Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • G4ng3r

    tag

    válasz smiti #1946 üzenetére

    Ilyenkor az a teendő, amit leírtál. :)
    A garancia nem tűnik el, csak bizonyos esetekben nem érvényesíthető.
    A kereskedő dolga bizonyítani, hogy a nem rendeltetésszerűen használatból ered a hiba.
    Valószínüleg a szervíz sem fog hülyeségeket kitalálni, hogy ne kelljen új kártyát adnia.
    A lényeg, hogy meglegyen a garancia matrica (ha lehet sértetlenül :) ) a kártyán, és a te hibádból ne legyen semmi külsérelmi nyom, úgy nem lesz gond...

    Ha valakinek ilyen jellegű problémája lenne érdemes előtte átolvasni a Fogyasztóvédelem fórumát

    szerk. : de azért olvastam már olyan esetről valamelyik fórumon (ott már átkerült az ügy a fogyasztóvédelemhez), amikor a független bevizsgálás is azt hozta ki hogy: bizonyítható, hogy a hűtésbe való beavatkozás okozta a hibát...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák