-
GAMEPOD.hu
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cimbooora
aktív tag
Üdv!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy ha én beviszem egy hozzám legközelebbi szervizbe a SE K550i-met pixel hibával, és csatlakozó(csere szerintem) hibával, akkor azonnal megoldják a dolgot, vagy muszáj otthagynom.Válaszaitokat előre köszönöm
-
Cimbooora
aktív tag
Üdv!
Átszeretnék menni Pannon-ba, de nem tudom mit csináljak...
Kérjem el a papírjaimat a T-Mobilból, és átvinném a Pannonba, vagy bízzam a pannonra?
Melyik a jobb, a gyorsabb? -
Cimbooora
aktív tag
Akkor én most bemegyek a T-mobilba, és mondom azt h kérem a papírjaimat?
Szóval mondm azt h átszeretnék menni pannon-ba és akkor oda is adják a papírokat?Illetve lenne még 1 kérdésem. Ha most én a mobilom leszeretném váltani, akkor megtudom tenni úgy h beszámítják?mert láttam olyan pontot az előfizetéspontnál hogy előfizetős kártyá valamint KÉSZÜLÉKVÁLTÁS, na most én arra mentem.
Ezt most hogyan kell érteni? mitől függ hogy hoyagn számítják be mennyiért stb?
-
Cimbooora
aktív tag
Na hazahoztam a telót, de nem tudtak vele semmit sem csinálni...
Pixelhibás, és nem lett leejtve hanem magától kezdett el haldokolni, valamint csatlakozó hibás, és így nem tudok tölteni, se zenét hallgatni, se rádiót, se adatot átrakni, egyszóval semmit.
Na most olvasgattam a Jótállási jegyet(nem tudom, hogy mindenkinek ugyan olyan lehet), és a 9. pont idézem: "Ha sem a vállalt javításra, sem a cserére nincs lehetõség, a fogyasztó választása szerint a termék visszaszolgáltatásával egyidejûleg a vételárat vissza kell fizetni, vagy a vételár-különbözet elszámolása mellett más típusú terméket kell részére kiadni, vagy a fogyasztó megfelelõ árleszállítást kérhet. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak helye nincs."
Tehát bemehetek és a 30 000ft-ért vett anno K550i-m árát visszakapom?vagy csak ott helyben levásárolhatom? -
Cimbooora
aktív tag
Üdv!
Holnap megyek a T-pont-ba vissza vinni a mobilom.
A múltkori esetnél, a "recepciós" csaj, aki közvetlenül a bejárat mellett segít, hogy mit hogyan, kihozta a telóm(nem volt garanciázás, mert az illetékesek nem voltak bent, ezért ő adta oda) és azt mondta, hogy sajnos nem tudták javítani.Ugyebár lehetetlen nincs... főleg akkor ha pixelhiba miatt ment tönkre a kijelző, akkor gondolom én egy kijelző csere megoldja. Na meg a csatlakozom is már halálra van menve, nem tudom tölteni, se zenét hallgatni, stb (ja és SE K550i-m van), de késsel kapargattam, szóval az fizikai beavatkozásnak minősül, nem is várom el h ingyen kicseréljék, hisz már elveszett ilyen esetbe a garancia a csatira, de a kijelzővel, semmit az ég világon nem csináltam.
Na most a kérdése: Ha bemegyek az üzletbe, mit mondjak? Kérem vissza a pénzem? Vagy finomabban hivatkozzak a 9. pontra, ami a garanciával kapcsolatos résznél van a jótállási jegyen?!
Felmerült egyesekben, hogy biztos megrepedt a kijelző, azt nem cserélték(valószínű az én hibám miatt), de a csaj csak azt mondta, hogy sajnos nem tudták javítani.
A telefon májusban lesz 2 éves, szóval bőven van még 3 hónapom.
Válaszaitokat előreköszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai