Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ace Ventura

    addikt

    válasz -Solt- #139364 üzenetére

    Pedig kaptál. Úgy hívják Ászf változás.
    Törvényi kötelezettsége a szolgáltatónak kiküldeni minden díjcsomagot érintő változást, amíg van abban a díjcsomagban legalább 1 ügyfele.
    Hogy nem olvastad, az már nem T hibája.

    Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej

  • ubyegon2

    nagyúr

    válasz -Solt- #139364 üzenetére

    Arra szerződtem, hogy opcionálisan amikor kérem, akkor a rendelkezésemre áll 2 db multisim.

    Amíg a szerződés tárgya egy élő díjcsomag.

    Semmiféle értesítést nem kaptam arról, hogy ez a lehetőség megszűnik

    Mindenki kap értesítést az ÁSZF változások időpontjáról.

    a csomag leírásánál a mai napig szerepel, hogy kérhetem...

    Szerintem a weboldalon az élő csomagok leírásait látod, meglepne ha nem így lenne.

    Ahogy írtam, technikai okok miatt sem adnak ki lezárt díjcsomaghoz két plusz MultiSIM kártyát, de nyilván üzletpolitikai oka is van, hogy az új csomagok felé tereljenek, a helyedben annak örülnék, míg a jelenlegi díjcsomagod nem került megszüntetésre. Jól teszed, ha minden lehetőséget kihasználsz egyébként, mert csak egyedi elbírálásban bízhatsz. :K

    [ Szerkesztve ]

  • vence

    junior tag

    válasz -Solt- #139364 üzenetére

    Erre kíváncsi leszek ...
    Az a probléma, hogy az állandó változtatgatás közben legtöbbször nem gondolják tovább a dolgokat, egyáltalán nem készülnek fel a várható problémák kezelésére.
    Néha én is sajnálom az ügyintézőket, szerintem gyakran cserélődhetnek, mert ilyen környezetben normális ember nem bírja sokáig ...
    Szóval, elég sokszor tapasztalom a felkészületlenséget, ami már, nem feltétlenül azon szint felelőssége, akikkel mi beszélünk.
    Az évek során számtalan "mérkőzésem" volt már a Tré-vel
    (és ide most méltán kerül be, ez a kedves becenév)
    változó sikerrel, szóval ez is random dolog.
    De az nem kicsit frusztráló, h egyértelmű dolgokat sem mindig ismernek el.
    Az ügyek - sajnos - leginkább nem jutnak el a megfelelő szintekre és mellébeszélni, kibúvókat keresni, félretájékoztatni nagyon tudnak.

    Rendes helyen pl. nem szokás hazudozni, ügyfeleket lerázni, ha nem tud vki valamit. És az ügyfél elégedettsége nagyon fontos, tehát bizonytalan helyzeteket igyekeznek elkerülni és egyben rugalmasan, nem ritkán nagyvonalúan kezelni dolgokat, mert tudják, hogy a PR mennyire fontos.
    Az emberek ilyen ügyekben támogatják is egymást, nem az a jellemző, amit egyesek itt is előadnak ...

    Szerintem jól érzed, h a szerződés szerint mi jár neked, legyél határozott és céltudatos és csak nyugodtan! (Y)

    Sajnos, az állandó változtatgatás mellett nem igazán érzik, hogy mi jogos és mi nem és most még egyre jobban fog kavarodni minden.
    Az IKÁ kapcsán pedig félő, hogy egy-két kevésbé felkészült ember azt gondolja, h bármit lehet ... és ebben ne nekem legyen igazam, de a meséskönyv szerint ... :D
    (Ja és már több szolgáltató is, egyre neccesebb dolgokat csinál!) :(((

    Az baj, h a legtöbb ember megunja az egyenlőtlen küzdelmet ...
    és szerintem középszinten erre rá is játszanak.
    Az előző kanyarban én sem csináltam végig ...
    mert úgy gondoltam, h fontosabb a nyugalmam, nincs arányban a tét. Csak így jutottunk oda, ahová ...

    Egy apró tanács, próbálj a felkészületlen embereken, szinteken mielőbb túljutni! (Y)

Új hozzászólás Aktív témák