyfélszolgálaton és a jegyzőkönyveddel fordulj a HIF-hez.
    (Bár előtte nem árt náluk telefonon pontosítani a dolgokat, hogy mit hogyan és miként..)

    Az alapfelfogás sok esetben az, hogy ameddig nem veri az asztalt az ügyfél addig sz*rnak a fejére.. (mert megtehetik)

    ''Egy haver mondta: ''szerintem a linux egy nagyon szar windows'' by Mefistofeles''

  • c.andrew

    tag

    válasz Andie #136 üzenetére

    Korábban én is sok ilyen problémával találkoztam, amikor arra panaszkodtak emberek, hogy nem beszélik le a kártyát mégis elfogy, de egy kis utánaszámolás után kiderült, hogy általában elnéztek valamit. Akkor azt mondtam, hogy ilyen túlszámlázás nem történhet meg.
    Most azonban mint tudjuk, a Voda lassan egy éve hogy új számlázási rendszert vezet be. Erre még óriási jóindulattal sem mondhatjuk, hogy túl jól sikerült volna.(persze általában az összes fejlesztésénél mi előfizetők vagyunk a kisérleti nyulak, mi szopunk mindennel). A cég még a mai napig nem volt képes visszaállni egy normális számlázási rendre, még mindíg 2 hónapos csúszásban vannak. Legalábbis nálam. Lassan már követhetetlenné válik. Egy havernak pl. legutóbb wap letöltéseket számláztak ki. ami elég furcsa merthogy nem volt wap előfizetése.
    Szóval nem árt nagyon megnézni a számlát, és ha valami szerinted nem stimmel, azonnal hívni a 1270-et vagy a 1750-et.(bár ez utóbbi szerintem direkt úgy van kitalálva, hogy ne legyen kedve senkinek hívogatni.)
    Azt is el kell mondani, mert így teljes a kép, hogy a számlapanaszokat korrekten kivizsgálják, és ha jogos akkor nem szaroznak rajta. (egyetlen probléma, hogy ez is egy kicsit tovább tart, mint talán normális lenne, de valszeg ennek is az új rendszerből adódó gyerekbetegségek és a megnovekedett panaszszám az oka)

    Asus A8N-e AMD A64 3200+ HIS X800GTO ICEQIITURBO 2*512 Geil Aerocool Aeroengine Jr. Hiper Type-R 480 LG 1915S TFT

Új hozzászólás Aktív témák