Új hozzászólás Aktív témák
-
G4ng3r
tag
Ilyenkor az a teendő, amit leírtál.
A garancia nem tűnik el, csak bizonyos esetekben nem érvényesíthető.
A kereskedő dolga bizonyítani, hogy a nem rendeltetésszerűen használatból ered a hiba.
Valószínüleg a szervíz sem fog hülyeségeket kitalálni, hogy ne kelljen új kártyát adnia.
A lényeg, hogy meglegyen a garancia matrica (ha lehet sértetlenül ) a kártyán, és a te hibádból ne legyen semmi külsérelmi nyom, úgy nem lesz gond...Ha valakinek ilyen jellegű problémája lenne érdemes előtte átolvasni a Fogyasztóvédelem fórumát
szerk. : de azért olvastam már olyan esetről valamelyik fórumon (ott már átkerült az ügy a fogyasztóvédelemhez), amikor a független bevizsgálás is azt hozta ki hogy: bizonyítható, hogy a hűtésbe való beavatkozás okozta a hibát...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs