- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- PlayStation 5
- Path of Exile (ARPG)
- [SoP] God of War Ragnarök - Szeptemberben jön a PC-s kiadás
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- World of Tanks - MMO
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Minden, ami Unreal Engine
-
GAMEPOD.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hmura
tag
válasz mukibuci #14975 üzenetére
és akkor a teszkóban árult 5000 forintos samsung telefon miért szar? Ha csak telefonálni kell és nem villogni, akkor minek 50000ért telefon pusztán csak elvi síkon kérdezem
Mondjuk azért, mert próbáld használni, és elég gyorsan rájössz
az okokra. Nekem speciel hiányzik belőle a műholdas GPS,
a normális határidőnapló és a sebesség. -
maross
veterán
válasz mukibuci #15046 üzenetére
az lehetseges, de 9 eve vettem valakitol a kartyamat, mobilostol, es a regisztraciohoz ugyfelbiztonsagi kod kell, amit ofkoz nem tudok (mar azt se, hogy kitol vettem). ugyfelszolgalaton pedig azt mondtak, hogy atirhatjak a nevemre, de ehhez ki kell kuldeniuk 2 levelet a regi tulajnak, ez 65napba telik, es ha o beleegyezik, akkor a nevemre kerulhet a kartya, azzal a kis bukfenccel, hogy sajnos a klassz uj tarifacsomagok kozul kell valasztanom. na ennyit nem er az az 1400 ft.
eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok
-
Teszla_
senior tag
válasz mukibuci #15071 üzenetére
De jó, erről nem tudtam. Kb két hónapja használom, előtte soha nem használtam ezt a szolgáltatást. A tarifákhoz igazán odaírhatnák, mert mint látható én se tudtam róla. És most nem csak a Vodára gondolok. Amúgy meg azt nem értem, hogy ha hálózaton belülre megy az átirányítás, akkor miért kell érte fizetni. Na mindegy, most már nem lesz átirányítva.
-
Willie
őstag
válasz mukibuci #15079 üzenetére
En nem jelentkeztem ilyenre. Az altalad kuldott linken szerepel egy ilyen kijelentes:
FONTOS - FOGADOTT EMELTDÍJAS SZOLGÁLTATÁSOK ESETÉN A REGISZTRÁCIÓT KÖVETŐEN ÖNNEK TÁJÉKOZTATÓ SMS ÜZENETEKET KELL KAPNIA A SZOLGÁLTATÁSSAL KAPCSOLATBAN! EZEKET AZ ÜZENETEKET MINDIG ŐRIZZE MEG!En ilyet nem kaptam, szoktak csak ugy emeltdijas szamrol SMS-t kuldeni? Sajnos az uzenetet kitoroltem...
-
Willie
őstag
válasz mukibuci #15081 üzenetére
Szia!
Azt kaptam válasz SMS-ben mindkettőre, hogy a szolgáltatás aktiválása sikertelen....és hogy hívjam a 1270-et, felhívtam de nem tudom, hogy milyen menüpontot kellene ehhez választanom, valahogy nem lehet lekérni az emeltdíjas szolgáltatások listáját, azoknak a telefonszámait? Miért nem tudtam aktiválni, szerinted?
Előre is köszönöm.
Üdv.
-
radamsky
senior tag
válasz mukibuci #15089 üzenetére
a vodának a kösziprogramja az egy nagy blödség
nekünk az átlag számla havonta kb 10 ezer köül van és ugye ez már bonusz lenne ha jol olvastam az összeghatárokat. Le vagyunk ejtve
Azt is irta hogy pl készülékcsere lehet hamarabb is ez is hülyeség, mert pl nekünk inkább a hüség lejárta után 1 héttel jelent meg hogy akciosan vehetünk készüléket
na ja komoly akciok vannakMost akarom aszonypajtást meglepni egy telcsivel jön a szülinapja, háát lehet hogy ebből nem készülék lesz hanem uj szolgáltató
-
Hmura
tag
válasz mukibuci #15114 üzenetére
Természetesen ha nincs hűséged, akkor az áremelések sem érintenek, jól értelmezem a szavaid?
Ha nincs hűsége, akkor:
- válthat szolgálatót
- lemondhatja a szolgáltatást
- felmondhatja a szerződést
- tetszés szerint átmehet feltöltőkártyásnak
- válthat olcsóbb vagy kedvezőbb tarifára -
Hmura
tag
válasz mukibuci #15117 üzenetére
elégedett vodásról volt szó... A másik pedig, hogy már megint 2 hetente váltunk szolgáltatót.
Naiv vagy. A hazai piacon (sajnos) egy dolog számít: ki tud olcsóbban adni valamit.
Lásd: EMFESZ, TESCO, DIGI TV, stb....Anno a UPC Direct 200E ügyfelének a fele pártolt át a DIGI TV-hez
egy év alatt, mert féláron adta a szolgáltatást gyengébb minőségben. -
Hmura
tag
válasz mukibuci #15119 üzenetére
ha elégedett vagyok a szolgáltatással, nem fogok 100forint miatt hetekig cirkuszolni.
Pedig fognak. Pénz az pénz, egyre több ember jut el végre ide.
ha 20ról 21re emelkedik a percdíjam, nem fogok kártyásra váltani h 40 forintért beszélhessek.
Vagy szépen keresek olyan csomagot, ahol kevesebb HAVIDÍJÉRT kevesebbet
beszélek, vagy megyek másik szolgáltatóhoz.a telefont lemondani nem fogom, mert beszélni kell
De megtehetem azt, hogy nem fogok havi X ezer forintot előfizetésre
költeni, hanem feltöltőkártyára váltok, és alig beszélek.
Aztán számolgassa a bevételt a szolgáltató.....ha van kedvezőbb tarifa, akkor eddig miért nem váltottam?
Mert kötött az egy év tarifamegtartás...... ill. az, hogy nem lehetett
minden csomagnál tetszőlegesen tarifát váltani, csak drágábbra. -
manchester85
addikt
válasz mukibuci #15119 üzenetére
Én hónapok óta azon "cirkuszolok", hogy kell olyan olyan csomag, amivel ingyen beszélhetek valakivel, és az lehetőleg ne 1000 perc legyen, mert akkor már számolnom kell, nehogy túllépjem. Most nem vágom, hogy a vodánál erre milyen lehetőség van, de azt hiszem, 1000ft/simért lehet 1000-1000 percet kapni előfizetésesek számára. (Viszont barátnőm kártyás.) Vagy kártyásoknak van 4ft-os percdíjon valami bohóckodás.
Az én teljes havidíjam 1500ft, amiben van 6000 hálózaton belüli perc, 3 általam kiválasztott számra felhasználhatóan, amit havonta tetszőlegesen változtathatok is, díjmentesen. Ezen felül a havidíj hálózaton belül leforgalmazható sms-re, mms-re, percekre 15ft/perc, sms áron. Ezen felül még túlforgalmazási díjmentes, 50MB-os adatcsomagot is tartalmaz az 1500ft-os havidíj, és opera minivel egész normálisan lehet utána is netezni. Egyébként itthon van wifi, egyetemen van wifi, a volán útvonalán meg lassabb a sávszélesség, mint amennyire lassít a T, tehát lehet, hogy mobilnetet se fogok hozzá rendelni.
Ha szerinted itt havi 100ft-ról van szó, akkor keresd gyorsan elő a régi matek könyveidet, és gondolj bele abba is, milyen brutál jó dolog, ha van két nagyon jó haverod, meg egy barátnőd, akik közül mindhárom T-s, és akiken kívül nem is nagyon hívsz senkit. (Na, én pont ebben a helyzetben vagyok...) A csomagon egyszerűen nem is találom a gyenge pontot, talán annyi, hogy csak hálózaton belül forgalmazhatom le. De ha összeszámoljuk, hogy mi mindent foglal magába, illetve, hogy abból én szinte mindent ki is használok, (jó, nyilván nem a teljes 6000 percet, hanem a 3 sokat dumálós T-s számot) akkor azt hiszem, eléggé kijelenthető, hogy nagyon nem mind1, hogy kinek mik az igényei. De ha tudsz a vodánál hasonló áron hasonló csomagot, akkor köszönettel veszem.
[ Szerkesztve ]
i6 Silver
-
Hmura
tag
válasz mukibuci #15121 üzenetére
és most, hogy a a Vodán kívül a másik két szolgáltató is emeli az árait, mégis melyik lesz az olcsóbb? Tudom, hamarosan jön a negyedik mobilszolgáltató és feltöltőkártyával lesz másodperc alapon 15 forint egy perc Kambodzsába.
Az új szolgáltató az elején nem tudja radikálisan letörni az árakat mindaddig,
amíg a hálózata nem lesz eléggé kiépített. Bár a mai cikk alapján fog ehhez
kormányzati segítséget is kapni, kötelezek szabott áron a nemzeti roaming
megosztására a másik hármat.Én akkor is át fogok menni a negyedik szolgáltatóhoz, ha nem lesz olcsóbb
mint a jelenlegiek, és drágább sem. Márcsak azért is, mert remélem ott
ügyfélként fognak kezelni, és azért, mert velük még nincs negatív tapasztalatom.
És remélem mások is hasonlóan fognak gondolkodni. -
tutis
őstag
válasz mukibuci #15126 üzenetére
átolvastam én is, de csak félig kaptam választ a kérdésre, a böngészőből facebook elérést nem taglalja, lehet akkor azt nem tekinti kivételnek, azaz számol adatgforgalmat..
Illetve wp7-nél a telefonkönyv is szikronizál a facebook-al, valszeg az is adatforgalmas akkor..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Hmura
tag
válasz mukibuci #15135 üzenetére
Ne fényezd a répát, ezt írtad:
ha elégedett vagyok a szolgáltatással, nem fogok 100forint miatt hetekig cirkuszolni.
Az én olvasatomban az azt jelenti, hogy ha becsapnak/lehúzna/hülyének néznek
100 Ft-tal, akkor azt hagyjam, mert elégedettnek kell lennem (vagy elégedett vagyok).
Hát a pej paripa pipilőjét, aki csal vagy lop, annak bizonoyos kultúrkörökben
eltávolítják a fél kezét.
Milyen szép lenne azt a sok félkarú vezetőt látni a Voda székházában.... -
manchester85
addikt
válasz mukibuci #15135 üzenetére
Ezt írtam én:
"Egy ember addig elégedett, míg a konkurencia egy jobb ajánlattal elő nem áll."
A válaszod ez volt:
"ha elégedett vagyok a szolgáltatással, nem fogok 100forint miatt hetekig cirkuszolni"
Nem tudom, mire gondoltál (ezekszerint arra, amit most írtál) de ebből arra következtettem, hogy ilyen tételek miatt dönt valaki másik szolgáltató mellett. De akkor örülök, hogy egyetértünk, én se c*gánykodnék 100ft-ért szolgáltatók közötti váltogatásokkal, ellenben a jelenlegi díjcsomagom remek példa az akár havi több ezer forint megspórolására, ami egy két éves hűség esetében nem kevés pénz "ablakon kidobását" jelenthetné.
i6 Silver
-
Hmura
tag
válasz mukibuci #15137 üzenetére
abba mi a becsapás, hogy 2 hónappal előre szóltak, hogy megfogják emelni a havidíjamat 100-200Ft-tal (tarifacsomagtól függően)?
Mondjuk az, hogy sok balekkel aláíratták a hűséget, aztán most szépen árat
emelnek. Tudod a korrekt az lett volna, ha azt jelentik be, hogy megemeljük az
árat X Ft-tal, de ez nem érinti a hűségszerződéssel rendelkezőket.
(mielőtt megkérdeznéd, nincs hűségem)Akkor arra adjál választ, mi akadályozza meg a Vodát abban, hogy mondjuk
a +!%)/+!) csomag 1850 Ft-os havidíját megemelje ősszel 3000 Ft-ra, és a csomag
neve +!%)/+!) 3000-re változik. Ja és hűséged van kiskócsag, nem mondhatod fel..... -
Hmura
tag
válasz mukibuci #15162 üzenetére
Esetleg szeretnéd, hogy mindenkit személyen hívjon fel Beck György vagy házhoz is menjen és egy kávé mellett közölje a rossz hírt
Nem, de hiányolom az SMS-ben történő értesítést, továbbá a törvényből
kimásolva az alábbi mondatot:
"Ebben az esetben az előfizető jogosult a módosítás tárgyában megküldött értesítést követő 8 napon belül a szerződés azonnali hatályú felmondására."[ Szerkesztve ]
-
Hmura
tag
válasz mukibuci #15166 üzenetére
Esetleg most abba fogsz belekötni, hogy a törvény 8 napot írt elő, itt pedig 15 szerepel
Nem, én azt hiányolom, hogy ilyen esetben a hűségszerződés felbontását
ajánlják fel, mivel a szövegből hiányzik annak tényszerű közlése, hogy
ez a félinformáció rájuk nem vonatkozik.
Ugyanis ha én hszerződéses vagyok, akkor ennek olvastával arra gondolok,
hogy van 15 napom (a törvényben adott 8 helyett) arra, hogy kilépjek a szerződésből.
Pedig nem teheti, ergo átverés a szöveg.Csak mellesleg jegyzem meg, hogy a PTK szerint a hatálya alá eső
szerződést CSAK A KÉT FÉL EGYETÉRTÉSÉVEL lehet módosítani.
Márpedig a hűségszerződés és az előfizetői szerződés ide tartozik..... -
-
Hmura
tag
válasz mukibuci #15207 üzenetére
Meg fogom neked keresni, mert látom bevetted a Kötekedin-t..
Már X+1-szer végig lett tárgyalva ez az egész téma, de sebaj,
kezdjük előről.Ha bonthatnák, akkor most simán meg lehetne csinálni, hogy
vett a fickó egy iPhone-t egy hónappal ezelőtt, most meg felbontja,
és van neki egy iPhone-ja, majf köt egy új szerződést 1850 Ft-os
tarifacsomagra. Baromira jól járna vele a szolgáltató.Gondolkodni kellene, és nem lennének ilyen velős kérdéseid.
-
Hmura
tag
válasz mukibuci #15210 üzenetére
Akkor első körben idézet a tv-ből:
"Nem mondhatja fel azonban az Elıfizetı az elıfizetıi
szerzıdést ilyen esetben akkor, ha kötelezettséget vállalt arra, hogy a Szolgáltatást
meghatározott idıtartam alatt igénybe veszi és az elıfizetıi szerzıdést az ebbıl eredı
kedvezmények figyelembevételével kötötte meg, és a módosítás a kapott kedvezményeket
nem érinti."A telefonKÉSZÜLÉKRE kaptad a kedvezményt, ergo nem a tarifacsomagra.
-
Hmura
tag
válasz mukibuci #15213 üzenetére
Az előfizetői szerződés módosítása
132. § (1) Az egyedi előfizetői szerződés módosítására az előfizetői szerződés megkötésének szabályai vonatkoznak. Az általános szerződési feltételek lehetővé tehetik az egyedi előfizetői szerződés (2) bekezdés szerinti módosítását. (2) A szolgáltató az előfizetői szerződést csak az alábbi esetekben jogosult egyoldalúan módosítani:
a) az egyedi előfizetői szerződésben vagy általános szerződési feltételekben foglalt feltételek bekövetkezése esetén azzal, hogy - amennyiben jogszabály vagy elektronikus hírközlésre vonatkozó szabály másként nem rendelkezik - a módosítás nem eredményezheti a szerződés feltételeinek lényeges módosítását;Akkor értelmezzük a fentieket:
1.
A Voda idén tavasszal szépen belecsempészte az ÁSZF-be egy trükkös módosítást,
miszerint az infláció mértékében emelheti a tarifát.
2.
a jelenlegi emelés ebbe belefér
3.
emiatt a "módosítás nem eredményezi a szerződés feltételeinek lényeges módosítását"
4.
eszerint a logika szerint a Voda emelhet egyoldalúan, tehát nem bonthatja fel
a szerződést kötbér nélkül a delikvens, mert a törvény és az ÁSZF szerint
történt az emelés.De szerintem ezt a Voda jogászai már régen mifundálták,keresd őket az ügyben,
hiszen neked ez házon belül van.... -
MODERÁTOR
válasz mukibuci #15312 üzenetére
Mondjuk nem volna hülyeség, elektronikus módok felé vándorolni. Nekem személy szerint elegem van sokszor a töménytelen papírmennyiségtől. Csak akkor ahhoz a féltételeket is ki kellene alakítani. Csak ne az legyen mint sokszor, jó magyar szokás szerint, hogy előbb lesz a cél, rá 10 évre meg az eszköz..
Everybody lies.
-
kp78
addikt
válasz mukibuci #15335 üzenetére
Kártya van már elég régóta.
4700? Mire fel kérik azt?
Remélem, sikerül elengedtetnem
Majd megmondom, hogy akkor köszi inkább kapcsolják ki, és viszem T-hez asszony kórházi flottájába.
Készülék nem kell, hűség meg pláne nem, elég volt már. 2002.04 óta aláírtam már párszor -
hackeeeee
Jómunkásember
válasz mukibuci #15352 üzenetére
Hát ha cégen belül van ismerőse esetlegesen, akkor tud kérni flottás csomagot.. Bár minden cég megszabott flottás csomagokkal dolgozik, (asszem)...
Deugye, szerintem legalábbis a csomagok csak, bizonyos cégen belül megy.. Mivel ugye megegyeznek a cégek a szolgáltatóval, hogy milyen flottás csomagokat adnak ki, és ezek csak cégen belül intézhetőek el. (Tudomásom szerint..)
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz mukibuci #15356 üzenetére
Öhm, ez nem teljesen igaz, hogy nem léphetsz be...
Mert van olyan, amikor az ott dolgozóknak engedélyezik, hogy vegyenek plusz simkártyát, és nem is feltétlen kell a saját nevére, hanem a tulajdonos nevére (akinek kell az előfizetés) is lehet kötni a flottás előfizetést. Ehhez megadnak x csomagot, és azok közül lehet választani...
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz mukibuci #15358 üzenetére
Hát, amiről most Én tudok, akár a Te nevedre is kérhetett volna ki új előfizetést flottán belül, és használhattad volna...
Akkor, hogy is van ez?
Szal, összességében, ha nem dolgozol 1 bizonyos cégnél, az nem jelenti azt, hogy nem vagy jogosult az ottani flottás csomag használatára.
Annyi igaz, hogy csak úgy nem lehet váltani a flottás csomagok között, ahogy kedved tartja, ez igaz, de ettől függetlenül, ha van olyan a közeledben, aki tud kikérni sim-kártyát előfizetéssel, akkor használhatsz..
Bár, mondjuk van ahol ez csak az átálláskor, v a cégen belüli kártyák aktiválásakor lehetséges.. + 1-2 hét, továbbiakban már nincs rá lehetőség.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OpenMediaVault
- Mobil flották
- Kupon kunyeráló
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Milyen házat vegyek?
- Yettel topik
- További aktív témák...
- ThinkPad X1 Carbon 5th 14" FHD IPS i7-7600U 16GB 256GB NVMe ujjlolv gar
- Philips Evnia 42M2N8900 (42", OLED, 3840x2160, 138Hz, HDR10, G-Sync) Új, Bontatlan!
- Latitude 5400 27% 14" FHD IPS érintő i5-8365U 16GB DDR4 256GB SSD ujjlolv gar
- Dell Alienware AW3423DWF (34", OLED, 3440x1440, 165Hz, 0,1ms) Új, Bontatlan!
- ÚJ Rose Gold HP Pavilion x360 2-in-1 / 14" FHD Touch / i7-1355U / 16GB / 1TB / Win11 / 3 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen