Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz .bruszli. #4525 üzenetére

    ha a gsm üzlet ad is 1 év garit, az nem 2 év gyártói garancia, hanem az üzlet ad rá 1 évet, csak hozzájuk viheted vissza, szakszervizbe nem!
    hidd el, sok telcsinél nem mindegy - minőség tekintetében sem -, hogy melyik régióba szánták! anno ez az n95 és az n95 8gb esetén csúcsosodott ki; a szolgáltatós made in finland volt, amit a sufni gsm üzletekben vettél 1 év üzleti garanciával, azok pedig made by nokia és hasonlók - és az anyaghasználaton és az összeszerelés minőségén is látszottak, érezhetőek voltak! utóbbi telcsiknél megnézted az akkumulátor alatti cimkét, és azon olyan product code volt, amire hivatalosan nem létezett magyar nyelvű szoftver, tehát csak a product code átírásával volt feltehető magyar nyelvet is tartalmazó szoftver - mondjuk a product code átírása már önmagában is probléma, legalább is ugrik a garancia!
    akik kis sufni gsm üzletben olcsón vásárolták a telcsijüket, azok amikor kijött egy újabb szoftver, és frissítették a telcsijüket, akkor arról eltűnt a magyar nyelv! aki nem értett hozzá, az vakarta a fejét erősen, káromkodott...stb! olvass vissza például az n95, vagy az n95 8gb telcsis topic hozzászólásaiban, találsz elég ilyen példát!
    még szebb dolgokat is feszegethetnék, de nem hiszem, hogy kíváncsiak rá a t-s előfizetők - ha már abban a témában vagyunk! bár némileg van köze a topic hozzászólásaihoz ennek is...
    a lényeg; telcsit csak gyártói garanciával! nem csak a garancia miatt, hanem mert az a telcsi normális régióba készült, esetlegesen nem kétségesebb minőség, nem lesz a billentyűzeten arab ákom-bákom...stb, minden tartozékot megkapsz - itt az 5800 tudnám példának felhozni, amihez sok kis sufni gsm üzlet nem mellékelt például tv kábelt!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák