-
GAMEPOD.hu
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
crue
őstag
Ha már Mobilaréna, akkor igazán lehetne egy hír a főoldalon egy ekkora összeomlásról, ami most a t-mobile-lal történik. Nyamvadt kis regionális hírpotálok is megírták már.
-
crue
őstag
Üdv!
Webshopos tapasztalattal rendelkezők segítségét kérném az alábbi ügyben: csináltam egy megrendelést a múlt héten, aminek az állapota tegnap még "jóváhagyás alatt" volt. Ma délelőtt volt egy hívásom, amit nem tudtam felvenni és nem is tudom hogy a T volt-e az, de a rendelés állapota most már "visszahívásra vár" lett. A kérdésem a következő: most ők várják, hogy visszahívjam őket (ha igen, akkor milyen számon?) vagy én várjam az ő hívásukat továbbra is? A segítséget előre is köszönöm!
-
crue
őstag
Köszönöm a segítségeket, a 1430-on nem tudtam olyat nyomni, hogy emberrel is tudjak beszélni (nem t-mobile-ról hívtam, lehet hogy számít). A +36306363630-on tudtak segíteni, kaptam egy másik számot, ahol a webshopos rendelésekkel foglalkoznak. Ha valakinek hasonló problémája van mint nekem, akkor ezt kell hívni: +36309303030
-
crue
őstag
Bennfentesektől vagy hozzáértőktől kérdezem: szerintetek hogyan alakul a következő hónapban a készülékek ára? Várható, hogy újabb emelések lesznek vagy csökkenésre van esély? Azért kérdezem, mert egy hónap van hátra a hűségidőmből és nem tudom eldönteni, hogy kivárjam vagy hosszabbítsak most. Köszi!
-
crue
őstag
válasz fenergie84 #14793 üzenetére
Besétálsz a telefonnal és kéred a garanciajegy pótlását. Mindegyik szervizes köteles megcsinálni, nem csak amelyiknek kedve van. Lehet, hogy belekerül párszáz forintodba, de az is leehet, hogy nem.
-
crue
őstag
Nagyon nincs toppon a Telekom webshop a héten úgy tűnik. Ajándék hordozható akksi jár most előfizetéshez, amit nem kaptam meg. Ők azt állítják, hogy becsomagolták és ki fogják vizsgálni, hogy mi történt. Na mindegy, legalább nem a telefont vitte haza valaki a pakkomból, "csak" az ajándékot.
A másik meg az, hogy se számla, se jótállási jegy nincs a dokumentumtáramban, a telefon meg itt van a kezemben. Akkor most zsebbe fizettem a Telekomnak?
Nyilván nem feltételezem igazából, hogy lopnak meg adót csalnak, hanem csak hanyagságról van szó.
Ha most ennyi baki van, akkor mi lesz még Karácsonyig? -
crue
őstag
válasz Intel fan11 #54910 üzenetére
Egyre több a gond a Telekommal mostanában. Évekig semmi bajom sem volt velük, az utóbbi hónapokban viszont mindig akad valami. Szánalmas, hogy a rohadt honlapjukat sem képesek rendesen üzemeltetni, megint használhatatlan az egész.
Az akksival kapcsolatban azt javaslom hívogasd őket néhány naponta, nekem kb 3 hétbe telt míg megkaptam. Addig mindegyik telefonos ügyintéző teljesen mást mondott, úgyhogy ott is teljes a sötétség. Sajnos így nem is várható el, hogy az ügyfelet pontosan tájékoztassák bármiről (vagy legalább egy félét hazudjanak), amíg egymást sem képesek képbe hozni.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest