Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gianone

    őstag

    válasz Keem1 #83897 üzenetére

    Ja, nem általános. Ha nem csinálsz épp semmit, akkor rendesen jön a havi számla. Viszont bármi "különleges"-t, akkor egyből gond van.
    Amióta ez az online rendszerük, semmi nem működik rendesen. Még a belső rendszerük sem.
    Az elmúlt 5 évben szinte semmi nem üzemszerű náluk. Pl. az eggyel ezelőtti telefonomnál, mikor bementünk Magentába, csomagot kellett váltani falsból a megrendeléshez, mert rossz árat mutatott online, és az ügyintéző is csak így tudta telefonon a jó árat előhozni. Majd utána visszaváltás. A még eggyel előtti vásárlásomnál meg a készülékkedvezményemet havidíj-jóváírásként kaptam meg, mert akkor sem működött az oldal. :D Szóval előfizetésenként egy-két évig tényleg nyugi van, aztán ha vásárolsz vagy váltasz, akkor sosem megy rendesen. És az utóbbi időben súlyosbítva van a helyzet az inkompetens ügyfelesekkel. A Telekom sosem volt olcsó, de a westeles időkben a legjobb ügyfélszolgálati rendszere és a legjobb törzsügyfeles kedvezményei voltak. Most még egy weboldalt sem képesek működtetni.

    [ Szerkesztve ]

    Nokia 1610i Huawei Nova

Új hozzászólás Aktív témák